Hotel Anka

269 reviews over Hotel Anka in het Nederlands

NOOIT MEER

Hans en Gerda
2-7-2009

Hotel is ontzettend vies. Eten is vaak ranzig. Personeel niet vriendelijk. Dit hotel is zonde van je geld.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fijne plek om tot rust te komen

harald van den heuvel
13-6-2009

goed en net hotel met mensen die er voor je willen werken

Gereisd Met partner in mei 2009
2007

vanaf het begin een goed gevoel, schoon, modern en de is

bart
26-6-2007

vanaf het begin een goed gevoel, schoon, modern en vriendelijk personeel. de ligging is erg leuk, het vervoer stopt voor de deur. nadeel de trappen, maar dat wende ook. eten is gezien de door mij betaalde prijs kwaliteit verhouding goed. nadeel is de geluidsinstalatie in de disco die er vervormde, ondermeer omdat hij verschrikkelijk hard stond. er waren veel turken en russen maar daar heb ik geen last van gehad. kortom voor herhaling vatbaar.

Gereisd Anders in Tue Jun 26 2007 21:57:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het vroegere 'Anka' is er 100% op vooruit gegaan

A.M.S. van Gein
2-6-2007

Het vroegere 'Anka' is er 100% op vooruit gegaan.'Bellacasa' is een schoon en modern hotel geworden met vele goede kwaliteiten.De hamam is ook erg goed van kwaliteit met zeer vriendelijk en goed personeel.Nu zeker weer een aanrader!!!!

Gereisd Anders in juni 2007

Vorige jaar in mei op vakantie geweest, maar ik moet dat 3

Cihanker
13-5-2007

Vorige jaar in mei op vakantie geweest, maar ik moet zeggen dat voor ons een waanzinnige vakantie was geweest. Het eten was lekker, lekker weer, goede bediening, goede service. Hotel met 3 sterren, voor luxe moet je elders wezen en niet achteraf zeuren vind ik. Wij zijn goed geinformeerd via het reisbureau. Ik zou elke jaar terug willen...voor de rust en de omgeving.

Gereisd Anders in Sun May 13 2007 10:55:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wij zijn in hotel Bella Casa geweest, dat is het vroegere

fam. smulders
10-5-2007

wij zijn in hotel Bella Casa geweest, dat is het vroegere Anka, is een geweldig hotel, is helemaal opgeknapt, eten zeer goed, mensen aardig en de hamam in Bella Casa is supper, echt een aanrader.

Gereisd Anders in mei 2007

In 2003 ben ik in dit hotel geweest

Patricia
23-3-2007

In 2003 ben ik in dit hotel geweest. Simpel en klein hotel. Kamer niet bijzonder. Je kan naar het toilet en douchen tegelijk. Maar..... Het is me prima bevallen. Ik ben er in mei geweest. In deze maand is het lekker rustig, zwembad voor jezelf, aan zee kun je zowat in je eentje liggen, het personeel heeft er dan nog zin in, dus iedereen vrolijk, goed eten, lekker dicht bij het centrum van Bodrum, in een paar minuten te lopen. Leuke omgeving voor zowel beetje sight-seeing als stappen. Alleen de grote uitgaansgelegenheden zijn dan nog niet open of gaan net open en zijn dus nog niet vol. Ik zou zo weer gaan.

Gereisd Anders in Fri Mar 23 2007 19:37:08 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn er een paar jaar geleden geweest, leuk en hotel

Boersma
13-3-2007

Wij zijn er een paar jaar geleden geweest, leuk en gezellig hotel hoor! jammer dat er op een dag snoepjes uit tassen werd gestolen, dat slaat echt nergens op, maar verder was het wel gezellig, een excursie in bodrum en omgeving is een aanrader!

Gereisd Anders in maart 2007

Het is al weer een tijdje geleden dat we hier vakantie wij

Theo Bakker
5-2-2007

Het is al weer een tijdje geleden dat we hier vakantie vierden, maar wij hebben zeer goede herinneringen aan Anka. In mei 2005 waren we hier 10 dagen. Het eten en drinken was prima in orde. Goed ontbijt, prima lunch en nog beter diner. Het uitgebreide buffet was iedere avond al een lust voor het oog. Zeker toen op een avond van het vleesbereiden een show werd gemaakt met metershoge vlammen uit de pan! De toetjes zijn mierzoet, heerlijk. Wel een hele busreis vanaf het vliegveld. Het was het laatste hotel waar de bus langs ging, 3 uur 's nachts! De kamer was erg schoon en linnengoed werd vrijwel dagelijks gewisseld. Ook de bediening was meestal perfect. We hebben een lang gesprek gehad met hoofd bediening, en dat was erg verhelderend. Onze tip: probeer de achtergrond van de personeelsleden eens te achterhalen. Tip 2: excursie naar o.a. een moskee en boerderij waar we aten bij de boer.

Gereisd Anders in februari 2007

In 2005 zijn wij met 13 personen naar Anka geweest

Natasja Vink
25-1-2007

In 2005 zijn wij met 13 personen naar Anka geweest. Bij aankomst waren er twee kamers dubbel geboekt we kregen een hok maar dat werd de volgende dag netjes opgelost. We hebben ons prima vermaakt beneden bij het zwembad, strand viel tegen. Het eten was redelijk en voor sommige van ons goed ligt er net aan waar je van houdt. de animatie was goed. Er was inderdaad wat achterstallig onderhoud. De stad was gezellig en het personeel vriendelijk. Sommige mensen leggen op alle slakken zout. Mijn vakantie is al goed als ik een schone slaap plaats heb en lekker weer en ik neem mijn eigen kaas en hagelslag mee. Hebben we spierpijn gehad van al het trappen lopen

Gereisd Anders in januari 2007

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Anka in Gümbet (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Anka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.