Hotel Sensatori Resort Fethiye

HotelWeer vandaag30°21°

We hebben een aantal aanbieders voor Sensatori Resort Fethiye voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Sensatori Resort Fethiye in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Tophotel

Alex Debels
25-4-2018

Bijzonder goed hotel

Aanrader, vooral in adults only

PERFECT!

Emir
23-9-2017

Mijn man, ik en onze baby van 10 maanden zijn net terug van een vakantie in Sensatori resort Fethiye . Wij hebben echt al veel hotels gezien maar dit hotel is wel zeker een van de beste. Brandschoon.. enorm kindvriendelijk en geweldig lief en behulpzaam personeel. Van de beveiliger voor de deur tot aan de mensen bij de receptie, de kok, de manager ik kan ze blijven opnoemen.. echt geweldige mensen en erg betrokken. Ze hebben ons binnen een week misschien wel 4 keer gevraagd of alles naar wens was en of we iets nodig hadden voor de baby of voor onszelf.

Daarnaast heb je aan het zwembad en aan het strand genoeg plaats om te zonnen en te zitten om wat te drinken/eten. Overdag kun je aan het zwembad deelnemen aan verschillende programma's en in de avond heb je elke avond shows.

Rondom het hotel heb je niks maar met de taxi of dolmus ben je binnen 20 minuten in Fethiye centrum of Erasta( overdekt winkelcentrum) .

Dit hotel is ECHT een aanrader! Onze complimenten ..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sensatori Resort Fethiye in Fethiye (en Calis), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sensatori Resort Fethiye zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sensatori Resort Fethiye scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.