Hotel Ayaz Aqua

93 reviews over Hotel Ayaz Aqua in het Nederlands

Echt nooit meer!

Janira
18-8-2018

Geen warm welkom bij aankomst. Personeel achter de balie spreekt geen Engels en waren niet klantvriendelijk. Wij hadden een tweepersoonskamer gekregen voor een gezin met een kind van 11 en een baby. De kamer was zeer verouderd, badkamer helemaal beschimmeld, deuren van de douche en toilet zatten los. Vieze handdoeken met oude bloedvlekken het was echt vreselijk. Wij kwamen snachts aan en hebben de volgende dag gelijk een klacht ingediend bij de touroperator. De reisleider was niet begripvol en na een discussie hebben we een andere ruimere kamer gekregen. Kwa hygiëne was het ietsbeter alleen werkt de stortdouche niet en hadden op enkele dagen geen water om te kunnen douchen. Kamers werden niet schoongemaakt. Het ontbijt was matig, lunch en avondeten was prima, maar weinig variatie. Aan de kant waar wij zaten hadden we het zwembad voor de deur dat was heerlijk en zag er mooi uit. Personeel van de bediening waren aardig. Animatie weinig variatie.

Leuk voor 1x - eerlijk revieuw met feiten.

Lisa Celine
8-8-2018

het was 'n kleiner hotel dan wat we gewend waren maar wel heel gezellig. WiFi in de loby &zwembad/poolbar. We kregen 'n leuke kamer bij het water , in eerste instantie was er niks mis mee totdat we de kamer goed inspecteerde. De kraan zat los, er was niet goed schoongemaakt sterker nog het kon niet meer schoongemaakt worden. De deur is 3x kapot gegaan maar Ondanks dat maakte het Zwembad & het strand heel veel goed. Er zijn wel veel muggen! Op do. was t eten echt goed , de rest van de dagen was t gewoon normaal . Als je nog nooit eerder in gumbet ben geweest net als mij zal t even schrikken zijn dat er niet veel winkels om het hotel heen zitten. Even de weg vragen en binnen 10minuten (loopafstand) ben je in gumbet zelf met winkeltjes en 15/20minuten in bodrum met de bus (3tl=60cent). Het personeel is vriendelijk , vooral mehmet met 'n blauwe shirt , donkere lok , geef die lieve jongen wat tip , hij is heel bescheiden & werkt heel hard.

Corrie
17-6-2018

Zwembad en ligging zijn goed. Kamer ging. Slecht was dat er te veel Russen zaten die bediend werden terwijl andere mensen een half uur in de rij moesten staan. 'S,avonds sluit de bar om 23.00uur woord er tegen 2dames gezegd finish, komt er een Russische man die krijgt gewoon drank. Personeel spreekt geen Engels ook achter de receptie niet. Nooit meer.

Nooit meer Turkije,alleen door de Russen

Bobby
15-6-2018

Heel leuk hotel,maar te veel Russen.Zo,n 95%.Personeel is nieuw en nog niet ingewerkt,wel heel vriendelijk.Balie personeel spreekt zeer slecht Engels en onvriendelijk.Vaak lege limonade automaten,geen bestek en borden.Mooie ligging,50 meter van het strand,geen all inclusief aldaar

Winters
1-10-2017

Het zwembad was prima. De kamers vies en de badkamer beschimmeld .de bedden zwaar waardeloos de veren steken in je rug. Personeel erg onvriendelijk, eten was op het vlees na, elke dag het zelfde

Geen leuke vakantie...

SMPH
21-9-2017

Zwembad is heerlijk, maar dat is écht 't enige! Bij aankomst werden wij niet eens begroet (lees genegeerd! Wat een nare kerels!). Wij zitten met alleen met Oostblokland-toeristen (misschien alleen in "onze" week, lees het mij niemand terug). Ontbijt is om te janken, lunch is ok, avond eten voldoende. App. was niet schoon en heeft lekkage. Zwembad is ECHT heerlijk, lang en groot. Mooie bloemenpracht en leuke bouw van het complex, maar te weinig plek voor ligbedden in de zon. (wel plek in de schaduw, maar daar komen wij niet voor). Wij zijn absoluut geen klagers en makkelijke mensen. Ondanks dat wij alle recensies hebben gelezen durfde wij de gok te nemen; er zitten tenslotte ook goeie tussen. Tip: geef liever iets meer geld uit en boek wat anders! Wij waren helemaal blij met de deal €346,- p.p. maar -achteraf gezien- zijn wij hier niet in blije vakantie-stemming. Zaten we maar elders in ons favorite Turkije...

De zee/smal stand is trouwens 2 min lopen.

BOER
6-9-2017

Onvriendelijk personeel op een enkeling na, onhygiënisch hotel, personeel spreekt slecht Engels, zeer harde bedden, eten redelijk alleen weinig variatie. Wel goede ligging, dichtbij het strand en met de Dolmus is Bodrum Centrum goed te bereiken

Sharon
5-9-2017

Super leuk en goed hotel!

We waren na twee dagen overgestapt naar dit hotel en daar hebben we geen minuut spijt van gehad!!!!! Super vriendelijk personeel die hard werken en netjes te werk gaan. Eten was echt prima voor het aantal sterren en er zit altijd wel wat voor je bij. Kamers super, schoon, netjes en de mannelijke schoonmakers doen het goed elke dag een leuke versiering op het bed. Dichtbij het strand waar je bij de eerste strandtent erg gezellig zit, baai is lekker en loopt langzaam af ideaal voor mensen met kinderen.

Wij gaan hier zeker een keer terug en raadt het iedereen aan. Prijs kwaliteit verhouding is hier echt super en wil je groter en meer keus kies dan niet voor 3 sterren. Kortom fantastische vakantie gehad in dit hotel!!!

Uitstekekend , Aangenaam Resort, Hotel

Hans Amsterdam
28-5-2017

Hotel heeft een rustige ligging en toch heel dicht bij het strand en veel vertier, schitterende baai.

Uitstekende nachtrust gehad. zonder gestoord te worden door muziek of ander lawaai. Lekker gegeten basis prima. Graag iets meer vis. Vis niet te lang, iets korter bakken...... Salades uitstekend. Veel kip en voldoende ander rund en lamsvlees.

heerlijk zwembad in mooi aangelegde tuin met mooie kleuren. Personeel heel vriendelijk. Soms moet je dingen wel 2 keer vragen maar dan wordt het prima geregeld. Restaurant Okan, Jacob en Ilias en anderen. Heel vriendelijk en geven veel aandacht indien gewenst. Receptie personeel en manager heel vriendelijk. Soms hebben ze het heel druk en handelen ze je zaken toch effectief af. In Turkije worden zaken op een andere manier georganiseerd dan dat je in je eigen land gewend bent. Binnen 2 dagen ben je daar aan gewend. Prima sfeer. Begane grond grote mooie kamer bij het zwembad. Heel mooi uitzicht. Prijs /kwaliteit uitstekend. Houden zo! Bedankt.

dobty wypoczynek

Andrzej
2-10-2016

Hotel jest ok codzienne sprzątanie pokoi .basen przed pokojami na parterze wyżywienie smaczne dużo arbuza animacje. Co trzeci dzień takie sobie plaża hptelowa 800 m brudna pety i psy wałesające sie tylko raz na niej byliśmy. Druga plaża na prawo od hotelu50 m należąca do sąsiedniego hotelu soper leżaki za darmo zadaszenie czysty piasek woda a w niej rybki obok wypożyczalnia sprzetu wodnego. Początek września wyprzedaże w Bodrum można sobie kupić coś tanio targując sie. Koniecznie wybrać sie na wycieczke po tireckim nilu na plaże isisu gdzie ma początek ciepłe morze śrudziemne i znajdują sie żówie carota carota które ważą po 300 kg. Ogólnie super wypoczynek polecam wszystkim i pozdrawiam.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ayaz Aqua in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ayaz Aqua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ayaz Aqua scoort een 6.71 uit 10 op basis van 93 reviews.