Hotel Asteria Bodrum Resort

8.5Fantastisch

Score uit 1907 reviews

Turkije, Egeïsche Zee, Gümbet (bij Bodrum)

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 775p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

In het Asteria Bodrum Resort geniet je van een ontspannen vakantie in het zonnige Turkije. Het hotel ligt nabij de bekende badplaats Bodrum aan een prachtige baai. Vanuit het hotel loop je zo naar het zandstrand voor een duik in de Egeïsche Zee. Het Turkse resort heeft drie mooi aangelegde zwembaden met een prachtig zonneterras. Ook heb je een ruime keuze aan restaurants en is er zowel overdag als ’s avonds voldoende vertier voor alle leeftijden. Lees met ons mee en ontdek de ins & outs van Hotel Asteria Bodrum Resort.

Het Asteria Bodrum Resort in Bodrum is een ruim opgezet resort dat goed onderhouden wordt. De groene bomen, kleurige bloemen en kleine straatjes geven het resort een gemoedelijke uitstraling. Het ruime aanbod aan faciliteiten zorgt er bovendien voor dat het je aan niets ontbreekt tijdens je vakantie.

Begin je vakantie in Turkije meteen goed en kom volledig tot rust in het Turks stoombad. Om je relaxdag compleet te maken kun je tegen betaling ook een heerlijke massage via het Asteria Bodrum Resort boeken. Terwijl de kinderen dolle pret hebben met het animatieteam, geniet jij van een ontspannen middag. Zo hebben jullie allemaal een onvergetelijke vakantie!

Dineren doe je bij Hotel Asteria Bodrum Resort in het gezellige buffetrestaurant of je reserveert een tafel in een van de drie à la carte restaurants. Zowel de maaltijden als de restaurantmedewerkers krijgen veel positieve reviews. Sommige vakantiegangers vinden dat de buffetten iets teveel gericht zijn op de Engelse toeristen, maar over het algemeen zijn jullie tevreden over het eten en drinken.

Waterpret en verkoeling vind je in de grote tuin van het Hotel Asteria Bodrum Resort. Het hotel heeft maar liefst drie zwembaden, waaronder een zwembad met twee glijbanen en een kinderbad. Op het zonneterras staan comfortabele ligbedden voor een relaxmomentje in de zon. Kinderen vermaken zich in het kinderbad, bij de miniclub of in het speeltuintje. ’s Avonds wordt er een minidisco georganiseerd voor de kleintjes en is er volop entertainment voor jong en oud.

Kamers

De kamers in het Asteria Bodrum Resort zijn praktisch en comfortabel ingericht. Reviewers geven wel aan dat de kamers wat verouderd zijn, maar verder ziet alles er netjes en schoon uit. Vooral over de badkamer zijn jullie zeer tevreden vanwege de fijne inloopdouche met waterval douchestraal.

Ligging van Asteria Bodrum Resort, Bodrum

Asteria Bodrum Resort ligt aan de schilderachtige baai van Gümbet en heeft zelfs een eigen privéstrand. Op het strand kun je een cabana huren; een gezellig strandhuisje waar je de hele dag kunt relaxen. Het levendige centrum van Gümbet met gezellige tavernes, winkels en uitgaansgelegenheden ligt op slechts een kwartier wandelafstand. Ook de prachtige havenstad Bodrum ligt binnen handbereik en is zeker een bezoek waard. Aan de haven liggen veel restaurants en tavernes waar je kunt proeven van typische streekgerechten. Vanaf je terras heb je een mooi uitzicht op de boten en jachtschepen. Ook kun je vanuit Bodrum een leuke boottocht maken naar het nabijgelegen schiereiland waar je het middeleeuwse kasteel Sint Petrus kunt bezoeken.

Ben je toe aan relaxvakantie onder de Turkse zon? Boek dan je verblijf bij het Asteria Bodrum Resort in Bodrum.

1907 reviews over Hotel Asteria Bodrum Resort

• 2019
    10F.T D05-11-2019

Asteria Bodrum in Turkije, wat een prachtig resort, keurig netjes, mooi en gezellig, het eten is er uitmuntend en het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, de kamers netjes en wij hadden een heerlijke ruime nette douche, het uitzicht is prachtig aan de rand van het zwembad en op het balkon van het restaurant . Er is een hartstikke leuk animatieteam de gehele dag en savonds werden er iedere avond gezellige dingen georganiseerd.

Bade Arslan, Guest Relations, 25-02-2020

Het is voor ons een groot genoegen om uw prachtige complimenten over ons te horen. We zijn erg blij om te horen dat je een heerlijke vakantie in ons hotel hebt gehad. Ik ben me ervan bewust dat uw opmerkingen een goede motivatie zullen zijn. Het is voor ons een uitstekende gelegenheid om u te verwelkomen in ons hotel. Neem gerust contact met me op via [email protected] voor alle informatie en hulp die je nodig hebt voor je toekomstige vakantie. Met vriendelijke groeten,

• 8Erna05-11-2019

Heerlijk en geweldig

Heel mooi schoon resort. Oprecht aardig personeel,savonds is het resort bijna sprookjesachtig . Eten is goed,beetje op de Engelsen gericht maar heel veel keuze en vers. Het is geschikt voor zowel jonge als pubers, allerlei activiteiten ook op het privestrand.Zwembad is superschoon. Een echte aanrader!

• 9Loes01-11-2019

Geweldig

Heerlijke vakantie gehad! Eten en drinken is goed, naast het algemene restaurant zijn er nog drie restaurants waar je voor kunt reserveren om in de avond te eten. Op deze manier had je ook nog eens het idee dat je uiteten was. Kamer was klein, maar verder prima. Wij hadden een probleem met onze kamer dat er een putlucht was, maar toen we dit gemeld hadden werd er meteen actie ondernomen en kregen we een nieuwe kamer. Het enige punt wat een nadeel kan zijn is dat er veel trappen zijn, maar voor ons was dit geen enkel probleem. Zo ben je toch nog een beetje sportief bezig!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 5Mevr. Van elsakker30-10-2019

Slecht onderhouden hotel

Nog nooit iets op zoover gezet maar nu toch echt een opmerking. Het hotel zal ooit super zijn geweest maar is nu toch echt glans verloren. Kamer stonk en Bij aankomst was de wc echt smerig. Zelf helemaal schoon gemaakt. Elke dag moesten we badlakens leggen onder de airco omdat deze lekte. Tijdens een regenbui brak er een stuk balkon af en werd niet opgeruimd. Kasten in restaurant vielen uit elkaar van ellende waar de medewerkers zich voor schaamde. Zwembad en strand super. personeel vriendelijk. Eten was top!. Nooit meer naar dit hotel. We hebben veel mensen horen klagen en vragen om een andere kamer. De positieve reacties zijn van de mensen die een kamer hadden die min of meer gerenoveerd zijn maar dat zijn er maar weinig. Nogmaals, normaal hebben wij een eenvoudig hotel of appartement en hoopte nu een keertje echt luxe te zitten. Blij dat we naar huis konden. Heb ik nog nooit gehad!

Gereisd met partner in september 2019

• 7Carolina28-10-2019

Mooi voor 1 keer

Mooi hotel, zeer mooi gelegen tegen berg.Kamer zeer gehorig en verouderd.Eten ruime keus maar niet warm, dan ook een fikse voedselvergiftiging opgelopen waarvan ik nu nog niet hersteld ben.

• 10Conny22-10-2019

To volgend jaar

Super vakantie en een heerlijke massage van de hamam gehad om mee te beginnen. Verder genoten van het eten en het animatie wat er alles aan doet om je te vermaken. Gezellig met het nederlands meisje van de guest relations gepraat die nooit te beroerd is om je te helpen. Echt top service! Ga zo door, wij komen zeker terug!

• 10Tor22-10-2019

Leuk hotel

Veel en lekker gegeten en veel gelachen. Super geentertaind door personeel en ook door rest van het personeel goed geholpen.

• 9Van Gijsberg22-10-2019

Top vakantie gehad!

Geweldig top super! En de wifi is ook echt top zelfs op het strand.

• 10Rik22-10-2019

Tip top!

Weinig te vertellen over dit top resort. Alles is naar wens en hebben ons prima vermaakt. Tip top in orde!

• 9Eliza22-10-2019

Heerlijk

Heerlijk vermaakte vakantie gehad met partner en kind. Fijn kinderbad met bedjes aan het zwembad. Overal makkelijk te komen met kinderwagen alleen moet je eerst de weg vinden zonder trappen. A la carte restaurants zijn zeker de moeite waard om te proberen!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOverdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats