Hotel Sensatori Resort Fethiye

Hotel Sensatori Resort Fethiye

9.2Fenomenaal

Turkije, Egeïsche Zee, Fethiye (en Calis)

Op vakantie geweest naar Sensatori Resort Fethiye?

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Sensatori Resort Fethiye voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

3 reviews over Hotel Sensatori Resort Fethiye

• 2018
      9Super!22-07-2018

Supertoffe vakantie in dit prachtige resort!

Zeer mooi en goed onderhouden hotel! Vriendelijk/ behulpzaam personeel. Lekker eten, verschillende thema-restaurants! De cabana’s aan het strand bieden een topservice en geven rust. De moeite om eens voor een dag eentje te huren. Mooie kamers! Zeer goede welness!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Alex Debels07-07-2018

Super hotel. Prachtvakantie gehd

Super vakantie gehad in een prachtig resort. Zeer propere en grote kamers, enorm vriendelijk en behulpzaam personeel en prachtige lekkere bufetten

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

10Emir23-09-2017

PERFECT!

Mijn man, ik en onze baby van 10 maanden zijn net terug van een vakantie in Sensatori resort Fethiye . Wij hebben echt al veel hotels gezien maar dit hotel is wel zeker een van de beste. Brandschoon.. enorm kindvriendelijk en geweldig lief en behulpzaam personeel. Van de beveiliger voor de deur tot aan de mensen bij de receptie, de kok, de manager ik kan ze blijven opnoemen.. echt geweldige mensen en erg betrokken. Ze hebben ons binnen een week misschien wel 4 keer gevraagd of alles naar wens was en of we iets nodig hadden voor de baby of voor onszelf.

Daarnaast heb je aan het zwembad en aan het strand genoeg plaats om te zonnen en te zitten om wat te drinken/eten. Overdag kun je aan het zwembad deelnemen aan verschillende programma's en in de avond heb je elke avond shows.

Rondom het hotel heb je niks maar met de taxi of dolmus ben je binnen 20 minuten in Fethiye centrum of Erasta( overdekt winkelcentrum) .

Dit hotel is ECHT een aanrader! Onze complimenten ..

Gereisd met partner in september 2017

0 tips over Hotel Sensatori Resort Fethiye