Appartement Erkinstersterster

7.8Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Fethiye (en Calis)

7.8Goed

Tonen op kaart

117 reviews over Appartement Erkin

• 10Marcel19-08-2019

Super vakantie

Heerlijke vakantie gehad, GEEN zwemlessen meer, soms heb je het zwembad voor jezelf. Een auto of fiets is makkelijk, want er is heel veel te zien en te doen in de omgeving. Wil je dat niet, dan kun je ook goed de dolmus nemen. Supermarkt en bakker in de buurt, lopend goed te doen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    6Fam Ruszczynski21-07-2018

Niet voor herhaling vatbaar

Wij zij het volledig eens met de vorige recensie ,Er staat bij de informatie ,rustig gelegen, (de hele dag verkeer wat dendert)Strand op 1km,dat is de zee, Strand is op 3 km ,ook wij hebben fietsen moeten huren,was niet te lopen,Dan 2 keer per week, 2 volle dagen wordt er zwemles gegeven ,zoveel herrie,maar je kan ook het zwembad die dagen niet gebruiken.Hoe wil je zoiets uitleggen aan je gasten,dan elke morgen de haan,uitslapen is er ook niet bij in je vakantie,Als dit bij de beschrijving had gestaan waren wij er niet naar toe gegaan ,

Gereisd met partner in juni 2018

• 6Hennie18-07-2018

Niet nog eens.

Appartement is ruim maar klein balkon. De tuin en het zwembad zijn mooi. Het ligt aan een erg drukke straat. Veel lawaai van de weg en van honden. Het strand is niet te lopen. Paar kilometer weg. We hebben fietsen moeten huren want er is niets in de buurt, behalve een klein winkeltje.

Er werd twee keer per week zwemles gegeven. In de ochtend tot aan de avond! Hele zwembad vol kinderen en verschrikkelijk lawaai. Enorm veel mensen en badmeesters met fluiten en schreeuwen. Wij hebben daar over geklaagd maar er was toen niets meer aan te doen. Ook niet door de aardige medewerker. Wij kunnen het helaas niet aanbevelen en zullen na deze eerste keer beslist niet terug komen.

Gereisd met partner in juli 2018

• 2017
    9Monique en Patrick20-09-2017

Geweldig

Wij heben het heerlijk gehad in Erkin. Mooie appartementcomplex, vriendelijk personeel, mooie tuin. Heel fijn zwembad. Wij hebben terplekke ontbijt bij geboekt. Echt heerlijk, goed verzorgt en afwisselend. Fiets huren is wel een aanrader, binnen 10 min in fethiye/ callis. Dolmus ook om de hoek. 1 nadeel het poetsen van de kamers. Als ze poetsen doen ze het prima. Maar is niet elke dag. Voor ons maakte dat in principe niet uit. Maar niet poetsen dan heb je ook geen schone handoeken. Wij komen zeker nog terug in Erkin. Callis/ fethiye vinden wij geweldig en voelen ons daar thuis.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Willy en Susanne28-07-2017

Leuk klein hotel/appartement met mooi zwembad

Het Hotel/appartement ligt net aan de rand van Fethiye. het heeft 8 appartementen te huur. Alles wordt goed onderhouden en is schoon. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad bied na een warme dag een aangename verkoeling. Wij hebben met zijn tweeen elke ochtend een ruim ontbijt bijgeboekt en dat is goed bevallen. Als je van rust houd, is dit ideaal.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Erimar16-06-2017

Rustig relaxen

Ligt rustig tussen de twee wegen van Calis naar Fethiye. Prachtig complex. Kleinschalig met mooi ruim zwembad. Hier geen handdoekje leggen. Op een paar minuten loopafstand de Dolmus naar het strand van Calis of het gezellige centrum van Fethiye. Appartementen zijn ruim, schoonmaak prima. De eigenaar is een wat norse man die zich niet met de gasten bemoeide en alleen opveerde als je iets van de menukaart bestelde wat overigens best prijzig was in vergelijking met de prijzen van de gemiddelde eetgelegenheid in Fethiye. Zijn vrouw en de vaste werknemer maakten alles goed. Behulpzaam en regelde alles voor je. Kortom Erkin is een prima accomodatie als je rust zoekt maar houd er rekening mee dat het echt in een woonwijk ligt zonder restaurantjes oid in de buurt zodat je altijd de Dolmus moet pakken om ergens te komen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• Oude reviews

10Marcel06-08-2016

Topper

Heerlijk 3 weken mogen verblijven voor de 2e keer bij deze lieve familie met fantastisch zwembad. Wij hadden 3 weken fietsen gehuurd en konden zo mooi alle kanten op, langs de boulevard richting Fethiye, op de fiets naar Calis. Makkelijk naar de supermarkt. Daarnaast ook 10 dagen een auto gehuurd, dan kun je nog wat verder. Richting Patara, Xanthos of Letoon, Dalyan. Leuke baaitjes bezoeken, Kabak. Kidrak beach, Ólüdeniz. Jeepsafari ook super leuk, 12 eilanden tour, etc. Er waren niet heel veel Nederlanders, dus ze verhuren het nu ook aan Turken. Wij vonden dit ook best prettig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10Hartje31-01-2016

Rustige locatie 8 appartementen, ruim opgezet met groot zwembad. Ligt tussen Fethije en Calis in dus is gebruik van dolmus noodzakelijk, deze stopt op loopafstand dus goed te doen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9lindsey bom23-11-2015

top vakantie !

Ik en mijn partner hebben 15 dagen in erkin verbleven wat een heerlijk mooi plekje,lekker weinig apartementen houden we van! En een geweldig zwembad en super huisdieren ! Het is aan de ene kant wel jammer dat je altijd met de dolmus oppad moet, het is net wat ver naar calis, of fethiye er stonden ook 2 fietsen om te lenen, alleen 1 daarvan was de trapper kapot, we hebben denk ik 2 /3 nachten veel last gehad van de blaffende honden buiten.. dat was wel een minpuntje, verder vond ik het een top vakantie! Bij vertrek kregen we zelfs een heel leuk kado ! Schijnt iedereen te krijgen erg lief! Aanrader!!!! Wie weet tot 2016!!!!!:)

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9Niek en Jessica22-10-2015

Geweldige tijd

Eind Juli tot begin augustus heb ik hier verbleven met mijn vriendin. Wij hebben een geweldige tijd gehad hier in Fethiye. Je kan met de Dolmus zeer goedkoop naar de leuke bestemmingen in de buurt. De appartementen zijn zeer schoon en ruim genoeg, ze worden bijna elke dag schoongemaakt en ververst.

De familie Erkin is zeer gastvriendelijk en staan altijd voor je klaar. De dochter kan redelijk goed Engels, wat wel nodig is want haar ouders begrijpen alleen de basiswoorden. Maar ze doen erg hun best je te begrijpen en van alles voor je te regelen.

Wij hebben een toptijd gehad en raden dit iedereen aan. Als je 2 weken of lamger wilt blijven zoals wij deden, dan raadden wij aan om een aantal dagen een auto te huren zodat je de laatste dagen vol kan maken met nieuwe ervaringen.

Gereisd met partner in juli 2015

15 tips over Appartement Erkin

• Wfrieswijk, 28-06-2014

Neem theedoeken,sponsje enzv mee.doe een paar boottochten,bij de boten reserveren.is erg leuk.veel te doen en te zien.

• C. Vijfhuize, 26-10-2013

Dinertip: villiage chicken en secret chicken

• Sander, 25-08-2013

Kleine kinderen? Neem de babyfoon mee! De Kipa (grote supermarkt) is 15 minuten lopen, maar er zit een klein winkeltje met alles wat je nodig hebt op 5 minuten aan het einde van de straat de andere kant op.

15 vragen over Appartement Erkin

• Kimberly, 16-08-2016

Fietsverhuur

Wij vertrekken over een week en zouden graag een fiets huren. Wat kost het huren van een fiets? Er waar is dit mogelijk? Is het ook mogelijk een fiets te huren met een kinderzitje?

• Arlette, 23-05-2016

voetbalveld

Wie weet of er een voetbalveld in de buurt van Erkin is waar je vrij een balletje kan trappen en waar ook veel gevoetbald wordt?

• kowzbcdf, 29-11-2015

Overlast blaffende honden.

Wij overwegen om onze vakantie hier door te gaan brengen, maar lezen in verschillende reviews dat er 's nachts nogal geluidsoverlast kan zijn door blaffende honden. Is het echt zo erg? Alvast bedankt voor je antwoord.

M_B, 22-02-2016

Vreemd genoeg hebben wij er weinig tot geen last van gehad. Reizen meestal in de september-periode. Ik denk dat je sowieso sneller honden/muziek/etc. hoort in de zomerperiode, 's nachts als het nog warm is en jezelf slechter slaapt.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4