Gümbet (bij Bodrum)

Op vakantie naar Gümbet? Gümbet is een leuk, zeer toeristisch en bedrijvig plaatsje vlakbij Bodrum. Hier zit je goed voor een strandvakantie, want Gümbet beschikt over een grof zandstrand met veel faciliteiten zoals douches, toiletten en strandtentjes. Ook watersporten kun je hier als de beste. Wat dacht je bijvoorbeeld van een ritje op de banaan of een tochtje met een motorboot?

Lees meer over Gümbet (bij Bodrum)

We hebben een aantal aanbieders voor Gümbet (bij Bodrum) voor je op een rij gezet:

Stip Reizen

vakanties Gümbet (bij Bodrum)

Over Gümbet (bij Bodrum)

In het centrum van Gümbet vind je veel toeristische winkeltjes, kledingwinkels en minimarkten. Maak een wandeling langs het strand en geniet van een prachtig uitzicht op zee. Uitgaan kun je in het centrum of aan het strand, waar veel bars, terrasjes en discotheken te vinden zijn. Ook voor sportievelingen is een vakantie in Gümbet een aanrader. Zo vind je hier een duikschool, tennisbaan en golfbaan.

Weer & Klimaat Gümbet (bij Bodrum)

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)14°14°16°20°25°29°33°33°29°24°19°15°
Min. temp. (℃)10°13°17°21°24°24°21°17°13°10°
Zonuren5h6h6h7h9h10h10h10h9h7h5h4h
Zeewatertemp (℃)16°16°18°18°18°21°22°25°25°23°20°18°
Dagen regen12121084100161115

Reviews over Gümbet (bij Bodrum)

• 9Ramona27-06-2017

Super vakantie

Eten was goed personeel was super leuke stadjes gumbet maar vooral bodrum centrum Wij hebben er van genoten 8 dagen veelste kort

• 10Sfeer in stad
    • 10Stranden

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Diana18-05-2015

Gumbet is gezellig. Net als Bodrum.

Wij komen er al jaren. Eerst met onze kinderen toen ze klein waren. Nu gaan ze er zelf heen met vrienden.

• 9Stranden

oktober 2014

• 8Zoë02-05-2018

Toppie

Gumbet is echt tof. Fijne reviews gevonden dankzij zoover!

• 7Omgeving
    • 8Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn
    • 8Stranden

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 6Inge 13-08-2013

Gezellig

Gezellige straatjes en leuke terrasjes

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Stranden

mei 2013

• 1Bart03-11-2013

Ranzige ouwe rotzooi

Wat mij betreft is Gümbet een prima voorbeeld van ales wat er slecht kan zijn aan de toeristen industrie. De baai wordt vervuild, in het dorp wonen geen Turkse mensen maar zijn alleen ouwe half vergane bars, en winkeltjes. Je wordt in de straten gek van het "He my friend, come look! Best price!!" van de verkopers van de 100-den winkeltjes met nep producten. Mocht je dat leuk vinden; afdingen tot zeker 25% van de vraagprijs. Alles daarboven is belachelijk.

Hier is werkelijk niets authentieks te vinden. Je kunt 's nachts niet slapen van de herrie van de bars en ontbijt is er niet te vinden. Het ergste is echter de vervuiling. Overal ligt zooi en het strand is vies. Gelukkig is de baai goed afgeschermd zodat de vervuiling niet al te veel naar Bodrum over slaat.

• 1Sfeer in stad
    • 1Stranden

oktober 2013

• 10viean26-07-2013

Super leuk!

Gumbet is gemaakt voor iedereen, Jong en oud! Veel bars en ook gezellige plekjes om wat te eten! alleen opletten op de prijzen ze proberen altijd meer te krijgen dan nodig is!

• 10Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 3Cultuur
    • 10Stranden

juni 2013

• 8Lvl02-08-2014

Omgeving is goed

De omgeving is goed, je vindt er alles wat je nodig hebt. Je bent snel in de winkeltjes en bij de bars en clubs. Je hoeft niet steeds een Dolmus te nemen om even naar de winkeltjes te gaan. Wij zijn enkele dagen naar de winkeltjes geweest en hadden het daar zeker naar onze zin. Het nadeel van de clubs en bars in de nabijheid, is natuurlijk dat je ook 's nachts last kan hebben van nachtlawaai.

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 5Zorg voor natuur
    • 10Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juli 2014

• 9M.M Persoon22-08-2015

great place

Its a very great destination if you like sun, beach and shoppings. You can find this all. You haveto be there.

• 9Omgeving
    • 8Stranden

augustus 2015

• 8Coune anne12-10-2013

Mooie boulevard...veel winkeltjes ...onze ervaring men is er niet opdringerig !

• 8Omgeving

september 2013