Reviews over Gökova

Waanzinnig mooie locatie!

Rob Kooistra,
    17-6-2014

De villa rechtstreeks bij de eigenaars gereserveerd via mailcontact. Ruim voor vertrek werden we nog voorzien van een goed en gedetailleerde routebeschrijving vanaf de luchthaven. Zelfs een aanbod of zij wat startboodschappen voor de aankomst moesten doen. De ontvangst, rondleiding en uitleg van zaken was prima te noemen. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en weten om te gaan met situaties, ook wanneer ze op de achtergrond moeten blijven. De villa en de omgeving voldoen absoluut aan de beschrijving. Een zeer ruime villa voorzien van alle gemakken die je maar kunt bedenken. Jan en Andrea, jullie zijn toppers. Bedankt voor twee onvergetelijke weken!

Gökova scoort een 8 uit 10, op basis van 3 reviews