Hotel Majesty Club Lykia Botanica

Hotel Majesty Club Lykia Botanica

6.2Voldoende

Turkije, Egeïsche Zee, Fethiye (en Calis)

6.2Voldoende

• Animatie
  • Sauna

129 reviews over Hotel Majesty Club Lykia Botanica

• 2018
    7Fam. Loots01-11-2018

Super vakantie gehad

Mooie groene omgeving, prima plek Genoeg keus kwa eten en drinken. Mooi zwembad, ligbedjes en handdoeken service. Elke dag entertainment Bus halte voor de deur.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 3Timara08-08-2018

Nooit meer!

Wat een teleurstelling! Slechte kamers we komen met 2 kinderen en er waren 3 bedden en een 2-pers stoel/bank waar 1 van de kinderen op moest slapen. Kamer is zeer gedateerd en heel vies. Alleen koud water uit de douche. Hele nacht wakker door blaffende honden en de ijskast leek te willen opstijgen dus daar de stekker maar van uit getrokken. Alleen maar Russen! Personeel spreekt geen of slecht Engels. Het eten is ook erg op de Russen gericht de kinderen wilden niet eten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Patrick Wolfaert21-12-2015

Super

Mooi aangelegd complex, mooi bijgehouden, landscaping is prachtig.Fitness zaal is ruim maar apperatuur is onder de maat, enkel kapot en weinig ook nog.Er is niet echt iets buiten het complex, zoals winkels etc in de nabije buurt, wel enkele op het complex zelf.Verder is de main poolbar 24 uur open, is er een disco op het strand iedere avond en het prachtige pad er naartoe is sprookjesachtig 'savonds en 'snachts.Animatie goed en ook personeel in het algemeen vriendelijk.Wat mij verder zeer aanspreekt is het feit dat er veel nationaliteiten ( Gasten) zijn.in het grote zwembad is het nooit druk ondanks dat het complex volgeboekt was, ee zijn nog 3 zwembaden met bar in de buurt, dus erg fijn.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8Evy27-07-2015

Mooi hotel

Rustig, klein hotel met een mooie tuin. Slechts drie zwembaden, vroeg opstaan om handdoek te leggen (sommigen lieten zelfs hun handdoeken de hele vakantie liggen). Aan het strand is er altijd plaats, maar het is wel eventjes wandelen hier naartoe. Het eten is lekker, er komen wel dingen terug, maar het is zeker niet alle dagen hetzelfde. Hotel stikte van de Russen die bomvolle borden achterlaten...Vroeg gaan eten is dus de boodschap, zeker als je nog iets van het dessert wilt. Qua animatie: er valt echt niets te beleven, ze hebben een dagplanning met activiteiten, maar gaat bijna nooit door en ook de shows 's avonds waren niet veel waard. Het personeel is wel heel vriendelijk, in het restaurant stak Aziz er bovenuit, een vriendelijke jongeman die je perfect bedient. Mooie kamers, maar wel nogal harde matrassen. Minpuntjes: te weinig zetels aan de zwembaden, glijbanen slechts 4 uur per dag geopend en cocktails kunnen enkel verkregen worden aan de bar bij het hoofdzwembad.

Gereisd in juli 2015

• 7Dhr Noordzij25-05-2015

Wij waren de enige Nederlanders.

Mooi zwembad en aardig/behulpzaam personeel.wij waren de enige Nederlanders ,handje vol Engelsen de rest Russen,die zeer gul eten opscheppen en niet opeten.het eten is goed.helaas geen verse sinaasappelsap in onze periode(eind mei)strand wordt elke dag goed opgeruimd.russen eisen veel plekken op.als je de zee in loopt eerst 2 m stenen daarna zand.als je reserveert probeer dan in het nieuwere gedeelte te komen.onze kamers waren verouderd,en hadden geen horren(anti muggen spul mee)schepijs niet te eten.net buiten de ingang zit een winkeltje waar je Magnum voor 1 euro kan kopen en andere leuke spulletjes.op het park de winkels super duur.

Gereisd met partner in mei 2015

• 8meneer KOEVOETS17-10-2014

mooie ligging

mooie ligging. vriendelijk personeel in de eetzaal.. voldoende keus aan eten maar heel dikwijls lauw of koud.. en 98 procent zijn russen.. en daar moet je erg aan wennen i.v.m. opscheppen van al het eten en dan laten staan.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 9W. Flierman19-09-2014

geweldige vakantie gehad

Wij hebben er net een geweldige vakantie gehad, super mooi en netjes park, zeer vriendelijk personeel en een super goede animatie. Wij vonden het eten zeer goed en heel afwisselend en meer dan voldoende keuze en goede kwaliteit. Zeer mooie omgeving wat goed bereikbaar is met dolmus bussen en leuke excursies . Strand lekker dichtbij maar zeker ook de hele mooie zwembaden gewoon super vakantie en zeker voor herhaling vatbaar. Inderdaad waren er wel veel Russen maar daar hebben wij geen last van gehad.

Gereisd met partner in september 2014

• 7Roomen31-07-2014

Als je van Russen houdt

Het complex is goed en behoorlijk onderhouden. Jammer dat je een paar honderd meter moet lopen naar het zand/kiezelstrand. Het personeel is vriendelijk. Het grote nadeel hier is dat het eten veels te Russisch is georienteerd. Maar ja, 99 % van de gasten is Russisch. Ik ga hier dus nooit meer naar toe, wat een asociaal en onbeschoft volk is dat toch ook.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 8Annemarie03-05-2014

Helemaal geweldig

Geweldig hotel, niet zo vreselijk groot en vriendelijk en aardig personeel. We hadden afgelopen vakantie 's nachts een lekkage in de kamer waardoor we moesten verhuizen. Receptie werkte snel en vriendelijk mee, iemand werd gestuurd om de bagage te verhuizen en er werd absoluut niet moeilijk gedaan. De volgende ochtend moesten onze vrienden ook verhuizen, na het bekijken van een aantal kamers kregen ze een kamer naast ons. Geweldig geregeld allemaal. Wij waren voor de 7de keer in dit hotel en vinden het jammer dat het door de buren (5 sterren hotel) overgenomen is. Daardoor duurder en veel groter, dit willen wij niet en daarom iets anders geboekt. Vreselijk jammer, anders waren we zeker weer terug gegaan.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 8van Heijningen28-08-2013

Heerlijk hotel

vanmorgen teruggekomen van 15 dgn Lykia .ZEER ruime kamer die wel een opknapbeurt kan gebruiken maar ach je slaapt er alleen maar. Eten vonden wij goed alleen het ontbijt kon qua broodjes wel wat beter. Iedere ochtend kon je buiten een gebakken eitje halen met als je wilde met allerlei ingredienten.Avondeten was een saladebuffet en een warm buffet met bijna iedere dag wel wat anders. Buiten bij de grill was ook iedere dag iets anders. Kip, vis, sate, biefstukreepjes, kebap dus variatie genoeg.En je kon ook een wokgerecht halen. En tja de rijen...maar vertel mij een hotel die het niet heeft.Bar bij het zwembad was goed, vriendelijke barmannen en heerlijke cocktails(incl) Animatieteam deed erg hun best en op een enkeling na waren ze weldegelijk gemotiveerd vooral Aziz(chef animatie) Mooie shows, leuke minidisco. Bij de receptie waren ze vriendelijk en zeer behulpzaam. Russen zijn idd raar volk maar ach even de andere kant op kijken. Verder veel engelsen en turken. Kortom....genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Hotel Majesty Club Lykia Botanica info