Hotel Jiva Beachstersterstersterster

9.2Fenomenaal

Turkije, Egeïsche Zee, Fethiye (en Calis)

9.2Fenomenaal

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Aan de Egeïsche Zee bij Calis is Hotel Jiva Beach Resort gelegen. Op het strand of bij een van de zwembaden geniet je op een ligbedje. Je kunt ook een kamer met privézwembad boeken voor extra rust. Ga op dinsdag met de dolmus naar Fethiye dan is daar een lokale markt. Het plaatsje Calis bereik je lopend via de boulevard.

122 reviews over Hotel Jiva Beach

• 2019
    9Marijke01-05-2019

Top! Fantastisch hotel. Luxe, lekker eten, fijn personeel en goede faciliteiten.

Gereisd met partner in april 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    10Jo Verkuijlen27-09-2018

Heerlijke vakantie.

Het is een prachtig resort. Mooie kamer heerlijk eten. Personeel heel vriendelijk Ook de kamermeisjes alleen jammer dat ze bijna geen Engels spreken. Dus dat was handen een voetenwerk. De hele dag was er iets te doen. En in de avonduren prachtige shows. Een mooi strand en super dikke kussens op de ligstoelen.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10ilse van leeuwen26-08-2018

fantastisch

super vriendelijk personeel..gevarieerde all inclusive...luxe familiekamer...altijd een ligbed beschikbaar op het strand of aan 1 van de zwembaden...op en top vakantie gehad

• 10Irma kroon20-08-2018

Fantastisch, genoten met een grote G...

Top hotel,prachtig gelegen om de lagon heen. Eten super , familie kamer was top. De patteserie geweldig ,zo mooi ingericht. Geen handdoekje leggen op het strand ,gelukkig !! Bij zwembad wel.... Lief en behulpzaam personeel. Wij hebben geweldig Genoten. Er zijn voor mij 2 min puntjes , 1 bed te hard ,maar na 2 dekbedden eronder gedaan te hebben ging het wel. 2 Ik vond het best wel te warm in het restaurant. Airco zou fijn zijn. Maar voorderest top Hotel .

• 9Iwan20-08-2018

Uitstekende service, heerlijk eten

Vriendelijke ontvangst, heerlijk ruime familiesuite met inderdaad wel keiharde bedden. Prima kamerschoonmaak. Eten werkelijk uitstekend en bijzonder afwisselend. Personeel bijzonder vriendelijk. Eén keer a la carte gegeten bij Turks restaurant was érg goed! Snackbar met tafelbediening en ruime kaart vonden wij tussen de middag heerlijk. Ligging direct aan strand was een genot. Altijd bedjes beschikbaar. Met de taxi naar Calis was 15 Lira, naar Fethye 40. Kidsclub leuk voor kinderen tot een jaar of 6/7. Internationaal publiek, dus geen Nederlandse kolonie. Allemaal lovende woorden over een vakantie waar we bijzonder hebben genoten. Met name het fantastische eten en de erg fijne service van al het personeel maken dit hotel een pareltje. Enige puntje van kritiek is dat de muziek in het theater echt te hard stond.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Monique17-08-2018

Groen en mooi resort.

Een mooi overzichtelijk resort met veel groen en overal leuke plekjes om te zitten. Wat een lief personeel, heerlijk eten en top cocktails! We hadden een prachtig ingerichte familiekamer , de bedden zijn wel wat te hard. Schoon en een fantastische stortdouche. Op het strand lekkere dikke kussens op de bedjes, bij het zwembad niet maar daar lagen we toch niet. (ook handdoekje leggen daar). Eten van 19.00 tot 21.00 uur vonden wij wat kort, we eten graag laat maar om 21.00 uur werd ook alles al weg gehaald dat vonden we jammer. Vaak geen tafeltje vrij maar obers doen erg hun best om dit snel te regelen. 1 gedeelte in restaurant heeft airco het andere gedeelte niet daar is het in augustus echt te warm en zou airco een verbetering zijn. De Patisserie is in 1 woord geweldig 24uur open en heerlijke Latte,taartjes,koekjes en broodjes! We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Jiva!

• 9Daniele31-07-2018

Herhaling vatbaar

Heerlijke vakantie gehad .hotel is schoon en goed onderhouden .personeel ook heel vriendelijk.animatie team waren top en ook heel aardig .eten keuze genoeg ook met thema avonden bijv.mexicaans of vis .de shows in de avonden zijn ook heel leuk om te zien .ook vele verschillende nationaliteiten aanwezig als vakantiegangers .badplaats calis waar het hotel is klein maar wel gemoedelijk .fethiye ligt wat op afstand maar goed met de dolmus of taxi te bereiken .bedjes reserveren valt mee vaak genoeg bedden aanwezig .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Diana24-07-2018

voor herhaling vatbaar

Veel leuke zithoekjes, leuke animatie, lekkere cocktails, goed eten en voor de verandering personeel dat meer dan 3 woorden Engels spreekt. Resort is niet zo heel groot, vergeleken met de hotels in bijv.Lara en Side, maar daardoor is het eigenlijk wel gezelliger. Kamers zijn best groot. Wij hadden een standaard kamer met een tweepersoonsbed, 2 ruime fauteuils én een sofa. Ook de badkamer was ruim mét stortdouche. Minpuntje was de Wifi. die is gratis maar de verbinding is dramatisch slecht. Al met al, voor ons, zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Fam vd Beuken22-07-2018

200% Aanrader

Alles is hier top. Kamers, locatie, ligging, faciliteiten, service, eten (echt heel goed), klantvriendelijkheid en ga zo maar door. Zijn er dan geen minpunten? Een iniminie puntje dan, wissel je geld op een wisselkantoor en niet in het hotel. De koers schommelt enorm, alleen vergeten ze in het hotel mee te schommelen. De laatste week hadden ze een eigen marge van bijna 20%. Voor de rest een dikke 10!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Rob16-06-2018

Wederom uitmuntend

Voor tweede maal naar Jiva Beach geweest. Wederom weer zeer goed bevallen. Omdat ik wist dat de bedden hard waren had ik voor aankomst via mail verzocht om een toppermatras. Jiva Beach gaf aan dat ze hun best zouden doen om het mogelijk te maken omdat deze beperkt aanwezig zijn. Bij aankomst bleek dat deze op de kamer geplaatst was. Topservice, heb alle nachten perfect geslapen.

Eten, drinken en sfeer waren precies zoals de eerste keer; gewoon goed.

Zie ook mijn eerdere review: Rob, 20-9-2017 Modern hotel met uitmuntende service

Alleen gereisd in juni 2018

31 tips over Hotel Jiva Beach

• Jos, Irma, Laurie & Ralph, 20-05-2014

Het hotel gaat dit najaar fors uitbreiden: van circa 400 gasten naar ruim 1000 gasten. Voor ons daarom in de toekomst geen JIVA Beach meer. We houden van kleinschaligheid en hebben daar nu ook zeer van genoten! De sauna en hamam zijn ook prima met zeer vriendelijke mensen. In het hele hotel is prima Wifi en deze is gratis! Vanuit het hotel loop je in 15 minuten naar Calis Beach waar je lekker kunt shoppen en een terrasje kunt pikken. In Fethiye ben je binnen 30 min met de Dolmus [2 lire].

• Cuddles, 10-10-2013

Ga paragliden in Ölüdeniz! En Fethiye bezoeken met de watertaxi is erg leuk en niet duur (ca. 2 euro p.p. vanuit Calis).

• Corina, 07-07-2012

Dit hotel is zeker op de goede weg en laat je niet ontmoedigen door de negatieve reacties! Ervaar het zelf en je kunt zeker met een gerust hart gaan!

28 vragen over Hotel Jiva Beach

• Gitty van der Laan, 27-11-2019

Temperatuur in mei

Ik ben even nieuwsgierig wat de temperaturen beetje zijn vanaf eerste week mei.. is het een beetje te doen of echt nog aan de koude kant met een kindje van 1 ?

• Jeanette, 04-10-2019

Gozleme, kadayife en pizza

Zijn deze heerlijke lekkernijen verkrijgbaar?

• Lydia, 03-10-2019

verzorgingshuis producten

Is er badschuim,bodylotion aanwezig, of zelf meenemen?

Hotel Jiva Beach info

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen