Hotel Robinson Club Sarigerme Park

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.1Fenomenaal

• Animatie

14 reviews over Hotel Robinson Club Sarigerme Park

• 9Alice25-07-2015

De club was weer schitterend!

Het was perfect. De liggingnheel mooi aan het strand. Super voor watersport.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10hooi07-05-2011

prachtig hotel

Bij club robinson kun je altijd rekenen op lekker eten de mooiste strandjes en fijne zwembaden. Alles was 'r goed alleen het alleen personeel aan de zwembadbar kon wat vriendelijker. Echt een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 9Naomi15-03-2011

Top vakantie! Je hoeft nergens naar om te kijken.

Alles is schoon, het personeel is supper vriendelijk en het eten geweldig! Echt een vakantie om tot rust te komen. Kindvriendelijk heeft voor mij een 9 mede omdat was aangegeven dat het voor kinderen vanaf 12 jaar is. Mijn zoon was 10 en heeft zich prima vermaakt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 9Mar22-08-2010

Super

In juni 2010 naar Sarigerme geweest, in één woord geweldig! Een superplek, zeker oor zeilers en surfers, uitstekend materiaal. Het personeel is heel erg aardig en behulpzaam. Voor kinderen is deze club minder geschikt en die zijn er dan ook (bijna) niet. Kamers zijn perfect, eten heerlijk en gevarieerd. Inderdaad grotendeels Duits, wij waren in juni de enige Nederlanders! Maar bij Robinson is alles altijd tot in de puntjes geregeld en kun je genieten van een luxe en zorgeloze vakantie!

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Johan De Saedeleer07-07-2010

Ideaal hotel voor de veeleisende sportieveling

Voor de 2° maal hier naar toe gegaan. De kinderziekten( besparingen) van vorig jaar zijn weggewerkt. Op klachten wordt nu wel direct gereageerd, het restaurant beschikt nu wel over airconditioning, zij het tot een bepaald uur, waarna deze wordt uitgeschakeld. De kamers zijn nog steeds even mooi als vorig jaar. Het hotel is zoals reeds herhaald gezegd de plaats voor watersporters, 12hobiecats van de clubhobie 15 tot pacifics naar de sportversie hiervan. Dagelijks hadden wij in juni tussen 2-8 Bft. Allerlei surfboards in uitstekende (nieuw)staat. De service van het Nautic station is perfect. Enkel het eten zou nog iets meer smaak mogen hebben, de bereiding op zich is niet slecht, men zou enkel het eten zelf eens wat meer mogen proeven, alsook ervoor moeten zorgen dat het vlees warm opgediend wordt

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Johan De Saedeleer07-07-2010

Ideaal hotel voor de veeleisende sportievelingen

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 9Marianne25-10-2009

fantastisch hotel

We zijn (tegen onze gewoonte in) hier voor de 2e keer geweest maar het is wel de topper van de 3 grote hotels in Sarigerme. En wat is die kust fantastisch mooi. Wat ons betreft een van de mooiste van Europa. Dus een auto huren is zeer aan te bevelen. Verder een balinese massage gehad, dat was heerlijk evenals de hamam. Eten is voortreffelijk. Vorige keer alleen maar duitsers nu ook enkele nederlanders. Internationaler vind ik wel zo leuk, dat is echt het enige wat ik zou kunnen opmerken. Heerlijk gesurfd en gezeild. Licenties kun je hier halen. Superschone zee,met de eerste dag verwend met zalm en een drankje op je bedje...

Gereisd met partner in oktober 2009

• 9Rob01-09-2009

Super relaxte en mooie Club

Schitterende kamers en supervriendelijk personeel. Het eten was echt een dikke 10, geen rijen, alles was vers bereid en iedereen gewoon netjes gekleed. Overdag volop mogelijkheden om aan aktiviteiten mee te doen, maar niets werd opgedrongen. Voor oudere kinderen ook een paradijs, watersport en een eigen disco. Hier kom ik graag nog een keer!

Gereisd met partner in september 2009

• 9louise Lenten10-08-2009

super hotel en geweldig eten maar

Deze net nieuw geopende Robinson Club in een al reeds bestaand pand had voor en nadelen. Alle strandbedden en stoelen net nieuw dus super schoon en veel dus je hoefde niet te rennen voor een plekje. Het eten was super en gezond. Het barpersoneel heel attent en vriendelijk. Wel was het iets te warm in het hotel en restaurant. Kamer was netjes ook alles net nieuw met ruime inloopdouche. Alleen derde bed voor onze tiener was een uitklapstoel van 80 cm bij 190 daar waren we minder blij mee. Evt optie van hotel voor een aparte kamer voor haar vonden we gezien haar leeftijd geen oplossing.

Dit hotel heeft animatie vanaf 13 jaar oftewel Robs. In begin werd daar alleen duits gesproken en was de aansluiting moeilijk.

Duits is de voertaal en ook alle shows zijn in het duits. Maar een enkeling die engels praat.

Voor evt uitstapjes moet je ver weg (één uur) vlak bij alleen een klein dorpje maar geen boulevard ofzo jammer!

Zolang je op het resort blijft top vakantie!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 9Johan De Saedeleer28-06-2009

Aldiana op Robinson niveau ?

Voor Robinson Club Sarigerme gelden dezelde zeilomstandigheden als bij het voormalige Aldiana Sarigerme, enkel is het hotel nu grondig gerenoveerd zodat de accomodaties in lounge stijl nu ook bijna perfect zijn. Er blijken wel nog enkele kinderziekten de kop op te steken zoals falende klimaatregeling zowel in de kamer als in het restaurant. Voort is de keuken gelijkaardig als bij Aldiana, de bars beschikken over minder keuze aan internationale dranken. Daar waar er geinvesteerd is op uiterlijke zaken, lijkt er op andere bespaard te worden. Al bij al zeker een aanrader voor de veeleisende sportieveling.

Gereisd met partner in juni 2009

Hotel Robinson Club Sarigerme Park info