Hotel Ayaz Aqua

Hotel Ayaz Aqua
6,4

94 reviews over Hotel Ayaz Aqua in het Nederlands

Anders

Turkije prima maar dit hotel nooit meer

P.Blasio
26-9-2018

Bij aankomst geplaats in een bijgebouw wat in de winter was aangekocht en dus niet op de foto's stond op de site van touroperator.Er werd niet goed schoongemaakt. het eten was wel oke, maar door de uitbreiding van het complex waren de wachtrijen enorm, de capaciteit van de keuken was hierop niet aangepast.

Rond om zwembad weinig tot geen schoonmakenwerkzaamheden en erge harde en vaak de zelfde muziek. Bij het bijgebouw konden we wel gebruik maken van het zwembad, maar nier van de aangrenzende bar. het personeel was erg onvriendelijk en er was totaal geen leiding . Alles werd schoongemaakt met het zelfde doekje Bah.

Geen wifi op onze kamer ( wel in beschrijving). geboekt via touroperator maar dit is totaal niet touroperator waardig. De prijs kwaliteit is ver te zoeken. in de 15 jaar dat wij naar Turkije gaan hebben wij dit nog nooit meegemaakt. de airco op de kamer leek wel een helikopter, een paar keer monteur gehad maar niet opgelost.

goore zooi

nicole van de Pas
12-9-2018

In 1 woord een vreselijk hotel ...... vies hotel , goor eten cola smaakt naar gloor bruin brood niet te krijgen (ivm Lactose allergie) waar je van in het ziekenhuis beland. geen woord engels ,maar alleen russisch en turks wordt er gesproken duurt 4 dagen ( na veel aandringen) tot ze een probleem proberen op te lossen dan ga je al bijna naar huis. Ik zeg mensen ga hier echt nooit heen tis zonde van je geld.

Voor ons nooit meer helaas

Yvon
2-9-2018

Wij waren eerder geweest leuk kleinschalig hotel . Helaas nu niet meer,

er zijn gebouwen bijgekocht en het kleinschalige is weg, het is te groot geworden,ze kunnen het niet aan met het eten 2 uur is te kort voor een buffet als het hotel vol zit en er te weinig bestek tafels is/zijn lange rijen die wachten voor het eten daar komt bij dat je zelf opschept en de russen/ Turken onbeschoft veel opscheppen en voor dringen. bedjes bezet houden en vervolgens er niet komen liggen

Schoonmaak slecht. te jong onervaren personeel . Eten was redelijk voor de prijs.

Wij hadden redelijke kamer maar hoorde veel klachten van anderen, zwembad roosters zijn gevaarlijk zak je door doorheen.

Zwembad water vies word niet meer gecontroleerd veel oorklachten daardoor.

Te veel russen die zich niet kunnen gedragen, word gezegd we weten het ,maar word niets aan gedaan .jammer wij kwamen er graag maar dit was voor ons de laatste keer in ayaz aqua beach.

Echt nooit meer!

Janira
18-8-2018

Geen warm welkom bij aankomst. Personeel achter de balie spreekt geen Engels en waren niet klantvriendelijk. Wij hadden een tweepersoonskamer gekregen voor een gezin met een kind van 11 en een baby. De kamer was zeer verouderd, badkamer helemaal beschimmeld, deuren van de douche en toilet zatten los. Vieze handdoeken met oude bloedvlekken het was echt vreselijk. Wij kwamen snachts aan en hebben de volgende dag gelijk een klacht ingediend bij de touroperator. De reisleider was niet begripvol en na een discussie hebben we een andere ruimere kamer gekregen. Kwa hygiëne was het ietsbeter alleen werkt de stortdouche niet en hadden op enkele dagen geen water om te kunnen douchen. Kamers werden niet schoongemaakt. Het ontbijt was matig, lunch en avondeten was prima, maar weinig variatie. Aan de kant waar wij zaten hadden we het zwembad voor de deur dat was heerlijk en zag er mooi uit. Personeel van de bediening waren aardig. Animatie weinig variatie.

Leuk voor 1x - eerlijk revieuw met feiten.

Lisa Celine
8-8-2018

het was 'n kleiner hotel dan wat we gewend waren maar wel heel gezellig. WiFi in de loby &zwembad/poolbar. We kregen 'n leuke kamer bij het water , in eerste instantie was er niks mis mee totdat we de kamer goed inspecteerde. De kraan zat los, er was niet goed schoongemaakt sterker nog het kon niet meer schoongemaakt worden. De deur is 3x kapot gegaan maar Ondanks dat maakte het Zwembad & het strand heel veel goed. Er zijn wel veel muggen! Op do. was t eten echt goed , de rest van de dagen was t gewoon normaal . Als je nog nooit eerder in gumbet ben geweest net als mij zal t even schrikken zijn dat er niet veel winkels om het hotel heen zitten. Even de weg vragen en binnen 10minuten (loopafstand) ben je in gumbet zelf met winkeltjes en 15/20minuten in bodrum met de bus (3tl=60cent). Het personeel is vriendelijk , vooral mehmet met 'n blauwe shirt , donkere lok , geef die lieve jongen wat tip , hij is heel bescheiden & werkt heel hard.

Corrie
17-6-2018

Zwembad en ligging zijn goed. Kamer ging. Slecht was dat er te veel Russen zaten die bediend werden terwijl andere mensen een half uur in de rij moesten staan. 'S,avonds sluit de bar om 23.00uur woord er tegen 2dames gezegd finish, komt er een Russische man die krijgt gewoon drank. Personeel spreekt geen Engels ook achter de receptie niet. Nooit meer.

Nooit meer Turkije,alleen door de Russen

Bobby
15-6-2018

Heel leuk hotel,maar te veel Russen.Zo,n 95%.Personeel is nieuw en nog niet ingewerkt,wel heel vriendelijk.Balie personeel spreekt zeer slecht Engels en onvriendelijk.Vaak lege limonade automaten,geen bestek en borden.Mooie ligging,50 meter van het strand,geen all inclusief aldaar

Winters
1-10-2017

Het zwembad was prima. De kamers vies en de badkamer beschimmeld .de bedden zwaar waardeloos de veren steken in je rug. Personeel erg onvriendelijk, eten was op het vlees na, elke dag het zelfde

Geen leuke vakantie...

SMPH
21-9-2017

Zwembad is heerlijk, maar dat is écht 't enige! Bij aankomst werden wij niet eens begroet (lees genegeerd! Wat een nare kerels!). Wij zitten met alleen met Oostblokland-toeristen (misschien alleen in "onze" week, lees het mij niemand terug). Ontbijt is om te janken, lunch is ok, avond eten voldoende. App. was niet schoon en heeft lekkage. Zwembad is ECHT heerlijk, lang en groot. Mooie bloemenpracht en leuke bouw van het complex, maar te weinig plek voor ligbedden in de zon. (wel plek in de schaduw, maar daar komen wij niet voor). Wij zijn absoluut geen klagers en makkelijke mensen. Ondanks dat wij alle recensies hebben gelezen durfde wij de gok te nemen; er zitten tenslotte ook goeie tussen. Tip: geef liever iets meer geld uit en boek wat anders! Wij waren helemaal blij met de deal €346,- p.p. maar -achteraf gezien- zijn wij hier niet in blije vakantie-stemming. Zaten we maar elders in ons favorite Turkije...

De zee/smal stand is trouwens 2 min lopen.

BOER
6-9-2017

Onvriendelijk personeel op een enkeling na, onhygiënisch hotel, personeel spreekt slecht Engels, zeer harde bedden, eten redelijk alleen weinig variatie. Wel goede ligging, dichtbij het strand en met de Dolmus is Bodrum Centrum goed te bereiken

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ayaz Aqua in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ayaz Aqua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.