Kleine hotelsWeer vandaag39°20°
9,4

10 reviews over Hotel Med-inn Boutique in het Nederlands

Zooo goed, liefst vertellen we t niet door

Adjana
5-8-2017

Het enige nadeel van dit boutique hotel zou kunnen zijn dat het zo rustig gelegen is. Verder is het een klein paradijs! Maar 24 suite kamers (altijd zeezicht en heerlijk met kinderen of gewoon lekker veel ruimte met zijn tweeën), direct aan t privé strand, met heerlijke bedjes (echt dikke matrassen), een paar cabanas, een fijn zwembad en een super outdoor restaurant met fantastische lunch- en dinerkaart. En misschien nog wel t belangrijkste, erg lieve en attente staf. Liefst zouden we dit fantastische hotel voor onszelf houden😎

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Fatastisch

Martin
24-9-2011

Idiaal om tot rust te komen!! Eten en kamers super, personeel zeer vriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2011

TOP!

fam. Roy
12-7-2011

Helemaal super; Kwaliteit met de hoofdletter K!! een absolute aanrader voor échte rust

Gereisd Met vrienden in juni 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Med-inn Boutique voor je op een rij gezet:

te afgelegen, duur (eten drinken), weinig gastvrij

shirley
22-10-2010

mooi ingericht hotel met fraai uitzicht, helaas aan strandje van nauwelijks 2m breed service matig, niet gastvrij, eten en drinken erg duur ligging in de "middle of nowhere", weinig mogelijkheden tot vermaak behalve zwemmen

Gereisd Met partner in september 2010

mooie plek, slechte service

johannes
17-9-2010

prachtige plek aan het strand in "the middle of nowhere" vrijwel geen mogelijkheden tot wandelen, geen mogelijkheid tot fietsen, scooteren, zeilen of anderzins varen, slechts een barretje in de nabijheid erg prijzig eten en drinken , maar ook taxi's, uitjes etc nederlandse prijzen en meer, weinig gastvrij

Gereisd Met partner in augustus 2010

Een uniek hotel in alles!

michel
30-6-2010

Dit is echt een uniek hotel in alles! Mooi nieuw hotel gelegen in een baai aan het strand met zeezicht vanuit alle mooie en stijlvolle kamers! Je kunt hier heerlijk ontspannen en genieten. Een heerlijk terras in een mooie tuin met een lekker zwembad (ook voor kinderen) en altijd uitzicht over zee :-) Het restaurant op de bovenste verdieping is van zeer goed niveau en echt romantisch (uitzicht over zee). Lekker ontspannen en genieten van dit geweldige hotel! Voor iedereen aan te raden! Diverse watersport mogelijkheden en zeer goede sercice met Nederlands sprekend personeel. Wij gaan hier zeker eens terug. Bezoek anders de website med-inn.com dat zegt genoeg!

Gereisd Met partner in juni 2010

zeer goed en uniek

Fam. Eindhoven
30-6-2010

Dit is echt een uniek hotel in alles! Mooi nieuw hotel gelegen in een baai aan het strand met zeezicht vanuit alle mooie en stijlvolle kamers! Je kunt hier heerlijk ontspannen en genieten. Een heerlijk terras in een mooie tuin met een lekker zwembad (ook voor kinderen) en altijd uitzicht over zee :-) Het restaurant op de bovenste verdieping is van zeer goed niveau en echt romantisch (uitzicht over zee). Lekker ontspannen en genieten van dit geweldige hotel! Voor iedereen aan te raden! Wij gaan hier zeker eens terug.

Gereisd Met partner in juni 2010

zeer goed

mike
28-6-2010

in 1 woord geweldig niets op aan te merken de kamers personeel eten drinken service dit vind je nog maar op weinig plaatsen zo

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2010

Top hotel! Absolute aanrader!

Linda
28-5-2010

Heerlijk relaxed hotel. Ver weg van alle drukke A.I. hotels. Geen glijbanen maar een heerlijk zwembad en een prachtig privestrand aan een zeer schone zee. De service is zeer persoonlijk en erg goed. Prachtige grote kamers en alles is zeer mooi stijlvol en hip ingericht. Het terras is intiem en erg sfeervol! Wij waren er met 2 gezinnen en hebben genoten! We gaan zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2010

Ongelooflijk mooi!

Aylin
21-2-2010

Nieuw boutique hotel geopend in 2009. Via via gehoord en zomer 2009 bezocht. Echt een fantastisch design hotel met Nederlands management. Uitstekend om tot rust te komen. Doutzen Kroes was er ook!!! Wel wat afgelegen van Bodrum (25 min.), maar dat vonden wij juist erg aangenaam. Direct aan het strand met fantastische uitzicht vanuit de kamer en het restaurant op het dakterras. Eten was uitstekend. In 2010 zou er meer watersport activiteiten komen was beloofd. Echt een aanrader!!!

Gereisd Met partner in januari 2010

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Med-inn Boutique in Gulluk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Med-inn Boutique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.