Hotel Bagevleri

8.2Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Gümbet (bij Bodrum)

8.2Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

32 reviews over Hotel Bagevleri

• 10Anke en Antoine27-07-2011

Gastvrijheid op en top, geweldige last minute

Dit hotel heeft jarenlang geen hollanders gehad vanwege de all inclusive hotels maar voor de 2 sterren verdienen deze ontzettend lieve en gastvrije mensen er wel 10. Hier kunnen de grote 5+ all inclusive hotels nog wat van leren. Voor diegenen die glutenvrij moeten eten een ware aanrader, ze doen echt alles om je vakantie naar je zin te maken. De zeebaars is een echte aanrader heerlijk, en als je heen gaat doe renzo de groeten!!!

• 9Olga en Jo van de Sande18-08-2008

Zeer goed hotel,vrindelijk personeel

Wij komen er al ruim 10 jaar dit hotel is een echte aanrader

• 9Mayke18-03-2007

Dit is 'n TOP hotel!!! Erg jammer dat-ie niet bij meer organisaties te boek staat! Dit is 'n gezellig familiehotel, op steenworpafstand van 't centrum en op loopafstand van 't strand. Ze hebben maar 2 sterren, maar hadden naar mijn inziens hadden dit er ook 4 kunnen zijn!

Met vrienden

• 9Holthuijsen25-07-2006

Wij zijn er met onze kinderen geweest in 1 woord geweldig een echte aanrader!!!

• 10danique09-01-2006

jah het is super mooi en een jongens die achter de bar werk is ook super aardig.. een jonge is hele maal opgevallen... die was super aardig..

xxx danique

• 10sanne08-01-2006

Het was gewoon in 1 woord geweldig. hartstikke schoon daar. personeel heel vriendelijk. ze komen soms zelfs een babbeltje maken met je. en dat is echt gezellig

• 9C. Coolen06-10-2005

Geweldig hotel, fijne schone kamers met ijskastje, airco en balkon. Rustig gelegen en toch binnen een paar minuten in het gezellige centrum van Gümbet. Bodrum op 10 minuten met de Dolmus die voor het hotel stopt. Ook het eten was van zeer goede kwaliteit. En een zwembad met achtergrond muziek. Dus geen gelukkig geen zwembad disco. Een echte aanrader !!!

• 9Rien01-09-2005

Hotel Bagevleri is een fijn hotel, gastvrij en behulpzaam personeel. De kamer is netjes en wordt goed schoongehouden.Het sanitair is verder ok. Binnen 5 minuten ben je bij het strand, ook stopt de dolmus voor de deur. Kortom dit hotel is een echte aanrader. We zijn er in augustus geweest.Het weer was prachtig, gemiddeld zo'n 39 graden.

• 9Sandra18-08-2005

eind juli in Gumbet geweest. Geweldige tijd gehad. ligging van dit hotel is perfect je bent direct in het centrum en aan het strand, maar heb geen geluids overlast ofzo. Service was geweldig elke dag schone handoeken en om de dag schoon beddengoed. Ontbijt was ook ruim voldoende. Zeker een aanrader!!

• 8Dirk Jan en Micha05-08-2005

We zijn net terug van onze vakantie in Turkije in hotel Bagevleri. Het is een simpel maar verzorgd hotel. Het ontbijt stelt niet veel voor, maar met zelf meegenomen hagelslag is er altijd iets van te maken.'s Avonds kun je in dit hotel heerlijk eten en de mensen die hier werken zijn allemaal erg aardig!!Van receptionist tot barman.Er wordt elke dag schoongemaakt en als je de handdoeken op de grond gooit krijg je ook elke dag schone handdoeken en dat is toch wel fijn.Het hotel ligt op ongeveer 220 m. van het strand en dat is goed te doen.Ook het centrum ligt om de hoek. De dolmus rijdt voor het hotel langs en dus heb je ook altijd vervoer.

5 tips over Hotel Bagevleri

• Jo, 05-09-2012

Bij restaurant Casablanca kunt u heerlijk Turks eten!

• joepie_doepie, 05-09-2012

Het hotel heeft ook een BBQ avond, zeker een aanrader was heel gezellig. Tijdens die avond worden optredens gegeven door een buikdanseres en breakdance groep, ook kon je meedoen aan de stoelendans of karaoke!

• Melanie, 02-08-2012

Op het strand voor denny's heb je een zandkiezel strand. Gratis besnes dn parasols. Ook 's avond kun je hier heerlijk dineren aan het strand bij zons ondergang.

2 vragen over Hotel Bagevleri

• mirjan, 10-01-2013

wie weet of de eigenaar fatma is....

wij zijn hier zo'n 12 jaar geleden geweest en een super vakantie gehad en hele lieve mensen zou er graag eens terug gaan om te kijken. Weet iemand of de eigenaar nog steeds fatma is een klein vrouwtje met een brilletje toen der tijd een beetje stevig en had zo en zo een dochter denk nu rond de 20 jaar. Zou het zo gaaf vinden hun te zien dus als iemand het weet lees ik het super graag. bedankt alvast.

Davje, 26-07-2014

Beste Mirjan, wij hebben er 10dgn gezeten en niet de dame gezien die jij omschrijft.

• Melanie, 10-07-2012

half pension bijboeken??

Hallo,

Weet iemand die naar dit hotel is geweest of je ook half pension kunt bij boeken?? Ik kan het namelijk nergens op internet vinden.. En als je dit weet, zijn dit dan alleen turkse gerechten of ook internationale gerechten??

Hoor het graag....

amwvdmark, 05-08-2012

Nee Melanie dat is niet mogelijk. Tegenover het hotel is een restaurant dat goed is en laag geprijsd.

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch