Hotel Jiva Beachstersterstersterster

9.2Fenomenaal

Turkije, Egeïsche Zee, Fethiye (en Calis)

9.2Fenomenaal

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Aan de Egeïsche Zee bij Calis is Hotel Jiva Beach Resort gelegen. Op het strand of bij een van de zwembaden geniet je op een ligbedje. Je kunt ook een kamer met privézwembad boeken voor extra rust. Ga op dinsdag met de dolmus naar Fethiye dan is daar een lokale markt. Het plaatsje Calis bereik je lopend via de boulevard.

122 reviews over Hotel Jiva Beach

• 2018
    9Houten02-05-2018

Jiva Beach gaan wij zeker nog een keer bezoeken!

Jiva Beach is redelijk geïsoleerd gelegen. Fethiye is echter goed te bereiken met een Dolmus busje. Ongeveer een 1/2 uurtje rijden. De markt op dinsdag in Fethiye is een aanrader! Opstaphalte voor de Dolmus is naast het hotel gelegen. Het personeel in Jiva Beach is enorm vriendelijk. Zij spreken goed hun talen en werken enorm hard om het de gasten naar hun zin te malen. Het eten op Jiva Beach is fantastisch! Erg gevarieerd en goed op smaak.. Het complex zelf is al iets ouder, maar goed onderhouden. Bij het zwembaden zijn voldoende ligstoelen aanwezig zijn. Het strand is heerlijk, echter wel een gecombineerd zand en kiezelstrand. Er zijn op het strand ook voldoende bedjes (met lekkere dikke matrassen) en parasols aanwezig. Wij hadden een familiekamer. Mooie en grote kamer. Twee aparte slaapkamers en een grote badkamer met douche. Matrassen zijn wel hard (zoals vrijwel overal in de hotels in Turkije).Top Hotel!

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• Oude reviews

9Rob20-09-2017

Modern hotel met uitmuntende service

Jiva Beach Resort is heeft me op alle fronten aangenaam verrast.

Resort is ruim opgezet met een eigen strand voor de deur. Variatie in eten is er ten overvloede en voor elk wat wils. Personeel is zeer gastvrij, van het barpersoneel die service gericht is en je echt in de watten legt tot aan de receptie die je helpen met ongemakken waar je mee zit.

Een ongemak was voor mij ook het bed, dat harder was dan ik gewend was. Dit op de tweede dag in de ochtend aangegeven bij de receptie. Toen ik in de middag terug op mijn kamer kwam hadden ze er een topdekmatras opgelegd. Daarna elke nacht heerlijk geslapen.

Gasten bestaan voornamelijk uit oudere Engelsen, Turkse gezinnen en Russen. Was zelf een van de weinige Nederlanders. Geen last gehad van flink zuipende gasten.

Ik ga er zeker in de toekomst nog een keer terug.

Alleen gereisd in september 2017

• 7Susan20-08-2017

Geweldig buffet maar wat een hard bed!

Goed: buffetten, aan zee, overal bedjes gratis beschikbaar, een leuke bibliotheek. Goede haman. Niet goed: de bedden! Oh My! Keihard. Geen andere matrassen beschikbaar zei de receptie. Pfft. Daarnaast werd ik als Ned. Vrouw vaak aan de bars later geholpen dan Turkse mannen. Ook al stond ik er al veel eerder. Aan 1 bar zei de barman toen ik om twee thee vroeg dat die bar alleen cold drinks serveerde. Ik dus naar bar ernaast waar het erg druk essen tot mijn verbazing zie ik dat er asn de bar waar ik zojuist was een thee aan Turkse dame geschonken werd. Belachelijk! Ik liep terug en keek naar de dame met thee en barman. Die sorry zei en twee thee haalde. Nog nooit meegemaakt dit.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Sonja11-08-2017

Swim-up room is geweldig!

Wij hadden een swim-up room genomen in dit hotel en dat was echt heerlijk! Andere zwembaden waren ook erg goed. Het eten had genoeg keuzes al vond ik het persoonlijk iets minder maar mijn vriend weer wel goed dus kan aan mij liggen, de snackbar daarentegen was uitstekend (lekkere en veel chickenfingers). Wij hebben niet op het strand gelegen maar zag er wel goed uit (wel kiezels). Vanwege swim-up room geen interactie met entertainment gehad maar ze waren wel goed aanwezig.Wij waren altijd te laat voor de shows dus daar kan ik niet over oordelen. Met Dolmusbusje die voor het hotel stopt kan je voor heel weinig geld naar de boulevard bij het strand waar alle cafe's, restaurantjes en souvenierwinkeltjes zitten. Daar is het erg gezellig. Excursies kan je in hotel, bij reisleiding of op de boulevard regelen. (laatste is stukken voordeliger). Wij zouden hier best wel terug naar toe kunnen gaan.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Annemiek en Theo27-06-2017

heel erg genoten van alles, gaan zeker nog 1 keer

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker bij de poolbar en het restaurant. Het enige minpuntje was misschien de muziek 's avonds bij de Poolbar, nogal luid. Het animatie team is ook erg leuk, we speelden jeu de boules op het strand

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Albert13-06-2017

Heel goed

Prachtig hotel wel wat rustig gelegen, maar stoorde ons niet. Tip top schoon zeer vriendelijk personeel en correct. Kamers prachtig een minpuntje, heb je de kamer op de allerhoogste verdieping 2de dan is er zeer weinig licht op de badkamer moeilijk voor de dames hun haar te stylen en makeup aan te brengen. De bedden liggen prima en iedere dag schone lakens en handdoeken. Eten van topniveau zowel presentatie als smaak, erg lekker en te veel om op te noemen. 24 uurs lounge nonstop drankjes, koffie, thee, soep luxe broodjes en patteseri. 2 maal daags lekkere ijsjes bij het zwembad. Ook eens gaan eten bij de alacart restaurants (wel reserveren) een lust voor het oog wat daar geserveerd wordt. Met de dolmus voor het hotel voor 1 euro naar fetiye. Leuk stadje aan de boulevard. Calis eenvoudig te belopen over pad net voor het strand. Dit hotel kan zich meten met de grote luxe 5 sterren hotels in lara, side, en belek, alleen veel compacter en gezelliger. Overal leuke hoekjes en zitjes om te relaxen. Hotel is modern strak en industrieel ingericht. Wij vonden het geweldig, en gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Fam van der plaat06-06-2017

Herhaling

Voor de 5 keer naar jiva beach geweest nog steeds fantastisch,wij hebben een swimupkamer gehad met eigen zwembad Bij het zwembad zelf zijn genoeg zonnebedden ook bij het strand geen last van reserveren met handdoeken.Het enige minpunt vinden wij de harde muziek tijdens de animatie.

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Gerda Lieffering-Baltus27-06-2016

Een Super resort, eten goed en veel keus temperatuur word aan gegeven voor ieder wat wils. Kamers Super goeie bedden en stortdouche. Strand schoon en bedjes genoeg ook bij het zwembad. Vriendelijk personeel en erg behulpzaam. Alles was goed. Super vakantie en gaan de volgende keer weer hier naar toe.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8A.Troost25-06-2016

Het was weer super!

Keurige kamers die goed schoongemaakt werden, het bed was aan de harde kant. Na overleg een topdek gekregen voor op het bed. Super vriendelijk personeel die alles voor je doen. Het eten was heerlijk en zeer gevarieerd. Genoeg bedjes bij het zwembad zonder handdoekjes leggen. Wij hadden wifi op de kamer maar familie op een andere kamer niet, verder wel overal in het hotel en bij het zwembad. Wij zouden zo weer terugkomen.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 10Jurrie Van Der Plaat25-06-2016

subliem

Jiva beach zijn wij voor de 4 keer geweest het is nog steeds een super hotel de kwaliteit het eten super bij het zwembad en het strand voldoende zonnebedden je hoeft geen bed te reserveren zoals bij veel hotels met je handdoek,het personeel is erg vriendelijk en erg behulpzaam de kamers erg luxe de tuin wordt goed onderhouden.Wij gaan zeker nog een keer.Het ligt ongeveer 5km van Fethye maar om de paar minuten stop de dolbus bij het hotel kosten 60cent.per rit per persoon

Gereisd met partner in mei 2016

31 tips over Hotel Jiva Beach

• Jos, Irma, Laurie & Ralph, 20-05-2014

Het hotel gaat dit najaar fors uitbreiden: van circa 400 gasten naar ruim 1000 gasten. Voor ons daarom in de toekomst geen JIVA Beach meer. We houden van kleinschaligheid en hebben daar nu ook zeer van genoten! De sauna en hamam zijn ook prima met zeer vriendelijke mensen. In het hele hotel is prima Wifi en deze is gratis! Vanuit het hotel loop je in 15 minuten naar Calis Beach waar je lekker kunt shoppen en een terrasje kunt pikken. In Fethiye ben je binnen 30 min met de Dolmus [2 lire].

• Cuddles, 10-10-2013

Ga paragliden in Ölüdeniz! En Fethiye bezoeken met de watertaxi is erg leuk en niet duur (ca. 2 euro p.p. vanuit Calis).

• Corina, 07-07-2012

Dit hotel is zeker op de goede weg en laat je niet ontmoedigen door de negatieve reacties! Ervaar het zelf en je kunt zeker met een gerust hart gaan!

28 vragen over Hotel Jiva Beach

• Gitty van der Laan, 27-11-2019

Temperatuur in mei

Ik ben even nieuwsgierig wat de temperaturen beetje zijn vanaf eerste week mei.. is het een beetje te doen of echt nog aan de koude kant met een kindje van 1 ?

• Jeanette, 04-10-2019

Gozleme, kadayife en pizza

Zijn deze heerlijke lekkernijen verkrijgbaar?

• Lydia, 03-10-2019

verzorgingshuis producten

Is er badschuim,bodylotion aanwezig, of zelf meenemen?

Hotel Jiva Beach info

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen