Hotel Harman

8.3Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Fethiye (en Calis)

8.3Fantastisch

23 reviews over Hotel Harman

• 8Tom Kuipers18-07-2010

Knus hotel

Gezellig en knus hotel met hotelkamers rondom de centrale plaza met zwembad, bar en tafeltjes. Vooral veel Engelse gasten. Op 10 minuten lopen van de boulevard van Calis. Redelijk veel zonnebedden, maar vrijwel allemaal 's ochtends al 'geclaimd' en hier werd niet tegen opgetreden. Kamers waren goed onderhouden, ruim en schoon en hebben vrijwel allemaal uitzicht op de plaza. Wel waren de bedden behoorlijk hard. Personeel is zeer vriendelijk maar hun Engels is vrij beperkt. Het ontbijt was prima met veel keuzemogelijkheden en elke dag vers gebakken pannenkoeken of omelet. Het avondbuffet bestaat uit een aantal warme gerechten die iedere dag verschillen en koude (bij)gerechten die vrijwel elke dag hetzelfde waren. De warme gerechten waren over het algemeen goed te eten, de bijgerechten waren meestal niet zo smakelijk. De toetjes waren niet lekker en er was nauwelijks variatie.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8rudy19-07-2008

prima hotel!

Mooi hotel met een centraal zwembad en de hotelkamers eromheen. Rustige omgeving en 5 min lopen van Calis. Dit is een klein stadje/dorp met veel restauranten en een mooi strand. Voor clubs moet je in een andere stad wezen. De kamers zijn prima alleen werden bij ons de handdoeken minder dan 3x per week verwisseld zoals ze zeiden. Prima service, onze toiletbak liep een keer over en werd binnen 5 min gemaakt. Hotelpersonel spreeks allemaal engels en zijn erg vriendelijk. Het buffet is simpel en vond ik tegenvallen. Op donderdag is er bbq wat wel erg goed was. Voor kinderen is er een kinderbadje en grasveldje.

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Edu09-03-2008

wij sliepen in het harman hotel ik heb me er prima vermaakt mijn eerste indruk was een beetje minder maar daarna de ligging is super niet ver van het strand de barman was super aardig en service was goed!! het eten vond ik een beetje eentoonig maar verder was alles prima

Gereisd met vrienden in maart 2008

• 8kim10-08-2007

Net weekje terug, supervakantie gehad hier!!! Het personeel is heel aardig, zelfs nog contact nu mee. Mijn vriend was ziek en we kregen gratis medicatie van het hotel omdat de eigenaar namelijk een apotheker is, super! Ontbijt vond ik heel lekker, alleen avondeten het warme eten vond ik niet altijd goed, koude gerechten wel. Zwembad is echt best groot, lekker! Vlakbij het strand en dorpje, 5 minuten lopen. Enige echte minpuntje waren de bedden, die waren best hard. Verder de kamers toppie, met gratis airconditioning. Kortom bij elkaar echt goed hotel hoor voor 3sterrenhotel!! Ook veel leuke dingen in omgeving te doen.

Gereisd met partner in juli 2007

• 3OJO03-10-2006

Ik begrijp werkelijk niet hoe mensen een goede recentie kunnen geven over Harman, lijkt wel of we t over een ander hotel hebben! Wij vonden het eten ronduit slecht, erg eentonig. Het personeel liet ons gewoon linksliggen, er werd alleen maar aandacht geschonken aan de Polen die in het hotel waren. Wij voelden ons er totaal niet welkom en zijn na 4 dagen naar een ander hotel gegaan, Hotel Pelin. Ook 3 sterren maar veel beter! Deze switch heeft onze vakantie gered.

Gereisd in oktober 2006

• 8Heleen Maat17-08-2006

Harman is een zeer mooi opgezet en schoon hotel. Gelegen in de woonwijken van Calis, dus niet direct aan de boulevard, maar in de rust eromheen. De boulevard is in 5 min lopen bereikbaar. Het personeel is heel aardig en sociaal. Lopen het vuur uit de sloffen. Onderhoud van de kamers zeer netjes. Zwembad en terras zijn mooi centraal gelegen. Bar en ontspanningsruimte zeer goed.

Gereisd in augustus 2006

• 10gerrianne29-07-2006

wil je een super gave vakantie? ga dan naar het harman hotel. daar kan je mee thuis komen. werkelijk waar verrukkelijk en kostelijk!!! perfect personeel, eten, zwembad en kamers!!! en super gave omgeving!!!

• 9Janneke29-07-2006

Hotel Harman voor een heerlijke vakantie! 't Was puur genieten in dit hotel, vooral dankzij de bediening die ervoor zorgde dat we een fantastische tijd hebben gehad. Alles was prima voor elkaar, schone, nette kamers en goed en afwisselend eten.

• 9Janetta29-07-2006

Met onze groep hebben wij twee heerlijken weken gehad in Hotel Harman. het personeel is gezellig en vriendelijk en is graag bereid op al je wensen in te gaan. Het Hotel is goed verzorgt en de kamers zien er netjes uit. Naar het strand is het even lopen, maar de winkeltjes maken het gezellig en dan ben je er zo. In de omgeving zijn genoeg excursies te doen om je vakantie tot een supervakantie te maken.

• 10gonneke29-07-2006

met harman heb je echt een super gave vakantie! niets te klagen!!! ga je op vacantie in turkije? ga dan naar het harman hotel. personeel is super aardig en behulpzaam!!! echt in 1 woord geweldig!!!! hotel harman, ga zo door!!!

Hotel Harman info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV