Hotel Vanilla

Kleine hotelsWeer vandaag27°17°
Hotel Vanilla

We hebben een aantal aanbieders voor Vanilla voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Vanilla in het Nederlands

Alleenreizend

Dichtbij het strand

knorretje
5-8-2011

Aardig personeel, spreekt weinig engels. Hotel ligt 3 km buiten het centrum maar dichtbij het strand. Klein zwembad in de tuin.Er is een barretje bij het zwembad en gratis ligstoelen. Eenvoudig ontbijt wordt op het terras geserveerd. Kamer zonder balkon maar gratis airco. In was er 3 dagen, in die tijd is mijn kamer niet schoongemaakt. Kledingkast alleen met stang om kleding op te hangen, geen planken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vanilla in Fethiye (en Calis), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vanilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.