Appartement Erkin

Appartement Erkin
8,8

15 tips over Appartement Erkin

M, 2-9-2015

1.Het strand aan het eind van de dolmusrit richting Calis. Grote parasols, waar je voor een hapje en een drankje gratis mag liggen.

2. het winkelcentrum Eresta, vlakbij de otogar.

3. het stadje Fetiye, met de leuke Turkse winkels en heerlijke restaurantjes

4. Saklikent kloof

5. boottocht met de Kardesler (kies de Butterfly valley)

6. Olu Deniz

Sandra van der Sluis, 25-1-2015
Eten in Fethije, daar waar de turkse mensen ook zitten. Erg leuk 1,5 meter pizza ( Konya Etli Ekmek net voor de markt in Fethije), Een leuke boottocht vanuit de haven. Waterpark (sultans aquapark), ook Kleinschalig in Callis. De sakliklent kloof.
R&F Bruin, 15-9-2014
Voor mensen die slecht ter been zijn, zijn de afstanden naar Callis of Fethiye wel groot, maar met de dolmus heel goed te doen. Eten op de vismarkt in Fethiye echt een aanrader. Ook de 12-eilandentocht met een boot is een must.

We hebben een aantal aanbieders voor Erkin voor je op een rij gezet:

Erik, Els en Britt., 1-9-2014
De BIM is de goedkoopste supermarkt. Vraag Nazif om heen en weer te rijden. Koop een water fles van 20 liter en een pompje erbij bij de kipa. Is naar verhouding veel goedkoper maar vooral makkelijker.
Isabelle wuijts, 14-8-2014

Goed restaurant vanaf de pier van strand Calais, wordt je met bootje gebracht naar ene eiland vooraan aan t stand van Calais.

Verder een tip om aan t einde van Calais strand een bedje nemen, veel gemoedelijker en bedden gratis bv ' the last stop' of de surfclub. Je kunt daar eten op je bedje en de sfeer is beter dan vooraan bij de drukke boulevard.

Oludeniz is een vieze tegenvaller. Veelt te toeristisch en veel te druk.

Wfrieswijk, 28-6-2014
Neem theedoeken,sponsje enzv mee.doe een paar boottochten,bij de boten reserveren.is erg leuk.veel te doen en te zien.

Monique , 27-6-2014
In de omgeving ben je met de dolmus zo naar callis en fethye. De boot trips zijn zeer aan te bevelen. Deze kun je boeken in callis. Kosten 12,50 per persoon inclusief bbq en taart. Er gaan Max 15 personen op de boot.
C. Vijfhuize, 26-10-2013
Dinertip: villiage chicken en secret chicken
j.w. wit, 13-9-2013

Als je langer blijft dan een week is een auto huren echt de moeite waard.

Je kunt vanuit Erkin leuke tripjes maken in de omgeving.

De wegen zijn goed en er valt goed te rijen.

Sander, 25-8-2013

Kleine kinderen? Neem de babyfoon mee!

De Kipa (grote supermarkt) is 15 minuten lopen, maar er zit een klein winkeltje met alles wat je nodig hebt op 5 minuten aan het einde van de straat de andere kant op.

We hebben een aantal aanbieders voor Erkin voor je op een rij gezet: