Géén boekingskosten

Hotel Delta

TurkijeEgeïsche ZeeFethiye (en Calis)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Delta voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 14 reviews
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 14 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

14 Reviews over Delta

• 10Karmijn Krooshof05-05-2019

Geweldig hotel

Mijn moeder en ik hebben een fantastische week gehad in dit hotel. De kamers zijn ruim en licht en van alle gemakken voorzien. De badkamers zijn vorig jaar opgeknapt en er is een regendouche. Onze kamer had rivierzicht (geen zeezicht). Dit was aan de schaduwkant, dus als het wat verder in het seizoen is kan dit fijn zijn. Voor ons was het prima, hoewel er 's avonds wel herrie was van de discotheek uit de buurt. Met oordopjes was dit probleem echter snel verholpen.

Het ontbijt is uitgebreid en het personeel behulpzaam en vriendelijk. Vanuit het hotel loop je zo het strand op, waar je ongeveer 2 euro per bedje betaalt. In de buurt zijn veel gezellige restaurants, en met een gehuurde fiets ben je zo via het nieuwe en veilige fietspad in Fethiye. Je kan duidelijk zien dat de eigenaren hart voor de zaak hebben en het is ons dan ook aan niks ontbroken afgelopen week. Volgend jaar komen we weer!

• 10Chantal13-10-2015

fantastisch relax

Heerlijk gegeten in het restaurant Bella Mamma, ontbijt was lekker, fijne vriendelijke bediening. Mooie kamers, lekkere douche, mooi uitzicht, dichtbij het strand.
    Kortom een fijne relaxen vakantie. Zeker als je even lekker wilt bijtanken.

• 8Arjanne12-08-2013

Direct aan boulevard, prima hotel

Relatief kleinschalig hotel, direct aan de gezellige boulevard. Leuke restaurantjes en winkeltjes en mooie zonsondergangen. Zeer vriendelijk personeel. Prima kamers. Schoon, modern, comfortabel. Foto's op de website van het hotel geven een realistische indruk van de praktijk. Ontbijt was oké, verse producten, maar beperkte keuze en elke dag hetzelfde. Het hotel heeft geen zwembad. Op zich zou dat welkom zijn geweest, maar we hebben het niet echt gemist. Wij hadden de familiekamer op de 2e verdieping (2 kamers met tussendeur). De familiekamers hebben geen zeezicht. Op de website krijg je de indruk dat dit wel het geval is. Voordeel van een kamer aan de achterzijde: geen zon op het heetst van de dag. Nadeel (behalve geen zeezicht) is af en toe wat lawaai van de achtergelegen bars. Hier hebben wij niet echt last van gehad.

• 9Hans16-05-2013

Mooi hotel met een geweldige plek aan de boulevard

Hotel met mooie kamers, zeer goede service en een uitstekend ontbijt. Het ligt aan de boulevard van Calis. De dolmus en taxi zijn vlak achter het hotel bij de hand. Een aanrader

• 9Thea Boonstra01-09-2012

Fantastisch hotel

Fantastisch hotel! Zeker voor Turkse begrippen! Ontbijt is goed, heel uitgebreid. Kamers zijn mooi! Voorals de kamers met zeezicht. Ligging is perfect! Aan de boulevard, in het centrum. Klantvriendelijk! Wil je iets weten, dan kun je dat bij de receptie vragen. Weten ze het niet, dan wordt het voor je uitgezocht. Restaurant ( Bella mama's) wat bij hotel hoort is een goed restaurant. Nadeel is dat niet iedereen de Engelse taal machtig is. Kortom: een aanrader!

• 9Wim de Lusenet14-09-2011

Perfect hotel met uitstekend restaurant

Ideaal voor strandliefhebbers je hoeft alleen maar de wandelboulevard over te steken, wel badschoenen mee nemen, de zeebodem is niet overal voetvriendelijk.

• 8Hans en Gertjan06-09-2011

fijn plekje

Een weekje in dit hotel geweest voordat we aan boord gingen. Was prima maar lang genoeg Veel gelezen en allerlei restaurantjes aan boulevard uit geprobeerd Westkant balkon erg heet. Je kunt er niet zitten. Mooie kamer.

• 9Sylvia07-07-2011

Heerlijk!!!

Het Delta Hotel ligt fantastisch aan zee, het geluid van de golven komt heerlijk je kamer binnen ruisen. Het is een klein hotel zodat de medewerkers je al snel herkennen en dit geeft een fijne persoonlijke touch.

• 9Piet Hartog08-11-2010

Fijn hotel aan een prachtige baai

Hotel Delta is een klein hotel met logies en een (heerlijk) ontbijt. De kamers zijn prachtig. Vanaf ons balkon hadden we een adembenemend uitzicht op een baai en allerlei eilanden. Op korte (water) dolmusafstand ligt Fethiye, waar een markt (dinsdag), een museum, een jachthaven, een ruine en in de rotsen uitgehouwen graven zijn te bewonderen. We bezochten ook Ghost Town en de Saklikent-kloof. (Neem droge kleren mee en een afsluitbaar plastic tasje voor camera of mobiel.) Onder het hotel bevindt zich een fijn Italiaans restaurant.

• 9T.Vial04-11-2010

prachtig romantisch plekje, ideaal direkt aan zee

Hotel Delta is prachig en rustig gelegen direkt aan zee en in het erbij behorende restaurant kun je heerlijk eten! Je kunt gezeten op je balkon de zon schitterend zien onder gaan. Leuke wandelboulevard !

Hotel Delta info

Het complex