Hotel Bagevleri

Hotel Bagevleri
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Bagevleri voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Bagevleri in het Nederlands

Toplokatie. Gemoedelijk hotel zonder poespas.

Sophia
11-7-2018

Heerlijk zwembad en avondeten! Prima locatie . Kamers simpel. Airco kost 30 euro per week.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima verblijf gehad

amwvdmark
5-8-2012

Hotel Bagevleri is een leuk hotel. Het hotel is heel centraal gelegen vlakbij het centrum van Gumbet. Je kunt overal makkelijk lopend komen. Het leuke van dit hotel is dat het kleinschalig is en helemaal in laagbouw rond het zwembad is gebouwd. Het is oud maar recentelijk goed gerenoveerd en wordt netjes schoon gehouden. Wij hadden een grote kamer met een leuk balkon met zitje met uitzicht op het zwembad. Het zwembad is leuk en er staan voldoende ligstoelen. Het ontbijt was niet zo erg uitgebreid maar alles was wel vers en lekker. Ontbijten deden we altijd lekker buiten onder de bomen op het terras. Op onze kamer werkte de gratis Wifi goed. Het was onze eerste keer in Gümbet in hotel Bagevleri maar zeker niet de laatste keer! Wij hebben 't er prima naar ons zin gehad!

Gereisd Met vrienden in juni 2012
2007

Dit is 'n TOP hotel!!! Erg jammer dat-ie niet bij meer te

Mayke
18-3-2007

Dit is 'n TOP hotel!!! Erg jammer dat-ie niet bij meer organisaties te boek staat! Dit is 'n gezellig familiehotel, op steenworpafstand van 't centrum en op loopafstand van 't strand. Ze hebben maar 2 sterren, maar hadden naar mijn inziens hadden dit er ook 4 kunnen zijn!

Gereisd Met vrienden in september 2003

• Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bagevleri in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bagevleri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.