Hotel Jiva Beachstersterstersterster

9.2Fenomenaal

Turkije, Egeïsche Zee, Fethiye (en Calis)

9.2Fenomenaal

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Aan de Egeïsche Zee bij Calis is Hotel Jiva Beach Resort gelegen. Op het strand of bij een van de zwembaden geniet je op een ligbedje. Je kunt ook een kamer met privézwembad boeken voor extra rust. Ga op dinsdag met de dolmus naar Fethiye dan is daar een lokale markt. Het plaatsje Calis bereik je lopend via de boulevard.

122 reviews over Hotel Jiva Beach

• 10Bo05-06-2016

Geweldige plek, heerlijk hotel!

Dit is echt een hotel om een keer heen te gaan of terug te keren. Het is heerlijk, gastvrij en niet duur. Vele activiteiten te doen in deze mooie omgeving en hotel. Medewerkers zijn super klantvriendelijke en behulpzaam. Chapeau voor dit hotel!

Gereisd in mei 2016

• 9peter en mina31-05-2016

Top Hotel-verdient bij Zoover zeker een 9.5 !

Het beste hotel+personeel wat we tot nu toe hebben meegemaakt na 10x 5 sterren Turkije !! Kamers zijn superschoon. Stevige matrassen.Stortdouce uit het plafond , temp. wisselde wat. Zonnebedjes zijn er voldoende zowel aan strand ( dunne kussen) als bij zwembad (zonder kussen, je voelt een dwarsstaaf als je zit en dat gaat pijn doen). Eten krijgt ruime voldoende er is voor elk wat wils en alles wordt snel aangevuld , wij hebben heerlijk gegeten.. Zeer leuk animatie-team , niet te opdringerig , leuke shows. Mooi opgezet complex met leuke zithoekjes ook aan de vijvers .Dolmus stopt voor de deur. Minpunten : Vanaf strand is dichtsbijzijnde toilet wat ver. 1 tafeltennistafel is te weinig. Midgetgolf stelt weinig voor .Muziek bij de shows is oorverdovend hard - is niet nodig. Wij hadden zij-zeezicht geboekt ,kregen uitzicht op geparkeerde autos en bijna geen zeezicht . Na 3 dgn kregen wij andere kamer (244) met schitterend uitzicht op zee en binnentuin..echt Top Vakantie gehad in dit hotel.

Gereisd met partner in mei 2016

• 6csteenstra2206-10-2015

Terleurstellend!

Het verblijf in Jiva Beach was heel goed!! Eten vergeleken met eerdere jaren heel veel achter uit gegaan. Eten is een visitekaartje van hotel. Jammer dat ze dit laten afweten. Hierdoor verliezen zij heel veel vaste klanten. Veel mensen die ik gesproken heb komen niet meer terug vanwege het eten. Jammer dat de directie daarvoor kiest.

Gereisd met partner in september 2015

• 7p van rooijen27-07-2015

park oke opvang invalide en touroperator slecht

de accomodatie op zich is oke ,ook het eten is goed maar de rest oa de opvang van minder valide mensen en de begeleiding van touroperator is zeer slecht je betaald een flink bedrag [2200 euro voor 15 dagen] en dan laten ze je als reisorganisatie vallen als een baksteen alles beloven en absoluut niets nakomen zoals oa invalide kamer.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Danny13-07-2015

Top hotel met prima service en zeer goed eten

In dit hotel staat goede service voorop. Dat begint al bij het inchecken waar je vriendelijk wordt ontvangen. Het eten is voortreffelijk. De Turkse, Italiaanse en op thema dagen bijvoorbeeld de Aziatische keuken zie je terug. Hotel is gelegen in een rustige omgeving waar verder niet veel te doen is. Als je van rust houdt is dit een aanrader. Ondanks de uitbreiding van het hotel (1050 gasten toen wij er waren) niets van hectiek o.i.d. gemerkt. Door de logische opstelling van de blokken met eten ontstaan er geen rijen ondanks dat het best druk is rond 19:00 uur. Kamers zijn standaard maar wel met mooie grote douchekop en werden elke dag schoongemaakt. Gasten zijn overwegend Britten en Turken op vakantie in eigen land. Verder een handvol Duitsers en Russen maar dan van het beschaafde soort. In de 2 weken dat wij er waren hebben we weinig Nederlands gehoord. Voldoende bedjes aan het zwembad al is het wel zaak op tijd (voor 11 uur) je handdoek neer te leggen.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

• 9Wil en Yvonne05-07-2015

Zeer goed hotel!

Mooi hotel, uitgebreid in de winter 2014/2015. ondanks dat er meer kamers zijn bijgekomen is het niet massaal. Wij hadden een kamer in het nieuwe gedeelte op de eerste etage met zij-zeezicht. Op de 2de etage zijn de kamers kleiner en het balkon is met beton afgezet waardoor je er alleen staand overheen kunt kijken. In eerste instantie kregen wij daar een kamer toegewezen maar er werd niet moeilijk gedaan toen we om een andere kamer hebben gevraagd. Het eten is heerlijk en divers en de bediening is supervriendelijk. De kamers worden dagelijks schoongemaakt. Aan de zwembaden is voldoende ruimte om te liggen en ook de ligbedden zijn van goede kwaliteit. Dagelijks animatie en ook in de avonden mooie shows. Nadeel vonden wij wel dat er regelmatig verschillende muziek door elkaar te horen was (zowel 's avonds als overdag).

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Hanssen linda21-06-2015

Een fantastische vakantie plek.

Dit was een geweldige vakantie met alles erop en eraan, super onthaal, prachtig gerenoveerde kamers met airco en boxspring bedden, geweldig verzorgde keuken, met alle dagen andere gerechten, 2 super de luxe a la carte restaurants, 3 geweldige cocktailbars met louchezetels. Daar bovenop nog super vriendelijk personeel in het volledige complex, maar vooral Dank aan Mutlu de manager van het restaurant voor de speciale en geweldige service.

Gereisd in juni 2015

• 10John Manders13-06-2015

Volgen jaar weer !

Net terug van een geweldige 12 dagen in dit zeer goed verzorgd en onderhouden 5 sterren resort. Gelegen in een rustige omgeving met het dorpje Callis op loopafstand, ong. 10 min. Zeer goede ontvangst, ondanks dat wij morgens om half elf al arriveerde was de kamer, een swim out, meteen beschikbaar. Je bent daar echt gast, personeel is zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Het algemeen restaurant, alles in buffetvorm, zit erbij in.Ook hier ongeacht welk tijdstip, ontbijt - lunch- diner zeer goed verzorgd met voldoende variatie en kwalitatief lekker eten. Er zijn ook twee ala carte restaurants die kun je apart boeken voor een meerprijs van € 10,00 p.p. welke de prijs dubbel en dwars waard is. Ook de spa is zeer goed en de massage's/behandelingen zijn in verhouding met Nederland goedkoop en toch goed.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Huisman23-10-2014

Fantastisch zeker voor herhaling!

Net terug van een fantastische vakantie. Personeel is allemaal super vriendelijk en spreken Engels. Je wordt perfect als gast benandeld door iedereen. Daar kunnen we hier nog wat van leren. Eten was elke dag goed gevarieerd, vers en super lekker. Op 1 avond hing er zelfs een tonijn die vers aangesneden werd. Het is echt een hotel om even bij te komen. Er hangt overal een relaxte sfeer. Het is geen hotel om naar toe te gaan met kinderen om ze volop activiteiten te laten doen. Wij hebben een kindje van 1,5 jaar en dat was met opa en oma volop genieten daar.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

• 10Melanie15-10-2014

Super mooi en modern hotel

Het was onze eerste keer in dit deel van Turkije, maar is ons heel goed bevallen. Rustig is allemaal laag bouw hotels. 10 minuten lopen van gezellig centrum van Calis, waardoor je geen last heb van geluiden van uitgaanspubliek en met de dolmus ben je zo in Fethiye. Hotel is heel mooi, kamers zijn groot en netjes. Eten is voortreffelijk. Heel veel variatie en zeer mooi opgediend. Het personeel is heel vriendelijk en ze doen er alles aan om het de vakantiegangers naar hun zin te maken. Ook de gastvrouw Sonja was altijd bereid om je te helpen.

Gereisd met vrienden in september 2014

31 tips over Hotel Jiva Beach

• Jos, Irma, Laurie & Ralph, 20-05-2014

Het hotel gaat dit najaar fors uitbreiden: van circa 400 gasten naar ruim 1000 gasten. Voor ons daarom in de toekomst geen JIVA Beach meer. We houden van kleinschaligheid en hebben daar nu ook zeer van genoten! De sauna en hamam zijn ook prima met zeer vriendelijke mensen. In het hele hotel is prima Wifi en deze is gratis! Vanuit het hotel loop je in 15 minuten naar Calis Beach waar je lekker kunt shoppen en een terrasje kunt pikken. In Fethiye ben je binnen 30 min met de Dolmus [2 lire].

• Cuddles, 10-10-2013

Ga paragliden in Ölüdeniz! En Fethiye bezoeken met de watertaxi is erg leuk en niet duur (ca. 2 euro p.p. vanuit Calis).

• Corina, 07-07-2012

Dit hotel is zeker op de goede weg en laat je niet ontmoedigen door de negatieve reacties! Ervaar het zelf en je kunt zeker met een gerust hart gaan!

28 vragen over Hotel Jiva Beach

• Gitty van der Laan, 27-11-2019

Temperatuur in mei

Ik ben even nieuwsgierig wat de temperaturen beetje zijn vanaf eerste week mei.. is het een beetje te doen of echt nog aan de koude kant met een kindje van 1 ?

• Jeanette, 04-10-2019

Gozleme, kadayife en pizza

Zijn deze heerlijke lekkernijen verkrijgbaar?

• Lydia, 03-10-2019

verzorgingshuis producten

Is er badschuim,bodylotion aanwezig, of zelf meenemen?

Hotel Jiva Beach info

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen