Hotel Orient Resort

6.7Voldoende

Turkije, Egeïsche Zee, Fethiye (en Calis)

6.7Voldoende

• Sauna

10 reviews over Hotel Orient Resort

• 8Carlijn Thielen16-09-2012

heel fijne vakantie

Goede prijs/kwaliteitverhouding: enigszins gedateerd maar toch goed geoutilleerd hotel met ruime kamer, badkamer en balkon. Prachtige tuin naar het strand (te weinig, zware ligbedden, helaas), verschillende zwembaden en leuk snorkelen in zee. Het eten was goed te eten, personeel vriendelijk. En dan die heerlijke zon elke dag! Wij willen graag terug.

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Santousha28-05-2010

Een geweldig hotel!

Ik bleef in juli 2009 samen met mijn vriend in dit hotel! We hadden all inclusive en er was genoeg variatie wat eten betrof! De personeelsleden waren aardig en zeer vriendelijk! Er zijn twee grote zwembaden aanwezig waarvan een drie leuke glijbanen heeft. De kamer vonden we iets minder. Het zag er niet erg aantrekkelijk uit en het bed was erg klein voor twee personen. De badkamer was vrij klein maar werd wel elke dag netjes schoongemaakt en ook werden er op tijd nieuwe handdoeken aangevuld. Wat wij wel raar vonden is dat de handvat van het toilet brak bij het doorspoelen!!!! Dit was wel echt een minpuntje! Toen we dit doorgaven, kwam er wel meteen iemand om het te repareren. Het hotel ligt verder op loopafstand van Calis beach. Deze vonden we niet echt mooi maar mooiste beach die niet gemist moet worden is "OLUDENIZ beach" hier kan je makkelijk naar toe met de boottaxi en een dolmus. Al met al hebben we een hele leuke tijd gehad in dit hotel!

Gereisd met partner in januari 2009

• 7hetty de vries24-09-2009

't kan altijd beter

het is een mooi hotel maar er moet nog veel verbeterd worden, 't was geen tophotel, maar de kamers bijv. waren prima, 't zwembad had wel een vieze rand onderlangs maar werd wel goed schoongemaakt, zo waren er nog wel wat van die dingetjes, maar 't heeft onze vakantie echt niet verpest, het was er best leuk

• 5fam Hendrikx21-09-2009

plaatsje is fantasties hotel nooit meer

Toen we aan kwamen was het persooneel nog vriendelijk maar naar een paar klachten was het snel voorbij . Er is een onder bezetting aan personeel twee kamermeisjes en 157 kamers volgens de manager is er op iedere verdieping twee kamermeisjes wij en andere besoekers hebben ze niet gezien. Het eten geen variatie aleen als er bussen met mensen op doorreis kwamen dan was er wel een kok aan wezig om een visje te bakken of een kippenpootje. door deze drukte die ze niet goed aan konde werde de borde en de heele eetzaal niet goed schoon gemaakt. Deze door reizen zijn om de twee dagen. Veel van de in de brochure vermelde dingen zijn niet aanwezig of werken niet. geen Turkse gastvrijheid

• 0hendrikx21-09-2009

zeer slecht onvriendlijk hotel

bij aankomst werden we vriendlijk geholpen maar dat veranderde al snel toen we een verkeerde kamer kregen en wat andere klachten hadden was dat snel voorbij. het eten was erg slecht het was koud en van een paar dagen oud. er waren te weinig mensen om de poolbar savonds te openen. iedereen was aan het klagen en het werd ook steeds leger en stiller omdat er mensen waren die werden overgeplaatst naar een ander hotel. zwembad was smerig.het meisje dat achter de loubybar stond was erg vriendlijk en behulpzaam. en de omgeving was mooi maar de rest was niks

• 8Yda en Jan Schuijl14-05-2009

Superhotel voor 50 plussers

Hotel heeft nieuwe eigenaar ; er is en wordt veel gerenoveerd.Zwembad op dak en waterspeeltuin nog niet klaar.Wij ,55plussers waren er van 5-12mei,slechts 9 gasten in hotel;veel was nog niet opgestart, maar wij vonden de rust wel fijn, dus supervipbehandeling, meer personeel dan gasten; alles werd voor je gedaan;heerlijk eten 6 warme gerechten en een koud buffet.Heerlijke toetjes: pudding, taarten,soms ijs, fruit.Personeel heel vriendelijk, bediening brengt drankjes bij zwembad en diner.Zomers zal het anders zijn met 157 kamers volgeboekt.Dolmus stopt voor de deur,watertaxi achter hotel,schildpadden en kikkers in sloot naast hotel.Waterpark naast hotel(hele dag muziek)Jammer dat dit hotel 2 slechte beoordelingen heeft,want wij waren voor de vijfde keer in Turkije en vonden dit een goed hotel.Keurig verzorgde tuin, gezellige lobby, tafelkleden in restaurant, elke dag schone handdoeken, badlakens in de kamer, goede warme douche, kamers niet zo groot ,kleine tven klein balkon .

Gereisd met partner in mei 2009

• 7Kas03-05-2008

Het zag er rijk uit maar vor de rest was er niet zoveel aan. Het ''grote zwembad'' was veel te warm en niet lekker om in te zwemmen wel waren de glijbanen heel leeuk. De Tussendoortjes die je kon halen zoals een turkse pizza waren wel heel elkkerk maar het eten zelf sávonds was lekker maar je wilt niet weten hoe het ging. Je moest je toetje al gelijk met en voorgercht halen het was echt niet leuk.. Voor de Rest waren de mensen die er wekte wel aardig

Gereisd met familie in juli 2006

• 4rouschop15-07-2007

Het was dood in dit hotel. Wij zaten samen met 6 andere Limburgers in dit hotel en voor de verder rest NIEMAND!!!! Het eten was zeer slecht,, je kon ''kiezen'' uit 1 stuk vlees 1 soort rijst/friet/aardappels (dus 1 dag rijst, 1 dag friet en andere dag weer iets anders) Voor kinderen was er niets ook geen animatie nog geen kinderzwembad en de glijbanen waren KAPOT!! ZEKER GEEN AANRADER!!!

Gereisd met familie in juli 2007

Hotel Orient Resort info