We hebben een aantal aanbieders voor Gökova voor je op een rij gezet:

Reviews over Gökova

Rustig, Mooi en Sportief

Erkan Sehirli
    22-7-2012

Een prima ligging tussen Marmaris en Bodrum. Prachtige omgeving voor natuur liefhebbers. Vlakbij de beroemde Cleopatra eiland. 40 minuten naar Marmaris. 1.30 uur naar Dalaman Vliegveld. Mooie hotels met traditionele bouwstijl. Heel vriendelijke sfeer. Ideaal voor Kite Surfers, Stand Up Paddling. Dalyan en Rafting is vlakbij. Meerdere stranden aanwezig. Veel kleine restaurants met zeer betaalbare prijzen. Veel sportscholen voor Kite Surfen Kano en Stand Up Paddling.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Gökova scoort een 8 uit 10, op basis van 3 reviews