Gümbet (bij Bodrum)

We hebben een aantal aanbieders voor Gümbet (bij Bodrum) voor je op een rij gezet:

Solfly

vakanties Gümbet (bij Bodrum)

Solfly

Reviews over Gümbet (bij Bodrum)

Thuiskomen in isis

Van De Vijver Monique,
    19-1-2019

Reeds 15 jaar komen wij nog steeds naar hotel isis. Alle personeel is eigenlijk familie geworden, en dat van zowel de managers tot de tuinman!

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch hotel.

Boukje Vast,
    1-12-2018

Het is een heel gezellig hotel. Fijn personeel. Goed eten. Goed verzogt. Wij komen hier al acht jaar met heel veel plezier. Er zijn drie zwembaden.

Een voor de jeugd een met de glijbaan en een die wat rustiger is. En dan het strand zo van uit het hotel het strand op met bedjes en parasols. Ook hebben ze een handdoeken service. Erg handig. Wij gaan in 2019 weer heen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Dhr. Janssen,
    8-11-2018

Enigszins verouderd maar nog steeds een gevoel v thuiskomen. Dit wordt mede veroorzaakt door het animatieteam en personeel wat elk jaar weer aanwezig is. Er is een gevarieerd aanbod aan eten, kamers zijn enigszins gedateerd, maar personeel doet er alles aan jouw verblijf tot een succes te laten worden. Er zijn op loopafstand diverse mogelijkheden om te genieten van de omgeving. Disco en restaurants zijn wederom op loopafstand. In Bodrum ben je met de taxi zo.

Gereisd met partner in juli 2018

Goed!

Kim,
    7-11-2018

Fijn en gezellig hotel (nieuwe gedeelte) met vriendelijk personeel. Lekker prive strand erbij met voldoende bedjes en parasols! Zeewater en zwembad was voor mij wel erg koud. Hotel is gelegen aan een weg met winkels en barretjes... heel gezellig!

Gereisd met partner in oktober 2018

Heerlijk hotel!

Jeannette,
    6-11-2018

Heerlijk hotel! Kom er altijd in mei en in oktober. Voelt als thuis komen. Super lief personeel, fijne kamers, erg centraal aan het strand en bij het centrum. Boek altijd meteen weer bij terugkomst. Aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Gümbet (bij Bodrum) scoort een 8 uit 10, op basis van 1371 reviews