Hotel Med-inn Boutique

Turkije, Egeïsche Zee, Gulluk

9.4Fenomenaal

10 reviews over Hotel Med-inn Boutique

• 10Adjana05-08-2017

Zooo goed, liefst vertellen we t niet door

Het enige nadeel van dit boutique hotel zou kunnen zijn dat het zo rustig gelegen is. Verder is het een klein paradijs! Maar 24 suite kamers (altijd zeezicht en heerlijk met kinderen of gewoon lekker veel ruimte met zijn tweeën), direct aan t privé strand, met heerlijke bedjes (echt dikke matrassen), een paar cabanas, een fijn zwembad en een super outdoor restaurant met fantastische lunch- en dinerkaart. En misschien nog wel t belangrijkste, erg lieve en attente staf. Liefst zouden we dit fantastische hotel voor onszelf houden😎

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Martin24-09-2011

Fatastisch

Idiaal om tot rust te komen!! Eten en kamers super, personeel zeer vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

• 10fam. Roy12-07-2011

TOP!

Helemaal super; Kwaliteit met de hoofdletter K!! een absolute aanrader voor échte rust

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 6shirley22-10-2010

te afgelegen, duur (eten drinken), weinig gastvrij

mooi ingericht hotel met fraai uitzicht, helaas aan strandje van nauwelijks 2m breed service matig, niet gastvrij, eten en drinken erg duur ligging in de "middle of nowhere", weinig mogelijkheden tot vermaak behalve zwemmen

Gereisd met partner in september 2010

• 0johannes17-09-2010

mooie plek, slechte service

prachtige plek aan het strand in "the middle of nowhere" vrijwel geen mogelijkheden tot wandelen, geen mogelijkheid tot fietsen, scooteren, zeilen of anderzins varen, slechts een barretje in de nabijheid erg prijzig eten en drinken , maar ook taxi's, uitjes etc nederlandse prijzen en meer, weinig gastvrij

Gereisd met partner in augustus 2010

• 10michel30-06-2010

Een uniek hotel in alles!

Dit is echt een uniek hotel in alles! Mooi nieuw hotel gelegen in een baai aan het strand met zeezicht vanuit alle mooie en stijlvolle kamers! Je kunt hier heerlijk ontspannen en genieten. Een heerlijk terras in een mooie tuin met een lekker zwembad (ook voor kinderen) en altijd uitzicht over zee :-) Het restaurant op de bovenste verdieping is van zeer goed niveau en echt romantisch (uitzicht over zee). Lekker ontspannen en genieten van dit geweldige hotel! Voor iedereen aan te raden! Diverse watersport mogelijkheden en zeer goede sercice met Nederlands sprekend personeel. Wij gaan hier zeker eens terug. Bezoek anders de website med-inn.com dat zegt genoeg!

Gereisd met partner in juni 2010

• 10Fam. Eindhoven30-06-2010

zeer goed en uniek

Dit is echt een uniek hotel in alles! Mooi nieuw hotel gelegen in een baai aan het strand met zeezicht vanuit alle mooie en stijlvolle kamers! Je kunt hier heerlijk ontspannen en genieten. Een heerlijk terras in een mooie tuin met een lekker zwembad (ook voor kinderen) en altijd uitzicht over zee :-) Het restaurant op de bovenste verdieping is van zeer goed niveau en echt romantisch (uitzicht over zee). Lekker ontspannen en genieten van dit geweldige hotel! Voor iedereen aan te raden! Wij gaan hier zeker eens terug.

Gereisd met partner in juni 2010

• 10mike28-06-2010

zeer goed

in 1 woord geweldig niets op aan te merken de kamers personeel eten drinken service dit vind je nog maar op weinig plaatsen zo

Gereisd met oudere kinderen in juni 2010

• 9Linda28-05-2010

Top hotel! Absolute aanrader!

Heerlijk relaxed hotel. Ver weg van alle drukke A.I. hotels. Geen glijbanen maar een heerlijk zwembad en een prachtig privestrand aan een zeer schone zee. De service is zeer persoonlijk en erg goed. Prachtige grote kamers en alles is zeer mooi stijlvol en hip ingericht. Het terras is intiem en erg sfeervol! Wij waren er met 2 gezinnen en hebben genoten! We gaan zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 0Aylin21-02-2010

Ongelooflijk mooi!

Nieuw boutique hotel geopend in 2009. Via via gehoord en zomer 2009 bezocht. Echt een fantastisch design hotel met Nederlands management. Uitstekend om tot rust te komen. Doutzen Kroes was er ook!!! Wel wat afgelegen van Bodrum (25 min.), maar dat vonden wij juist erg aangenaam. Direct aan het strand met fantastische uitzicht vanuit de kamer en het restaurant op het dakterras. Eten was uitstekend. In 2010 zou er meer watersport activiteiten komen was beloofd. Echt een aanrader!!!

Gereisd met partner in januari 2010

Hotel Med-inn Boutique info