Hotel Villa Daffodil

8.2Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Fethiye (en Calis)

8.2Fantastisch

• Animatie

15 reviews over Hotel Villa Daffodil

• 8Fenno03-01-2012

mooie ligging aan de baai

Kleine kamers maar alles werkt en je maakt er toch alleen maar gebruik van om te douchen en slapen, airco en kluis op de kamer, keurig hotel, vriendelijk behulpzaam personeel, elke dag schoon beddengoed en handdoeken vervangen, lekkere keuken, zeer goede en rustige ligging aan de mooiste kant van Fethiye vlak aan het water met vanaf de bar, ontbijtruimte en restaurant zicht op de boten, naar centrum met dolmusbusjes voor 0.75 €. gratis ligstoelen aan het zwembad, ben er nu meerdere malen geweest en altijd tot volle tevredenheid, heeft en echt knusse sfeer waar men makkelijk contact maakt met de andere gasten, heb al veel mensen gesproken welke al jaren naar dit hotel en deze plek komen juist om deze sfeer.

Alleen gereisd in juni 2011

• 7Dick24-07-2011

Prima plek

Het oude deel van het hotel is romantisch. Ik vind het hotel niet zo flexibel ingesteld: ontbijten na 10 uur kan niet, Ze beginnen meteen met opruimen! Laat eten is ook ingewikkeld. Uitstekend zwembad.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 7twee vrienden18-07-2011

Authentiek hotel, maar ons verkeerde keus!

Mooi authentiek hotel. Erg kleine kamers, maar als je een andere vraagt is dat geen probleem. Behulpzaam personeel. Door de prachtige begroeiing met bougenville zijn de kamers erg donker en vochtig. Geen privacy op je super kleine terrasje met 2 houten rechtopzit stoelen. Goede schoonmaak en iedere dag schone handdoeken. Het strand van Calis is te bereiken met een bootje. Erg leuk. In Fethye veel leuke eetgelegenheden.

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 8Miranda26-06-2011

Heerlijk authentiek hotel

Super hotel, 20 min lopen van de drukte en fanatastisch uitzicht over de baai. Met de dolmus ben je over super snel. De kamers zijn aan de kleine kant ( een is echt heel klein) maar gewoon vragen om een andere. Super schoon en heel rustig. Lekker zwembad en geen personeel wat je lastig valt. Zitten een paar hele leuke standjes dichtbij. En de stad Fethiye is echt helemaal te gek. Het ontbijt is simpel maar gewoon lekker. En je zit zo mooi, uitkijkend over de baai, wat wil je nog meer! Eten vind ik niet heel goed en in verhouding dan duur ( voorals als je het eten in de stad hebt gegeten!) Echte aanrader van mensen die van authentiek hotel houden en van zowel rust houden en makkelijke de drukte kan opzoeken!

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 8jeanette05-11-2010

Fijne plek met geweldige ligging!

Wij zijn hier in juli 2010 geweest en hebben een prima week gehad! De service is goed, personeel is vriendelijke en het is er schoon. Iedere dag schone handdoeken, schone kamer en schoon zwembad. Het hotel ligt prachtig met een mooi uitzicht op de baai. Wij hadden het geluk zelfs dolfijnen vanuit onze hotelkamer te zien:-) Met de dolmus ben je zo in het centrum of op het strand van callis. Het ligt er wel een beetje aan welke kamer je krijgt, want er zijn wel een paar kleine bedompte kamers. Maar konden makkelijk wisselen van kamer met uitzicht over de baai! Er zijn veel trappen in het hotel dus als je slecht ter been bent moet je hier niet naar toe gaan en ook met kinderen vermoed ik dat het geen ideale plek is. Je kunt lekker eten in het restaurant mocht je de moed niet kunnen opbrengen om de dolmus naar het centrum te nemen na een dag weg. Fethiye zelf is een leuke plek om te verblijven, niet erg toeristisch en relaxt! Wij gaan hier zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Willem04-11-2010

Fijn hotel met vriendelijke personeel.

Een heerlijke week gehad in augustus 2010, temperaturen die niet onder de 25 graden komen en toch heerlijk en rustig kunnen slapen in de van airconditiong voorziene kamer. De kamers zijn netjes en schoon iedere dag wordt je voorzien van schone handdoeken. 24/7 is er personeel aanwezig. Mooi uitzicht op de baai op een overdekt terras waar een heerlijk windje ter verkoeling door heen blaast. Hier kun je onder het genot van een drankje en hapje eindeloos tot rust komen.

Met de domus (taxibusje) welke stopt voor het hotel, ben je met 5 minuten in het stadscentrum. Hier vindt je heerlijke winkeltjes en een markt waar je de verse vis uitzoekt en dan meeneemt naar een restaurantje waar ze deze perfect voor je klaarmaken.

5 minuten lopen van het hotel bevindt zich een traditionele hamam waar je als nieuw vandaan gaat.

Kortom Villa Daffodil was ons thuis op vakantie!

We komen er graag nog eens terug.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 9Miranda03-11-2010

Heel relaxete sfeer, super vriendelijk personeel!

Ontzettend leuk hotel op prima locatie: lekker rustig maar je bent zo in het centrum. Het personeel doet echt alles voor je, ontzettend vriendelijk, gezellig en gastvrij. Overdag lekker aan het zwembad liggen (waar ze overdag een bakkie koffie en tegen borreltijd drankjes komen brengen) en 's avonds kun je prima aan de bar borrelen. We hebben er een superweek gehad. Het ligt er wel een beetje aan in welke kamer je verblijft maar wij hadden een ontzettend mooie kamer. De locatie deed denken aan "Melrose Place"; als je dat nog kent.. We gaan zo weer terug!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 8Daphne08-10-2010

Lekker rustig gelegen aan de baai

We hebben hier overnacht voor en na een boottrip op een turkse gulet. De eerste kamer was zeer klein, met zicht op de baai, de tweede kamer was gelukkig een stuk groter maar dan aan de achterzijde gelegen met zicht op het zwembad. Een keurig hotel, elke dag schoonmaak en handdoekenwissel. Ontbijt is eenvoudig maar prima. Personeel vriendelijk. Fijne terrassen met uitzicht op de baai.Wij hebben er 2x 's avonds gegeten en het was heerlijk! Inderdaad ongeveer 12 minuten lopen naar het echte centrum, maar wij vonden het juist fijn om de benen te strekken en niet in het drukkere gedeelte van de stad te hoeven overnachten. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in september 2010

• 8Jodee02-05-2008

Leuk, klein Hotel met mooie, kleine kamers, met balcon of een plaatsje. Wordt goed schoongehouden elke dag. Lekker zwembad met prima ligbedden. Ontbijt is eenvoudig. Vriendelijke mensen.

Gereisd met partner in april 2008

• 8M. Kranendonk02-06-2004

Klein knus en netjes hotel. Kamers klein maar knus. Aardige turkse jongens die de bar en restaurant bedienen. Een aanrader.

Gereisd in juni 2004

Hotel Villa Daffodil info