5 tips over Hotel Bagevleri

• Jo, 05-09-2012

Bij restaurant Casablanca kunt u heerlijk Turks eten!

• joepie_doepie, 05-09-2012

Het hotel heeft ook een BBQ avond, zeker een aanrader was heel gezellig. Tijdens die avond worden optredens gegeven door een buikdanseres en breakdance groep, ook kon je meedoen aan de stoelendans of karaoke!

• Melanie, 02-08-2012

Op het strand voor denny's heb je een zandkiezel strand. Gratis besnes dn parasols. Ook 's avond kun je hier heerlijk dineren aan het strand bij zons ondergang.

• evelien klaassens, 22-09-2015

dineren bij Mulberry's; zowel heerlijk europees als turks eten. Goede service met een glimlach!

We hebben een aantal aanbieders voor Bagevleri voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl

• Davje, 26-07-2014

Schoonmaak kan echt beter, de toilet is geen een keer schoongemaakt. Jammer dat heel vroeg op alle bedjes bij het zwembad al handdoeken liggen.