Hotel Jiva Beach

Hotel Jiva Beach
8,7

31 tips over Hotel Jiva Beach

Danny_1234, 13-7-2015

Van Jiva Beach naar Calis met de dolmus kost 2 TL en duurt zo'n 10 minuten.

Van Jiva Beach naar Fethiye met de dolmus kost 2 TL en duurt 30 minuten.

Naar Hisorunu pak je de dolmus naar Fethiye en vandaar (otogar) de dolmus naar Oludiniz. Kost 3,5 TL en duurt zo'n 25 minuten.

Naar Oludiniz pak je de dolmus naar Fethiye en vandaar (otogar) de dolmus naar Oludiniz. Kost 5 TL en duurt zo'n 40 minuten.

Je kan ook naar Fethiye met de taxiboot. Vertrek om het half uur, duurt 25 minuten en kost 7 TL.

John Manders, 13-6-2015
Een swim out kamer, dit is het zeker waard, grote kamers met een eigen terras incl. twee ligbedden en zitje met directe toegang tot je eigen " zwembad".
Melanie, 15-10-2014

Wil je een kamer met privé zwembad dat heeft dit hotel dat goed voor elkaar. Ook de bar boven het water is heel gezellig, met heerlijke lounge stoelen.

Verder is de Blue Lagoon ook mooi om een keer naartoe te gaan met de Dolmus. Duurt ongeveer 3 kwartier. Fethiye heeft een hele grote markt.

We hebben een aantal aanbieders voor Jiva Beach voor je op een rij gezet:

Paul, 30-9-2014

Neem waterschoenen mee voor bepaalde excursies.

Strand bevat grof grind, vonden wij niet onprettig.

Aanbevolen tripjes":

- ölüdeniz, blue lagoon

-Tlos, oude Griekse opgravingen

-Saklikent, kloof in het gebergte, schitterend!! Waterschoenen mee!

Jos, Irma, Laurie & Ralph, 20-5-2014

Het hotel gaat dit najaar fors uitbreiden: van circa 400 gasten naar ruim 1000 gasten. Voor ons daarom in de toekomst geen JIVA Beach meer. We houden van kleinschaligheid en hebben daar nu ook zeer van genoten!

De sauna en hamam zijn ook prima met zeer vriendelijke mensen.

In het hele hotel is prima Wifi en deze is gratis!

Vanuit het hotel loop je in 15 minuten naar Calis Beach waar je lekker kunt shoppen en een terrasje kunt pikken. In Fethiye ben je binnen 30 min met de Dolmus [2 lire].

Johanna, 15-5-2014
De twaalf eilanden boottocht. En zelf voor de deur van het hotel een taxi nemen naar Oludeniz, de Blue Lagoon, met een prachtig aangelegde, gezellige boulevard; met de taxichauffeur kan je afspreken hoe laat je weer opgehaald wilt worden.

Ilse, 3-11-2013
Ga naar de markt in Fethiye met de Dolmus, erg leuk en als je goed onderhandeld kun je leuke items scoren voor weinig.
Madelon, 17-10-2013
In fethiye naar de vismarkt lekker eten. Naar oludeniz voor wel een mooie zee, saklikent, patara, mooiste strand van misschien wel Turkije!
Cuddles, 10-10-2013
Ga paragliden in Ölüdeniz! En Fethiye bezoeken met de watertaxi is erg leuk en niet duur (ca. 2 euro p.p. vanuit Calis).
Cor Steenstra, 1-10-2013
Restaurant is het heerlijk eten. Echt heel goed

We hebben een aantal aanbieders voor Jiva Beach voor je op een rij gezet: