Appartement Sunset Beach Club

Appartement
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sunset Beach Club voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Sunset Beach Club in het Nederlands

Super fantastisch!

Mail_204
27-1-2013

We hebben een heerlijke vakantie gehad aan sunset beach in Neptune 8, een hostess die ons met van alles hielp uitstapjes, zeer verzorgd appartement met alles erop en eraan, daar kan park van keten nog een puntje aan zuigen! Voor weinig geld een ontzettend mooie en leuke plek

Dank je wel fam. Ripperda voor julie fantastisch huis.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2012

Top accommodatie in een heerlijke bestemming

nancykramer
20-6-2011

We hebben hier 2 weken genoten van ons 4-kamerappartement Neptune 8. Het appartement is schoon, voorzien van alle comfort, airco, grote koelkast met vriesvak, vaatwasser, senseo, wasmachine, prima bedden en 2 badkamers. Perfekt!

Het appartement ligt op een heerlijk complex met meerdere zwembaden, een supermarktje, wellness centrum, kinderspeeltuin en een goed restaurant.

Vanuit het complex loop je in zo'n 5 tot 10 minuten naar de boulevard. De dolmus bus rijdt langs het complex en neemt je voor 1,50 turkse lira's (ongeveer 75 eurocent) mee naar het centrum van Calis en/of Fetiye.

Calis is een prima bestemming voor mensen die niet van de grote massa houden, het heeft alles voor een prima vakantie. Absoluut de moeite waard is de zonsondergang!

Voor de liefhebbers van Kite surfen is Calis een perfekte locatie. Vlakbij Sunset Beach is een Surf centrum. In de middag trekt de wind vaak aan, ideaal voor de surfers en lekker voor op het strand.

Ook Fetiye is een bezoek meer dan waard!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

prima accomodatie pal aan het strand

Johan Dingemans
18-4-2011

Mooie locatie, pal aan het strand en aan het einde van de boulevard van Calis. Moderne en luxe inrichting. Het begin van de levendige boulevard van Calis is ongeveer 7 minuten lopen. Dolmus stopt voor de ingang. Verschillende nationaliteiten. Elke avond prachtige zonsondergang.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunset Beach Club in Fethiye (en Calis), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunset Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.