Hotel Bagevleri

2006

Wij zijn er met onze kinderen geweest in 1 woord geweldig

Holthuijsen
25-7-2006

Wij zijn er met onze kinderen geweest in 1 woord geweldig een echte aanrader!!!

Gereisd Anders in juli 2006

jah het is super mooi en een jongens die achter de bar is

danique
9-1-2006

jah het is super mooi en een jongens die achter de bar werk is ook super aardig.. een jonge is hele maal opgevallen... die was super aardig..

xxx danique

Gereisd Anders in januari 2006

Het was gewoon in 1 woord geweldig

sanne
8-1-2006

Het was gewoon in 1 woord geweldig. hartstikke schoon daar. personeel heel vriendelijk. ze komen soms zelfs een babbeltje maken met je. en dat is echt gezellig

Gereisd Anders in januari 2006

2005

Geweldig hotel, fijne schone kamers met ijskastje, airco

C. Coolen
6-10-2005

Geweldig hotel, fijne schone kamers met ijskastje, airco en balkon. Rustig gelegen en toch binnen een paar minuten in het gezellige centrum van Gümbet. Bodrum op 10 minuten met de Dolmus die voor het hotel stopt. Ook het eten was van zeer goede kwaliteit. En een zwembad met achtergrond muziek. Dus geen gelukkig geen zwembad disco. Een echte aanrader !!!

Gereisd Anders in oktober 2005

Hotel Bagevleri is een fijn hotel, gastvrij en behulpzaam

Rien
1-9-2005

Hotel Bagevleri is een fijn hotel, gastvrij en behulpzaam personeel. De kamer is netjes en wordt goed schoongehouden.Het sanitair is verder ok. Binnen 5 minuten ben je bij het strand, ook stopt de dolmus voor de deur. Kortom dit hotel is een echte aanrader. We zijn er in augustus geweest.Het weer was prachtig, gemiddeld zo'n 39 graden.

Gereisd Anders in september 2005

eind juli in Gumbet geweest

Sandra
18-8-2005

eind juli in Gumbet geweest. Geweldige tijd gehad. ligging van dit hotel is perfect je bent direct in het centrum en aan het strand, maar heb geen geluids overlast ofzo. Service was geweldig elke dag schone handoeken en om de dag schoon beddengoed. Ontbijt was ook ruim voldoende. Zeker een aanrader!!

Gereisd Anders in augustus 2005

We zijn net terug van onze vakantie in Turkije in hotel is

Dirk Jan en Micha
5-8-2005

We zijn net terug van onze vakantie in Turkije in hotel Bagevleri. Het is een simpel maar verzorgd hotel. Het ontbijt stelt niet veel voor, maar met zelf meegenomen hagelslag is er altijd iets van te maken.'s Avonds kun je in dit hotel heerlijk eten en de mensen die hier werken zijn allemaal erg aardig!!Van receptionist tot barman.Er wordt elke dag schoongemaakt en als je de handdoeken op de grond gooit krijg je ook elke dag schone handdoeken en dat is toch wel fijn.Het hotel ligt op ongeveer 220 m. van het strand en dat is goed te doen.Ook het centrum ligt om de hoek. De dolmus rijdt voor het hotel langs en dus heb je ook altijd vervoer.

Gereisd Anders in augustus 2005

Een aantal jaren geleden zijn wij hier geweest, toen was

Hans
18-7-2005

Een aantal jaren geleden zijn wij hier geweest, toen was het er prima. Nu zouden wij graag weer reacties lezen hoe het nu is, omdat we er nog eens terug willen, dus beste vakantiegangers, vul in deze beoordeling.

Gereisd Anders in juli 2005

Inderdaad een net hotel met sympathiek personeel

maaike
15-5-2005

Inderdaad een net hotel met sympathiek personeel. Het ontbijt was ok maar meer ook niet. Het zwembad is lekker dichtbij en mooi schoon. Het nadeel is dat ze daar redelijk harde muziek draaien elke dag. Toen ik er was (in het voorseizoen) hadden ze waarschijnlijk nog niet zoveel cd's want we moesten de hele dag naar dezelfde vijf nummers luisteren, meer muziek was er niet. Keer op keer "Hotel California" gaat na een dag of 3 toch wel vervelen hoor. Verder is Gumbet verschrikkelijk toeristisch, alleen maar drukke verlichtingen en harde muziek. Bodrum beviel ons een stuk beter, en dat was ook erg makkelijk te bereiken met de dolmus.

Gereisd Anders in mei 2005

We zijn twee keer naar Bagevleri geweest en het was echt 5

Sonja & Ronald
10-4-2005

We zijn twee keer naar Bagevleri geweest en het was echt goed, goede service aardige mensen, schone omgeving. De bar blijft open totdat de laatste klant weg gaat, of dat nu 5 uur in de ochtend is dat maakt ze niet uit. Boottochten en andere zaken worden persoonlijk geregeld door Tanju. Je zit net aan de rand van de barstreet maar daar heb je geen last van. Bodrum zit in principe om de hoek. Tegenover het hotel zit een hotel met een turks badhuis, is ook echt een aanrader op de eerste dag, ff lekker scrubben. We kunnen nog wel ff doorgaan...maar ga zelf maar eens kijken. Ik weet zeker dat je in sommige hotels met meer steren geen betere service kan krijgen. Met speciale groeten aan Bob de barman en Tanju de manager.

Gereisd Anders in Sun Apr 10 2005 14:36:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bagevleri in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bagevleri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.