Hotel Pelinstersterster

8.4Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Fethiye (en Calis)

8.4Fantastisch

• Animatie
Tonen op kaart

150 reviews over Hotel Pelin

• 8Louise09-01-2020

Goed en hele gastvrij accommodatie

Wij verbleven in Hotel Pelin in juni 2019. Het hotel bevindt zich in een rustige omgeving op ongeveer 300 m afstand van de gezellige boulevard van Calis. Het personeel, met name de lieve attente schoonmaakdames niet te vergeten, blinken uit in gastvrijheid en vriendelijkheid . Ze doen werkelijk alles om het je naar je zin te maken. Een mooi groot, schoon zwembad met achter de bar, een altijd lachende zelfs na 10 uur werken, vriendelijke barkeeper. De kamers vinden wij qua comfort voldoende. Het ontbijt op het dakterras is super ook het avondeten biedt voldoende keus maar je moet wel van de Turkse keuken houden. Toch waren er een aantal minpuntjes. Te harde matrassen, het warme water en de vernieuwde Wifi vond ik ook een punt! Warm water was voorradig van 17.00 tot 20.00 . De rest van de dag moest je genoegen nemen met een koude douche. Misschien zijn de zonnepanelen op het dak hier de oorzaak van??

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2019
    9Jacob de Wit11-07-2019

Geweldig hotel helemaal top

Hotel pelin zeer goed hotel pesoneel doet er werkelijk alles aan om het ja naar de zin te maken.Barman aan het zwembad Oktay heeft ons super bediend en niks was hem te veel,ook receptie en verder alle personeel super vriendelijk en hulpvaardig.(ik verbaasde mij over zo weinig gasten heel vreemd zo`n topplek)Zwembad was helemaal top geen gemier om ligbedjes etc soms hadden we het zwembad voor ons alleen heerlijk.Dus mensen als je wat goeds zoekt is dit hotel helemaal top.Ontbijt en diner was goed en als je de pech hebt dat je een mietje bent met eten ja smaken verschillen tis geen hollands eten van alles wat keuze maken en eten.Bij vertrek dag ervoor kwam de vrouw van de eigenaar even langs om een persoonlijk cadeautje te geven heel attent vond ik dat.Bij vertrek was de lift uitgevallen 5 koffers op 4 hoog was geen probleem manager van het restaurant stuurde 5 obers naar boven en de koffers stonden klaar in de hal super.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 9Annie26-01-2019

We gaan nu voor de derde keer zegt genoeg denk ik.

Fantastisch hotel en personeel.Heerlijk als je van rust houd wij gaan eind augustus. Moet even drukke weg oversteken .Dan ben je bij de boulevard en strand en gezellige terrasjes

Gereisd met partner in augustus 2017

• 2018
    8Elisabeh09-06-2018

Wij kiezen er weer voor om in de herfst te gaan

Pelin is een Prima hotel alleen erg jammer dat het erg weinig toeristen trekt Jaren geleden was het anders en gezellig druk

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9evert21-03-2017

Zeer goed Hotel vriendelijk personeel.

Eten en vriendelijkheid staan op een zeer hoog peil wij hadden een geweldige kamer

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 9Jan13-06-2016

Prachtig liging

Heel goed hotel netjes 's schoon personeel super aardig behulpzaam elke dag kamers schoon plus handdoeken eete heel goed zwembad heerlijk mooi terassen er bij voor de tweede keer geweest super dit bij strand boulevard geen disco dreun in omgeving rust en ruimte heerlijk aanrader

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9Mevr E van Smaalen04-06-2016

Erg Goed zoals altijd

De algehele verzorging ,daar ik een stofallergie heb word daar echt aandacht aanbesteed en b.v extra goed gedweild.Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam

Het ontbijtbuffet en het lopende buffet s-avonds Top

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Andre Erna Andre Tosca18-07-2015

Heerlijk hotel

Hotel Pelin is een heerlijk hotel, waar je als gast in de watten gelegd wordt door het zeer vriendelijke personeel. Het eten is heerlijk en kan op het buitenterras gegeten worden. Er heerst een zeer relaxte sfeer in het hotel en rondom het zwembad staan voldoende bedjes met heerlijke dikke matrassen. Daarnaast zorgen de kamermeisjes voor een mooi opgemaakt en versierd bed. Kortom: Prima adres!

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 9c buuron14-10-2014

prima Hotel goede prijs/kwaliteit verhouding

Net terug van een weekje in hotel Pelin.Hotel Pelin is een prima hotel met superaardig behulpzaam personeel,dat er alles aandoet het de gasten naar hun zin te maken, Het eten in het hotel is prima en de kamers zijn wel wat gedateerd maar wel goed schoon(iedere dag schone handoeken). Kortom een hotel met een prima prijs kwaliteit verhouding waar wij vast nog eens terug komen.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 8T.10-10-2014

Prima hotel

Een prima hotel, kamers netjes en schoon. Wifi werkt alleen in de kamers aan zwembad kant,dus aan de voorkant van het bijgebouw. Op loopafstand van het strand, alleen een drukke weg oversteken. Niet echt bezwaarlijk. Door de ligging geen overlast van muziek van andere hotels. Zeer vriendelijk en voorkomend personeel. Kamers zijn schoon en elke dag wissel van handdoeken. In oktober was het rustig bij t zwembad, iedereen gaat naar t strand Zeer goede prijs voor dit halfpension hotel. Eten was geweldig, heel veel keus uit de vele gerechten uit de Turkse keuken. Ook ontbijt prima.. Tip: betaal alles in turkse liras, dat is goedkoper dan euro,s

Gereisd met partner in oktober 2014

4 tips over Hotel Pelin

• Ton van Hulzen, 10-06-2013

Verrassend en gemakkelijk: ze hebben een alleraardigst hotelletje direct aan het strand, Yasemin. Nederlandse manager. Je kunt daar eten en drankjes kopen met je pasje van Pelin. Erg handig, geen gedoe met portemonnee in je strandtas. Je krijgt er als gast van Pelin ook gratis matrasen voor op het strand. Oledeniz is een aanrader, subtropisch paradijs en het paragliden is geweldig. Fietsen wordt gepromoot in Fetiye, ze leggen er nu heuse fietspaden aan.

• paula van dun, 21-06-2012

Het pelin is niet voor mensen die alle vertier in het hotel zelf willen hebben maar voor mensen die het leuk vinden om er zelf op uit te trekken en ook eens een lokale eetgelegenheid te bezoeken.

Blijf niet de hele tijd in het hotel. De omgeving heeft genoeg te bieden aan cultuur en natuurschoon. Het centrum is leuk voor te winkelen en culinaire avanturen. Op de boulevard zijn leuke excursies te boeken voor weinig geld.

• Andre Erna Andre Tosca, 18-07-2015

Bestel een overheerlijke pineapplesmoothie bij de barman bij het zwembad, nog nooit zoiets heerlijks gedronken!

3 vragen over Hotel Pelin

• Peter, 07-08-2014

Is er een lift ?

Ik las op D-reizen dat hier een lift aanwezig was. In de reacties zag ik dat dit niet zo was. Weet iemand of hier een lift in het hotel is ?

T., 10-10-2014

Wel in het hoofdgebouw maar niet in het bijgebouw.

• Danielle, 07-04-2014

Dalyan

Weet iemand of er vanuit Fethiye ook excursies naar Dalyan georganiseerd worden?

T., 10-10-2014

Ja, op de boulevard kun je voor 17 euro pp een dagtocht boeken. Eerst met de bus , dan de boot naar de modderbaden, ook leuk. Dan een prima lunch en vervolgens een hele leuke tocht over de rivier naar het strand. Tip: betaal in Turkse lira's , dat is goedkoper...

• Hellen, 26-07-2011

hotel Pelin

Wij willen deze zomer naar hotel Pelin. Maar vragen ons 2 dingen af. Is er wat te doen voor kinderen van 8 en 10 jaar?? EN is er een handdoekenservice. En De familiekamers bestaan toch uit 2 kamers??

Ik hoop dat iemand hier antwoord op kan geven

groet Hellen

H.A.G.M Franken, 31-05-2013

Voor kinderen van 8 en 10 jaar is er alleen een zwembad ,Wij hadden een kamer voor 2 personen ,Maar er verblijven in dit hotel veel 55 plussers

Hotel Pelin info

• RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand100 m
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats