28 vragen over Hotel Jiva Beach

• Gitty van der Laan, 27-11-2019

Temperatuur in mei

Ik ben even nieuwsgierig wat de temperaturen beetje zijn vanaf eerste week mei.. is het een beetje te doen of echt nog aan de koude kant met een kindje van 1 ?

• Jeanette, 04-10-2019

Gozleme, kadayife en pizza

Zijn deze heerlijke lekkernijen verkrijgbaar?

• Lydia, 03-10-2019

verzorgingshuis producten

Is er badschuim,bodylotion aanwezig, of zelf meenemen?

• Thomas Groeneveld, 17-06-2019

Sport

Ik zie staan dat er fitness faciliteiten zijn, maar kan hiervan geen foto's terug vinden. Hoe zien deze faciliteiten eruit?

Carla, 03-08-2019

Volgens mij staan er op de site van trip advisor foto's van de fitness faciliteiten in Jiva beach resort

We hebben een aantal aanbieders voor Jiva Beach voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Travel Store
    Travel Store
    Prettig Reizen
    Prettig Reizen

• willie de vakantieman, 20-12-2017

koste ala carte restaurant

ik lees dit op website tui, Bijzonderheden

tegen een kleine vergoeding geniet je van het diner in één van de à la carte restaurants maar wat is een kleine vergoeding 1 euro of 10 euro

• DaniqueD, 22-01-2016

Swim up kamer

Graag zouden wij willen weten welke swim up kamers een (zon) gunstige ligging hebben? Is dit in het oude of nieuwe gedeelte? En hoe vaak mag je tegen betaling ala carte gaan eten? Alvast bedankt!

• DLK, 01-01-2015

groene omgeving?

Ik kan uit de foto's niet opmaken of de omgeving van dit hotel groen is. Kan iemand daar meer over zeggen want we willen wel echt in een groene omgeving zitten.

p van rooijen, 27-07-2015

een eindje lopen van het complex ligt een berg die groen over komt voor de rest niet veel groen

• marjoke007, 07-08-2014

Wie gaat er ook 15 aug?

Mijn zoon en ik gaan 15 aug naar Jiva, hij is net 17. Zijn er dan nog meer leeftijdsgenoten voor hem?

• jooltje, 10-06-2014

tv zenders

Wie weet welke tv zenders er zijn ?

Paul, 30-09-2014

BVN ( NL en Vlaams) en 65 andere uit Europa en Rusland

• angelique van lierop, 08-12-2013

welke drank zit er allemaal bij inbegrepen

Hoi, Ik wil dit hotel gaan boeken voor mei 2014 maar lees dat niet al de drank gratis is. Zijn er wel cocktails bij het al in concept? Ik wil de kamer met privezwembad boeken is dit iets?

lente1977, 03-04-2014

Diverse Turkse likeuren zijn inbegrepen in het All Inclusive concept. Hiervan maken ze ook hele lekkere cocktails. Wil je liever Smirnoff, Baileys of Tia Maria o.i.d. dan moet je bijbetalen.

En de kamers direct aan het zwembad zijn leuk!