Hotel Bagevleri

8.9Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Gümbet (bij Bodrum)

8.9Fantastisch

32 reviews over Hotel Bagevleri

• 2018
    8Sophia11-07-2018

Toplokatie. Gemoedelijk hotel zonder poespas.

Heerlijk zwembad en avondeten! Prima locatie . Kamers simpel. Airco kost 30 euro per week.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

9Dorothé23-09-2015

Geweldig warm hartelijk hotel

Het is een klein familie hotel in het centrum van Gümbet, alles is te belopen. Kamers zijn wat gedateerd maar erg schoon, lekker zwembad, lekker groot terras waar je onder een grote moerbeiboom heerlijk kunt ontbijten, lunchen of dineren. Royale glazen goede witte en rode wijn. Gezellige bar waar ook royaal alcohol wordt geschonken (lekkere cocktails). We zijn nu voor de 3e keer geweest en komen zeker terug. Voor heel weinig geld heb je hier een overheerlijke vakantie verzorgd door een fantastische Turkse familie en personeel

Gereisd met partner in september 2015

• 9evelien klaassens22-09-2015

weer goed!

vriendelijk, kleinschalig hotel. Kamers niet groot en modern maar redelijk schoon en als je iets vraagt wordt het gedaan! Binnen 5 minuten op het strand of bij de winkels en Barstreet. Net buiten het centrum dus rustig slapen! Prijs/kwaliteit helemaal goed!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Evelien04-09-2015

great again

Second time in this hotel. The rooms are basic but clean and you have enough space. Also the balconny is good an spaceious. Every few days clean sheets and every day clean towels. The staff makes you feel at home, very friendly and helpfull. And the food is again very very food. And no crazy prices.

Gereisd met partner in september 2015

• 7Davje26-07-2014

Prima vermaakt!!

Wie opzoek is naar een betaalbare vakantie en niet veel waarde hecht aan hygiene en stilte zit hier goed! Midden in het centrum en bij het strand erg fijn! In de bar in het hotel staat standaard de muziek tot 2uur erg hard, erg jammer. Na er twee x over geklaagd te hebben ging de muziek zacht dat is dan weer een pluspunt! Barpersoneel erg vriendelijk!

Gereisd met partner in juli 2014

• 8Jo05-09-2012

Leuk hotel met vriendelijk personeel

Prijs kwaliteit verhouding is super! Alleen het ontbijt mag wat uitgebreider.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9b schuurkamp20-08-2012

Geweldig

In 1 woord een geweldig hotel met gezellige barmedewerkers en obers

Gereisd met partner in juli 2012

• 9amwvdmark05-08-2012

Prima verblijf gehad

Hotel Bagevleri is een leuk hotel. Het hotel is heel centraal gelegen vlakbij het centrum van Gumbet. Je kunt overal makkelijk lopend komen. Het leuke van dit hotel is dat het kleinschalig is en helemaal in laagbouw rond het zwembad is gebouwd. Het is oud maar recentelijk goed gerenoveerd en wordt netjes schoon gehouden. Wij hadden een grote kamer met een leuk balkon met zitje met uitzicht op het zwembad. Het zwembad is leuk en er staan voldoende ligstoelen. Het ontbijt was niet zo erg uitgebreid maar alles was wel vers en lekker. Ontbijten deden we altijd lekker buiten onder de bomen op het terras. Op onze kamer werkte de gratis Wifi goed. Het was onze eerste keer in Gümbet in hotel Bagevleri maar zeker niet de laatste keer! Wij hebben 't er prima naar ons zin gehad!

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 8Melanie02-08-2012

Fantastische ligging, goed hotel!!

Samen met mijn vriend heb ik hier 11 dagen onze vakantie doorgebracht. Het personeel is zeer vriendelijk en rent letterlijk voor je. De kamers zijn wat primitief, maar wel heel goed schoon. Enige minpuntje is dat je in 1 x in de drie dagen nieuwe handdoeken en lakens krijgt. Het eten in het hotel is super en zeler niet duur! Enige minpuntje is da het ontbijt wat kleinschalig en elke dag hetzelfde is. De ligging van het hotel is ideaal. Je zit vlakbij het centrum en op ongeveer 2 minuten loopafstand naar het strand.

Gereisd met partner in januari 2012

• 7sarah22-06-2012

ok

Voor een simpel hotel erg goed te doen. erg basic, simpel ontbijt. Kamers goed schoon, schone handdoeken. Personeel is erg vriendelijk, voora in bar en restaurant.

Alleen gereisd in mei 2012

Hotel Bagevleri info