Hotel Hillside Beach Club

9,5

17 reacties Hotel Hillside Beach Club

Temperatuur meivakantie

Sid , 28-9-2018
Is het in deze regio al warm genoeg voor de meivakantie, eind april? Zeewater en zwembad dan ook al te doen? Alvast dank voor reacties. Groeten Sid

Beste tijd om te gaan

Artie, 17-7-2018
Hoe is het om in Oktober te gaan qua weer en kwaliteit?

Hillside

Iris kroon, 14-5-2018

Hoe is het weer halverwege / eind mei?

kan je bij de stranden goed snorkelen?

kan je ook naar een grote bazaar met kleding?(echte turkse bazaar net als beverwijk)

0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Hillside Beach Club voor je op een rij gezet:

Weer in mei / snorkelen / bazaar

iris kroon, 1-2-2018

Hoe is het weer halverwege / eind mei?

kan je bij de stranden goed snorkelen?

Tijden eten?

Lara, 11-1-2015

Weet iemand wat de tijden zijn van het ontbijt, lunch en diner?

Ik wil dit graag weten ivm onze kleine kinderen. Zijin slapen bijvoorbeeld nog in de middag en gaan al vrij vroeg naar bed. Hopelijk is er tijd genoeg om te lunchen en is het restaurant in de avond bijtijds geopend.

Zijn er tussendoor ook snacks verkrijgbaar? Zo ja, wat voor snacks en wat kosten deze?

We gaan een weekje in mei en hebben er zin in!

airco

heukeshoven, 10-7-2014
is er 24 uur airco in het hotel en op de kamer of op gezette tijden ?

Vergelijkbaar hotel in Turkije

Liselore, 22-6-2014
Wie weet er een vergelijkbaar hotel in Turkije?

Copd

Gerda, 8-10-2013

Ik heb ernstige COPD . We hebben dit hotel al geboekt, maar vraag me af of er kamers zijn, waar je geen trappen hoeft te lopen en of je zonder traplopen in het restaurant kunt komen. Zijn er misschien rolstoelen of rollators aanwezig? Graag advies.

Doktoren zeggen: annuleren, maar als dit er is, kunnen we misschien toch gaan. En naar het zwembad?

Graag zsm antwoord. We gaan al over een week.

Bedankt alvast!!!

2 reacties

Kinderen

Mariska rijswijk, 29-5-2012

Ik las net de beoordelingen en daar zei iemand dat Kinderen niet op het strand mogen?

Kan iemand mij vertellen hoe dat werkt? Wij hebben een kindje van 2 jaar die het strand en Zand geweldig vind vandaar.

Avast bedankt voor de reacties.

Informatie over prijzen

Henk, 23-4-2012
Kan iemand mij vertellen wat ongeveer de prij is van de massages en van de drankjes in het resort? Bij voorbaat dank!