Hotel Ayaz Aquastersterster

7.7Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Gümbet (bij Bodrum)

7.7Goed

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Ayaz Aqua ontvangt gemiddeld een dikke voldoende, maar toch zijn jullie reacties op dit hotel erg wisselend. Sabine Kleintjes raadt dit hotel aan: ‘Geweldig hotel! Een echte aanrader dit hotel. Volgend jaar kom ik hier weer.’ Maar sommige van jullie zijn niet positief en geven aan dat het hotel in 2018 is uitgebreid en sindsdien is veranderd. Zo schrijft Yvon: ‘Wij waren eerder geweest leuk kleinschalig hotel. Helaas nu niet meer, er zijn gebouwen bijgekocht en het kleinschalige is weg, het is te groot geworden.’ Daarnaast zijn er weinig Nederlanders die hier vakantie vieren en spreekt het personeel slecht Engels. Vriendelijk is het personeel in ieder geval wel. Willem Tiezema: ‘Superaardig ontvangen en goed in de watten gelegd door het personeel. Alles was goed verzorgd, een echte aanrader.’ Benieuwd naar de faciliteiten van Hotel Ayaz Aqua? Lees dan mee.

De kamers in Ayaz Aqua Beach

Veel van jullie schrijven dat de kamers mooi en erg ruim zijn. Maar over de netheid van de kamers is jullie mening opnieuw verdeeld. Waar sommige schrijven dat de hotelkamers in Ayaz Aqua Beach schoon zijn, is er volgens andere veel te verbeteren. Zo schrijft Lisa Celine: ‘We kregen een leuke kamer bij het water , in eerste instantie was er niks mis mee totdat we de kamer goed inspecteerde. De kraan zat los en er was niet goed schoongemaakt’. De hotelkamers zijn wel voorzien van airconditioning, een TV, kluis, minibar en koelkast.

Bij Hotel Ayaz Aqua vind je een goed en groot zwembad. De tuinen rondom het zwembad zijn mooi aangelegd. Hans Amsterdam: ‘Heerlijk zwembad in mooi aangelegde tuin met mooie kleuren.’ En ligbedden? Die zijn er genoeg, zowel in de zon als in de schaduw. Het eten in Hotel Ayaz Agua is goed, maar mag soms wat gevarieerder. Al schrijven de meeste van jullie wel dat je ook niet meer kunt verwachten van een driesterrenhotel. Yasmine: ‘Het eten was wel van goede kwaliteit, ondanks de keuze niet gevarieerd was.’

Vakantie vieren met de kinderen? Kleine kinderen kunnen zich prima vermaken in Hotel Ayaz Aqua. Het zwembad heeft een apart peuterbad en er zijn glijbanen. Reviewer Annet: ‘Mooi hotel onlangs verbouwd met glijbanen zeer geschikt voor families met kinderen’. Kinderen van 2 tot en met 5 jaar kunnen knutselen bij de Miniclub.

Ligging

Hotel Ayaz Aqua ligt in Gümbet. Een badplaats op drie kilometer afstand van het nog bekendere Bodrum. Het hotel ligt op een steenworp afstand van de barstreet. Voor een gezellige avond hoef je dus nooit ver. Ook het strand ligt vlakbij. Dit maakt de ligging van het hotel volgens jullie top. Kramer: ‘Toplocatie nabij strand en barstreet.’ En Emre B deelt zijn mening over het strand: ‘Dichtbij het strand waar je bij de eerste strandtent erg gezellig zit, baai is lekker en loopt langzaam af ideaal voor mensen met kinderen.’ Wil je Bodrum bezoeken? Je bent er met de bus in 15 minuten. Yasmine deelt nog een leuke to do tip: ‘Een bezoek aan Pamukkale is aan te raden’. Genoeg te ontdekken dus in de omgeving van Ayaz Aqua Beach.

193 reviews over Hotel Ayaz Aqua

• 9Anne13-01-2020

Kom hier al jaren met plezier.. netjes hotel met vriendelijk personeel eten is goed voor ieder wat wils.. dichtbij strand en barstreet

• 9Clau01-01-2020

Fantastico

Leuk gezellig hotel met vriendelijk personeel. Nette kamers eten is goed nabij Strand waar je heerlijk op steiger kan liggen ga zeker terug in 2020

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2019
    9an20-11-2019

fantastisch

ik kom hier al jaren en sommige reviews slaan totaal nergens op. alles is goed qua prijs die je betaalt. sommige mensen zeuren echt overal over zo jammer!!!! t is schoon eten is goed dichtbij strand en activiteiten nabij barstreet. tot volgend jaar!!!

• 4John14-10-2019

Erg tegen gevallen, niet touroperator waardig

Via touroperator naar dit hotel gegaan. Als ik sommige foto's zie dan krijg ik het idee dat een andere eigenaar dit hotel beheerd. Bijna niets klopt,oké het gebouw en zwembaden wel. Maar,...Geen animatie/entertainment, eten ver onder de maat, hygiëne slecht en het personeel best wel bot, het interieur in de openbare ruimtes zal spoedig vervangen moeten worden, onder de grote overkapping een paar erg gammele stoelen, en was 's-avonds alles donker en leeg. Zal nooit meer naar dit hotel gaan en zal het ook niet aan iemand aan bevelen.

• 8Yvette13-10-2019

Leuke en gezellige week gehad!

Een week met een groep van 4 op vakantie geweest. Het hotel is een beetje onlogisch verdeeld, daar waar wij bij een afgelegen stuk zaten. Moesten het hotel verlaten en via een ander restaurant ons hotel betreden. Voordeel daarvan was wel dat veel hotelgasten niet op de hoogte waren van het 3e zwembad en wij daar heerlijk rustig konden liggen.

Kamers zijn verouderd maar voor een 3 sterren hotel was onze verwachting dan ook niet hoger. Hebben later een kamer bij het nieuwe gedeelte gezien en daar zit wel degelijk verschil tussen. Maar elke dag werd de kamer schoongemaakt en hadden we schone handdoeken, niets op aan te merken. Het buffet was in orde. Voor ieder wat wils.

Nadeel vonden wij wel dat de animatie alleen in het hoogseizoen aanwezig is. Daarnaast lastig om met het personeel te communiceren, daar waar Engels niet begrepen wordt. Maar al met al, een heerlijke week gehad!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 7Lolke en Antina13-10-2019

Heerlijk hotel, waar voor je geld

Wij zijn eind september aangekomen in Ayaz Aqua voor een vakantie van 12 dagen. Werden vriendelijk ontvangen en naar onze kamer begeleid. Onze kamer was een ruime kamer met balkon. Het balkon was omgeven door klimplanten met prachtige bloemen. Op sommige punten, rond het zwembad, kan het hotel wel wat aandacht hebben(oa vervangen van kapotte bedjes). Wij hebben elke dag heerlijk gegeten. Bij elke maaltijd was altijd verse salade, tomaten, komkommer, olijven etc. . Bij het ontbijt werd er elke dag weer iets anders bereid, van pannenkoekjes tot verschillende ei-gerechten. Bij de lunch en diners kon je kiezen uit veel dingen. Je had elke dag keuze uit verscheidene kipgerechten, stoofpotjes, groenteschotels. Teveel om op te noemen. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en hebben absoluut geen reden om niet terug te gaan.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Don12-10-2019

Toppertje

Het is een goed net hotel Eten is ook goed Zwembad heerlijk kunnen zwemmen en anders in de zee Personeel is vriendelijk

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7Jacqueline Heuvel11-10-2019

Gezzelig hotel met goede liging

Het is een heel leuk hotel met een mooie ligging er zijn wel wat aandacht puntjes .we kwamen aan om kwart over 9 in de de avond er was geen eten meer dat was voor mijn geen probleem ik ben met mijn zoon met een taxi naar gumbet gegaan en heb daar wat gegeten .maar er waren ook oudere mensen die zonder te eten naar bed zijn gegaan ik hoop dat ze daar iets aan doen klein buffet of broodje .ik kreeg een kamer die niet goed was vieze airco lekkende ijskast en ook vies .heb de volgende dag een mooie kamer gekregen bij het zwembad met bruggen. De airco ook daar werkte hij niet ze hebben wel geprobeerd hem te maken later ging die lekken en toen is die weer gemaakt de douche zelf was mooi alleen de douche bak liep over die moet vervangen woorden ook de zwembaden hebben onderhoud nodig en nieuwe bedjes het personeel is heel erg lief en sfeer in het hotel is erg gezellig het eten is ook lekker .voor de prijs die je betaald is het een prima hotel

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 7Rs11-10-2019

Niet veeleisend? Top vakantie !!!!!

We hebben een super vakantie gehad voor een hele mooie prijs.
    Als je van overbodige luxe houd heb je hier niks te zoeken. Hotelkamers waren prima een aantal personeelsleden super vriendelijk en als je een keer naar ze lacht zijn het je grootste vrienden. Er zijn er ook bij waar geen lachje vanaf kon dat was wel een beetje jammer

Wij beseffen ons dat wij in het na-seizoen in dit hotel waren. En daarom snappen wij dat er wat minder keuze is qua eten en de opmaak ervan maar wat er was was lekker.

We merkte wel dat alles een beetje opgeknapt moet worden. Tegeltje hier en daar bij het zwembad. En op sommige plekken rook het niet zo fris.

Al met al een leuk hotel met veel potentie Vakantie was echt goedkoop en ben blij dat ik 15 dagen heerlijk ik onder de zon heb gezeten

Voor ons geldt wel dat wij volgende keer iets meer zullen uitgeven en geen 3 sterren meer zullen nemen, maar goed dit is puur persoonlijk.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Han en Rie10-10-2019

Wij komen zeker nog een keer weer.

Ayaz Aqua Beach is een gemoedelijk hotel met vriendelijk personeel die het de gasten graag naar de zin maakt. De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Op het strand en bij de 3 zwembaden zijn gratis ligbedden met matrassen en ook is er een gratis handdoeken service. Natuurlijk waren er mensen die van alles te klagen en aan te merken hadden maar dan moet je naar een 5 sterren hotel gaan. Als je weet wel bedrag het hotel per dag pp ontvangt dan snap je niet dat dit allemaal kan voor dit geld. Wij hebben in ieder geval reuze genoten van de gastvrijheid van dit hotel.

Gereisd met partner in september 2019

3 tips over Hotel Ayaz Aqua

• Patrick, 07-07-2019

Bij het strand, 100m vanaf hotel, Coconut Beach, kun je met de boot Xanthos IV een mooie dag varen naar 5 locaties, modder op je lichaam kliederen, een warm water bron in zwemmen, duiken vanaf de boot en snorkelen. Binnen het hotel loopt altijd een hele vriendelijke man (wij noemden hem Boni) die je met folders probeert over te halen om te boeken. Voor 25 euro p.p. inclusief alle drankjes en een lunch. Wij vonden het echt een hele leuke ervaring dus doen! Bij Corendon 37 euro ;-)

• Jans, 24-05-2015

Exursies boeken op het strand bij Tyson, een zeer vriendelijke man die waarmaakt wat hij belooft

• Jenny Geerdes, 21-06-2015

Boek niet een voordeelkamer! Want dan kom je terecht in een bezemkast!

3 vragen over Hotel Ayaz Aqua

• patricia , 01-07-2019

quadkamers

Hallo iedereen, Wie weet hoe de quad kamers eruit zien? is er een aparte slaapkamer of 4 bedden in 1 kamer?

• angelique, 29-05-2018

Zijn er glijbanen?

Hallo, Kan iemand mij vertellen of er glijbanen zijn op dit park? Op de foto’s bij corendon zie ik twee glijbanen maar ik vraag me af of deze echt op het park aanwezig zijn of ergens in de buurt

• theajack, 14-08-2015

Kamer begane grond.

We willen graag een kamer op de begane grond. Kan iemand ons vertellen welk kamernummer??? en is er een handdoekenservice in het hotel.,

• Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats