Hotel Robinson Club Sarigerme Park

Hotel Robinson Club Sarigerme Park

9.1Fenomenaal

Turkije, Egeïsche Zee, Göcek / Dalaman

9.1Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Robinson Club Sarigerme Park voor je op een rij gezet:

• Animatie

14 reviews over Hotel Robinson Club Sarigerme Park

• 9Johan De Saedeleer28-06-2009

Aldiana op Robinson niveau ?

Voor Robinson Club Sarigerme gelden dezelde zeilomstandigheden als bij het voormalige Aldiana Sarigerme, enkel is het hotel nu grondig gerenoveerd zodat de accomodaties in lounge stijl nu ook bijna perfect zijn. Er blijken wel nog enkele kinderziekten de kop op te steken zoals falende klimaatregeling zowel in de kamer als in het restaurant. Voort is de keuken gelijkaardig als bij Aldiana, de bars beschikken over minder keuze aan internationale dranken. Daar waar er geinvesteerd is op uiterlijke zaken, lijkt er op andere bespaard te worden. Al bij al zeker een aanrader voor de veeleisende sportieveling.

Gereisd met partner in juni 2009

• 8Marianne05-05-2009

Prachtig en wat een lekker eten

Wij zijn hier in 2006 geweest. Toen was het nog in handen van een duitse organisatie Aldiana. De ontvangst was zeer stijlvol, het eten was fantastisch. Ik heb nog nooit zo goed gegeten, terwijl wij niet zo'n liefhebber van all-inclusive zijn. Dit was de eerste keer en het was super. We hebben hier catamaran leren zeilen. Priveles was (toen) geen probleem. Ligt bij een klein dorpje waar niet heel veel te beleven. De zee is vreselijk schoon, en warm. Wij hadden een prachtig uitzicht. Het enige wat wij destijds vonden dat Alles iets te duits was maar ja wat wil je in een duits hotel.

Gereisd met partner in juli 2006

Hotel Robinson Club Sarigerme Park info