Hotel Bagevleri

KinderhotelWeer vandaag30°22°
Hotel Bagevleri
8,2

32 reviews over Hotel Bagevleri in het Nederlands

Een aantal jaren geleden zijn wij hier geweest, toen was

Hans
18-7-2005

Een aantal jaren geleden zijn wij hier geweest, toen was het er prima. Nu zouden wij graag weer reacties lezen hoe het nu is, omdat we er nog eens terug willen, dus beste vakantiegangers, vul in deze beoordeling.

Gereisd Anders in juli 2005

Inderdaad een net hotel met sympathiek personeel

maaike
15-5-2005

Inderdaad een net hotel met sympathiek personeel. Het ontbijt was ok maar meer ook niet. Het zwembad is lekker dichtbij en mooi schoon. Het nadeel is dat ze daar redelijk harde muziek draaien elke dag. Toen ik er was (in het voorseizoen) hadden ze waarschijnlijk nog niet zoveel cd's want we moesten de hele dag naar dezelfde vijf nummers luisteren, meer muziek was er niet. Keer op keer "Hotel California" gaat na een dag of 3 toch wel vervelen hoor. Verder is Gumbet verschrikkelijk toeristisch, alleen maar drukke verlichtingen en harde muziek. Bodrum beviel ons een stuk beter, en dat was ook erg makkelijk te bereiken met de dolmus.

Gereisd Anders in mei 2005

We zijn twee keer naar Bagevleri geweest en het was echt 5

Sonja & Ronald
10-4-2005

We zijn twee keer naar Bagevleri geweest en het was echt goed, goede service aardige mensen, schone omgeving. De bar blijft open totdat de laatste klant weg gaat, of dat nu 5 uur in de ochtend is dat maakt ze niet uit. Boottochten en andere zaken worden persoonlijk geregeld door Tanju. Je zit net aan de rand van de barstreet maar daar heb je geen last van. Bodrum zit in principe om de hoek. Tegenover het hotel zit een hotel met een turks badhuis, is ook echt een aanrader op de eerste dag, ff lekker scrubben. We kunnen nog wel ff doorgaan...maar ga zelf maar eens kijken. Ik weet zeker dat je in sommige hotels met meer steren geen betere service kan krijgen. Met speciale groeten aan Bob de barman en Tanju de manager.

Gereisd Anders in Sun Apr 10 2005 14:36:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakanties.nl

zeer leuk en gezellig hotel echt een familie hotel

fanny
2-3-2005

zeer leuk en gezellig hotel echt een familie hotel. Tanju is inderdaad een lekker ding en super aardig. de keuken van het hotel is super was beter als in de meeste restaurantjes. het ontbijt is idd simpel. gezellig hotel op gebouwd in kleine gebouwtjes. de ligging van het hotel is perfect je bent eigenlijk meteen al in de winkel straat van gumbet wil je naar bodrum dan reis je makkelijk en snel binnen een kwartiertje per dolmus zeer goedkoop en je kunt uitstappen waar je wil. heb er echt een TOP vakantie gehad. Er zijn ook voldoende exursies zoals boot tocht, markt bezoek, gold center en tapijt weverij. Er zijn veel restaurantjes en bars en zelfs een holland cafe genaamd: oranje bar je hoeft dus zelf je favoriete soaps niet te missen. gewoon fantastisch!!!!!!!!!!!

Gereisd Anders in maart 2005
2004

erg leuk en gezellie hotel(familie)met leuke vriendelijke

marc
22-11-2004

erg leuk en gezellie hotel(familie)met leuke vriendelijke mensen

Gereisd Anders in november 2004

Een te gek hotel

Stevie en Fabian
14-9-2004

Een te gek hotel.Lekker dicht bij t strand en t gezellige uitgaansleven van Gumbet.Lekker eten leuke bar lekker zwembad leuk personeel.Fijne kamers en een geweldig ontbijt al waren we daar meestal te laat voor.

Gereisd Anders in Tue Sep 14 2004 10:07:22 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het is een echt familiehotel,je word echt "in de watten"

B.Kuijper
17-8-2004

Het is een echt familiehotel,je word echt "in de watten" gelegd. Hele goede service, tenminste in het voorseizoen.Een echte aanrader,ook voor kinderen.

Gereisd Anders in augustus 2004

Zijn er net geweest in augustus 2004, is net gerenoveerd 3

dirk en elisabeth
10-8-2004

Zijn er net geweest in augustus 2004, is net gerenoveerd en ziet er leuk uit. Heel aardig personeel. Is in principe logies ontbijt hotel maar HP is bij te boeken. Een 3 sterren hotel wat 4 sterren waard is. Een aanrader

Gereisd Anders in augustus 2004

Gewoon perfect! Hier krijg je pas echt het gevoel dat je

Rick
21-4-2004

Gewoon perfect! Hier krijg je pas echt het gevoel dat je op vakantie bent.

Gereisd Anders in april 2004

een klein gezellig hotel met alles dicht bij

c.v.d.helm
7-2-2004

een klein gezellig hotel met alles dicht bij .Wat in de reisbrochures aangeboden wordt is echt waar.Vriendelijken hulpvaardig personeel,schone kamers,fijn zwembad.

Gereisd Anders in februari 2004

• Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bagevleri in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bagevleri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.