Hotel Club Tuana

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag20°4°
Hotel Club Tuana
7,7

Omschrijving
Jullie vinden de kamers van Hotel Club Tuana erg schoon. De verblijven zijn eenvoudig ingericht met wat gedateerd meubilair, maar wel netjes. Met de ultra all-inclusive formule geniet je de hele dag van de lekkerste hapjes en drankjes. Zoals je van de meeste hotels in Turkije gewend bent, geniet je ook hier van een heerlijke zon, zee en strand vakantie. De meesten van jullie vonden het eten in Hotel Club Tuana erg lekker. De hele dag door geniet je van de lekkerste hapjes. Naast het gewone ontbijt, lunch en diner geniet je de hele dag van een verkoelend ijsje en verschillende snacks. Heerlijk smullen voor de kids. Natas schrijft: ‘Glutenvrij eten geen probleem, verse groente, rijst, vlees of vis vd grill. Friet apart gebakken.Kleine g.v broodjes worden uit de diepvries gehaald. Heerlijke yoghurt.’ Een keer wat anders dan een buffet? Één keer per week geniet je van de themarestaurants van Club Tuana. Proef de Turkse of Italiaanse keuken of geniet van de lekkerste vis. Een echte aanrader volgens jullie. Hou er wel rekening mee dat er ook veel Russische gasten in Hotel Club Tuana aanwezig zijn. In en rondom het zwembad is er genoeg te beleven. Zo schrijft Kathelijne dat het zwembad de perfecte plek is voor de kinderen door de leuke glijbanen. Naast alle waterpret zorgt ook de animatie voor een echt feestje. Overdag doe je mee met de sportiefste activiteiten zoals een potje tafeltennis of sla je een hole-in-one op de minigolfbaan. Ook de shows in de avond zijn een echt feestje. Zo schrijft Karolien: ‘Super leuke club,veel animatie,mooie internationale shows’. Jullie geven aan dat de spa een heerlijke ervaring is. In de sauna of tijdens een massage kom je helemaal tot rust. De familie van Rooijen schrijft: ‘Wij zijn allemaal 2x naar de Spa geweest voor volledige Hamam behandeling en voor een volledige massage.Ook een tip is de salon waar wij een goede manicure en pedicure hebben laten doen. Voor de heren is de traditionele scheerbeurt een tip.’ Op zoek naar nog meer waterpret buiten het zwembad? Dat kan, want vanaf Hotel Club Tuana loop je direct naar het strand. Volgens jullie ligt Club Tuana verder wel wat afgelegen. Het dichtstbijzijnde stadje, Fethiye, ligt op 17 kilometer afstand van het hotel. Hier ontdek je de typische Turkse sfeer, struin je langs de vele winkeltjes of breng je een bezoekje aan een typisch Turks theehuis. Een tip van Jenny: ’Op dinsdag kan je voor €2,- met de dolmus naar de markt in Fethiye zelf (half uurtje rijden), dit is erg leuk.’ Vanaf Hotel Club Tuana kun je leuke excursies maken. Ga bijvoorbeeld mee met de bus- en bootexcursie naar Dalyan. Met de bus reis je naar het vissersdorpje Dalyan. Stap hier op de boot en ontdek het groene en beschermde natuurgebied. Je vaart naar de modder- en zwavelbaden, waar je (als we de lokale bevolking mogen geloven) 10 jaar jonger uit komt. En de tocht eindigt bij het Iztutu strand. Het schiereiland van de schildpadden. Wie spot ze als eerst?

335 reviews over Hotel Club Tuana in het Nederlands

Marlies Westdorp van Damme,
1-11-2018

Prima verblijf goed eten en drinken, prima kamers goed strand met pier

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Mooie omgeving maar nooit meer vol Russen

De Kerf,
28-9-2018

Het is inderdaad een heel mooie omgeving en was het niet dat er zoveel Russen aanwezig waren, zouden we het hotel zeer zeker aanprijzen. Nu niet meer, het personeel deed gewoon wat ze moesten doen maar verder niets. Toen onze consulente niet kwam opdagen, vroegen we aan de receptie of we haar op de een of andere wijze konden bereiken maar geen gehoor ze deden alsof ze geen Engels spraken. De kamers zijn aan een grote update toe, maar wel proper dat wel. Het eten was goed maar steeds weer rijst of frieten daar was geen variatie in. Toen we een bezoek brachten naar Fethiye zelf vroegen de bewoners zelf hoe komt er geen Belgen meer te zien en inderdaad over een gans seizoen 55 Belgen is heel pover maar wel begrijpelijk als ze liever voorkeur geven aan Russen en omstrekende landen.

Gereisd met partner in september 2018

Een aanrader

Kathelijne,
3-8-2018

Erg mooi resort! Erg groen, heel schoon, goed onderhouden, prima kamers, elke dag schoonmaak & schone handdoeken en beddengoed, lekker & divers eten, aardig personeel, leuk animatieteam. Perfecte plek met (kleine) kinderen (zwembaden, zee, minidisco). Diverse plekken om te eten, diverse barretjes, overal bakken met flesjes koud water om de hele dag door te pakken.

Behalve de receptie, was het eigenlijk perfect. Receptie medewerkers zeer onvriendelijk & extreem kort van stof. Zowel bij ontvangst (niets uitgelegd) en bij vertrek (alleen een kort ‘ok’ toen ik aangaf uit te willen checken, verder helemaal niets).

Het resort ligt overigens wel erg afgelegen, dus eventjes door een dorpje lopen of over een boulevard is er niet bij. (Wij wisten dit van tevoren, dus voor ons geen probleem)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Héérlijke vakantie gehad.

Fam wolters,
2-7-2018

Mooi groot resort met verschillende zwebaden, mooie tuin, en heerlijk eten.

Gereisd met partner in juni 2018

Boeken !

Natas,
18-5-2018

Afgelegen hotel in prachtig groene rustige omgeving. Niet te groot en niet te klein. Personeel zeer vriendelijk, top animatie team. Glutenvrij eten geen probleem, verse groente, rijst, vlees of vis vd grill. Friet apart gebakken.Kleine g.v broodjes worden uit de diepvries gehaald. Heerlijke yoghurt. Bij de meeste gerechten staan ingrediënten kaartjes. Via de coeliakie site kaartje in turks meegenomen voor de chef kok.

Min punt: zoals meerdere keren beschreven zeer gehorige kamers. En ik miste echt vers fruit, b.v aarbeien,banaan meloen.

Verder een aan te raden hotel.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Fantastische club...

Karolien,
5-8-2017

Super leuke club,veel animatie,mooie internationale shows, je kan er de ganse dag eten...

Minpuntje niet veel Belgen...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Veel voor de kinderen te doen

Olav
26-8-2016

Mooie omgeving.Ligt niet dicht bij de stad

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

erg achteruit gegaan het laatstre jaar 2015

de vries en baars
26-8-2016

kwam hier al 15 jaar was altijd prima

nu de russen niet meer komen

wat voor ons nederlanders erg prettig is

maar voor de turken financieel erg slecht

krijgen wij niet wat wij ervoor betaald hebben

slechte service

bedienend personeel resturant erg slecht

ze mogen geen fooi meer aannemen

dus ook gelijk geen service meer

jammer ik kom er nooit meer

door de behandeling van het personeel

geen internet als er hogerr bezoek is

zo gauw die weer vertrokken zijn is er weer internet voor de gasten

in een woord slecht resort

Gereisd met vrienden in mei 2016

Fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar!

Raymond en Suzan
8-8-2016

Voor ons (gezin met 2 kinderen van 8 en bijna 3) is dit het eerste resort waar wij zeker nog een keer terug willen komen. Ten eerste was het animatieteam helemaal top, de kleinste van ons had nieuwe vrienden erbij. Zo betrokken allemaal, geweldig. Wij hebben geeneen keer gehad dat er iets op was bij het buffet, heerlijk eten en heel veel keus. We hadden een voordeelkamer geboekt, echter bij aankomst bleek het een familiekamer te zijn in het parkgedeelte (lekker rustige ligging met een zwembad erbij waar je heerlijk kon chillen en genieten van het avondzonnetje. De kamer was wel verouderd met harde bedden, maar 2 kleden onder de lakens gelegd en het was prima te doen. Elke dag werden er schone handdoeken neergelegd en de kamer werd schoongemaakt. Op dinsdagochtend naar de markt geweest met de dolmus, zeker ook een aanrader. Voor de rest niet van het resort gegaan ivm de hitte, dus lekker afkoeling gezocht in de zee en het zwembad. Onze zoon van 8 heeft zich prima vermaakt met alles wat je daar kon doen, ook al waren de glijbanen maar 2 uur open in de ochtend en in de middag. Je kunt met vanalles meedoen, waterpolo, darten, voetballen, beachvolleyballen, etc. Vervelen kun je daar niet. Al met al een prachtige vakantie gehad en geweldige mensen ontmoet. Zeker voor herhaling vatbaar!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Het is een mooi complex met laagbouw, gelegen in een prachtige tuin met oa palmbomen! De kamer was iets minder dan we gewend zijn, dat kwam voornamelijk doordat er wat dingen ontbraken (asbak, prullenbak) en kapot waren (nachtlamp stuk en plafondlamp stuk) en de gebouwen zijn erg gehorig. Neem oordopjes mee. Het strand en zwembad was dik in orde. Het animatie team was erg leuk en de avondshows top! Veel ingehuurde dansgroepen van hoog niveau! Eten gevarieerd en lekker! Iets minder keuze dan in vorige hotels, maar nog genoeg te kiezen en dat wat er was was van goede smaak en kwaliteit. In al die jaren dat ik in Turkije kom heb ik nog geen lekkere wijn gedronken, tot in dit hotel. Wijn zowaar van prima kwaliteit. Ook echte merken frisdrank. Al met al een hotel waar ik zeker nog wel eens terug wil komen!

Gereisd met partner in juni 2016

• Eten en drinkenBrunch, Gastronomisch eten, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Tuana in Fethiye (en Calis), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Tuana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.