Hotel Wassermühle Faralya

Laatste review

Perfect als je op zoek bent naar iets speciaals

Familie Eycken (juli 2009),
30-7-2009

Hotel ligt prachtig bovenaan de butterfly canyon. Eigenaars en personeel zijn zeer vriendelijk. Zeer mooie en verzorgde kamers. Ook zeer lekker, verzorgd en gezond eten.

Zwembad is erg mooi, maar.. vrij koud. Wordt dan ook gevuld met echt bronwater. Een echte aanrader. Wij gaan zeker terug. Niet geschikt voor mensen die niet zo goed te been zijn (veel trappen). Vanuit het hotel kan je hele mooie natuur- (Saklikent, Lycian road, ...),cultuur) (Pinara, Patara, Xanthos, Kayaköy,...) en amusementsuitstappen (paragliding, bootuitstappen,..) maken. Je hebt dan wel een huurwagen, taxi of busje nodig.

2 reviews over Hotel Wassermühle Faralya in het Nederlands

Perfect als je op zoek bent naar iets speciaals

Familie Eycken (juli 2009)
30-7-2009

Fantastisch kleinschalig hotel

Willem Jonkers
26-7-2009

prachtig gelegen hotel met grote kamers en een prachtige omgeving. Zeer rustig. Goed gezond eten. Zeer geschikte plek om te wandelen in de bergen. Vriendelijke eigenaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wassermühle Faralya in Fethiye (en Calis), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wassermühle Faralya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.