Hotel Bagevleri

8.2Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Gümbet (bij Bodrum)

8.2Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

32 reviews over Hotel Bagevleri

• 9Dorothé23-09-2015

Geweldig warm hartelijk hotel

Het is een klein familie hotel in het centrum van Gümbet, alles is te belopen. Kamers zijn wat gedateerd maar erg schoon, lekker zwembad, lekker groot terras waar je onder een grote moerbeiboom heerlijk kunt ontbijten, lunchen of dineren. Royale glazen goede witte en rode wijn. Gezellige bar waar ook royaal alcohol wordt geschonken (lekkere cocktails). We zijn nu voor de 3e keer geweest en komen zeker terug. Voor heel weinig geld heb je hier een overheerlijke vakantie verzorgd door een fantastische Turkse familie en personeel

• 9evelien klaassens22-09-2015

weer goed!

vriendelijk, kleinschalig hotel. Kamers niet groot en modern maar redelijk schoon en als je iets vraagt wordt het gedaan! Binnen 5 minuten op het strand of bij de winkels en Barstreet. Net buiten het centrum dus rustig slapen! Prijs/kwaliteit helemaal goed!

• 10Evelien04-09-2015

great again

Second time in this hotel. The rooms are basic but clean and you have enough space. Also the balconny is good an spaceious. Every few days clean sheets and every day clean towels. The staff makes you feel at home, very friendly and helpfull. And the food is again very very food. And no crazy prices.

• 7Davje26-07-2014

Prima vermaakt!!

Wie opzoek is naar een betaalbare vakantie en niet veel waarde hecht aan hygiene en stilte zit hier goed! Midden in het centrum en bij het strand erg fijn! In de bar in het hotel staat standaard de muziek tot 2uur erg hard, erg jammer. Na er twee x over geklaagd te hebben ging de muziek zacht dat is dan weer een pluspunt! Barpersoneel erg vriendelijk!

• 8Jo05-09-2012

Leuk hotel met vriendelijk personeel

Prijs kwaliteit verhouding is super! Alleen het ontbijt mag wat uitgebreider.

• 9b schuurkamp20-08-2012

Geweldig

In 1 woord een geweldig hotel met gezellige barmedewerkers en obers

• 8Melanie02-08-2012

Fantastische ligging, goed hotel!!

Samen met mijn vriend heb ik hier 11 dagen onze vakantie doorgebracht. Het personeel is zeer vriendelijk en rent letterlijk voor je. De kamers zijn wat primitief, maar wel heel goed schoon. Enige minpuntje is dat je in 1 x in de drie dagen nieuwe handdoeken en lakens krijgt. Het eten in het hotel is super en zeler niet duur! Enige minpuntje is da het ontbijt wat kleinschalig en elke dag hetzelfde is. De ligging van het hotel is ideaal. Je zit vlakbij het centrum en op ongeveer 2 minuten loopafstand naar het strand.

• 10Anke en Antoine27-07-2011

Gastvrijheid op en top, geweldige last minute

Dit hotel heeft jarenlang geen hollanders gehad vanwege de all inclusive hotels maar voor de 2 sterren verdienen deze ontzettend lieve en gastvrije mensen er wel 10. Hier kunnen de grote 5+ all inclusive hotels nog wat van leren. Voor diegenen die glutenvrij moeten eten een ware aanrader, ze doen echt alles om je vakantie naar je zin te maken. De zeebaars is een echte aanrader heerlijk, en als je heen gaat doe renzo de groeten!!!

• 9Olga en Jo van de Sande18-08-2008

Zeer goed hotel,vrindelijk personeel

Wij komen er al ruim 10 jaar dit hotel is een echte aanrader

5 tips over Hotel Bagevleri

• Jo, 05-09-2012

Bij restaurant Casablanca kunt u heerlijk Turks eten!

• joepie_doepie, 05-09-2012

Het hotel heeft ook een BBQ avond, zeker een aanrader was heel gezellig. Tijdens die avond worden optredens gegeven door een buikdanseres en breakdance groep, ook kon je meedoen aan de stoelendans of karaoke!

• Melanie, 02-08-2012

Op het strand voor denny's heb je een zandkiezel strand. Gratis besnes dn parasols. Ook 's avond kun je hier heerlijk dineren aan het strand bij zons ondergang.

2 vragen over Hotel Bagevleri

• mirjan, 10-01-2013

wie weet of de eigenaar fatma is....

wij zijn hier zo'n 12 jaar geleden geweest en een super vakantie gehad en hele lieve mensen zou er graag eens terug gaan om te kijken. Weet iemand of de eigenaar nog steeds fatma is een klein vrouwtje met een brilletje toen der tijd een beetje stevig en had zo en zo een dochter denk nu rond de 20 jaar. Zou het zo gaaf vinden hun te zien dus als iemand het weet lees ik het super graag. bedankt alvast.

Davje, 26-07-2014

Beste Mirjan, wij hebben er 10dgn gezeten en niet de dame gezien die jij omschrijft.

• Melanie, 10-07-2012

half pension bijboeken??

Hallo,

Weet iemand die naar dit hotel is geweest of je ook half pension kunt bij boeken?? Ik kan het namelijk nergens op internet vinden.. En als je dit weet, zijn dit dan alleen turkse gerechten of ook internationale gerechten??

Hoor het graag....

amwvdmark, 05-08-2012

Nee Melanie dat is niet mogelijk. Tegenover het hotel is een restaurant dat goed is en laag geprijsd.

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch