Hotel Club Tuanastersterstersterster

8.1Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Fethiye (en Calis)

8.1Fantastisch

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Jullie vinden de kamers van Hotel Club Tuana erg schoon. De verblijven zijn eenvoudig ingericht met wat gedateerd meubilair, maar wel netjes. Met de ultra all-inclusive formule geniet je de hele dag van de lekkerste hapjes en drankjes. Zoals je van de meeste hotels in Turkije gewend bent, geniet je ook hier van een heerlijke zon, zee en strand vakantie.

De meesten van jullie vonden het eten in Hotel Club Tuana erg lekker. De hele dag door geniet je van de lekkerste hapjes. Naast het gewone ontbijt, lunch en diner geniet je de hele dag van een verkoelend ijsje en verschillende snacks. Heerlijk smullen voor de kids. Natas schrijft: ‘Glutenvrij eten geen probleem, verse groente, rijst, vlees of vis vd grill. Friet apart gebakken.Kleine g.v broodjes worden uit de diepvries gehaald. Heerlijke yoghurt.’

Een keer wat anders dan een buffet? Één keer per week geniet je van de themarestaurants van Club Tuana. Proef de Turkse of Italiaanse keuken of geniet van de lekkerste vis. Een echte aanrader volgens jullie. Hou er wel rekening mee dat er ook veel Russische gasten in Hotel Club Tuana aanwezig zijn.

In en rondom het zwembad is er genoeg te beleven. Zo schrijft Kathelijne dat het zwembad de perfecte plek is voor de kinderen door de leuke glijbanen. Naast alle waterpret zorgt ook de animatie voor een echt feestje. Overdag doe je mee met de sportiefste activiteiten zoals een potje tafeltennis of sla je een hole-in-one op de minigolfbaan. Ook de shows in de avond zijn een echt feestje. Zo schrijft Karolien: ‘Super leuke club,veel animatie,mooie internationale shows’.

Jullie geven aan dat de spa een heerlijke ervaring is. In de sauna of tijdens een massage kom je helemaal tot rust. De familie van Rooijen schrijft: ‘Wij zijn allemaal 2x naar de Spa geweest voor volledige Hamam behandeling en voor een volledige massage.Ook een tip is de salon waar wij een goede manicure en pedicure hebben laten doen. Voor de heren is de traditionele scheerbeurt een tip.’

Ligging

Op zoek naar nog meer waterpret buiten het zwembad? Dat kan, want vanaf Hotel Club Tuana loop je direct naar het strand. Volgens jullie ligt Club Tuana verder wel wat afgelegen. Het dichtstbijzijnde stadje, Fethiye, ligt op 17 kilometer afstand van het hotel. Hier ontdek je de typische Turkse sfeer, struin je langs de vele winkeltjes of breng je een bezoekje aan een typisch Turks theehuis. Een tip van Jenny: ’Op dinsdag kan je voor €2,- met de dolmus naar de markt in Fethiye zelf (half uurtje rijden), dit is erg leuk.’

Vanaf Hotel Club Tuana kun je leuke excursies maken. Ga bijvoorbeeld mee met de bus- en bootexcursie naar Dalyan. Met de bus reis je naar het vissersdorpje Dalyan. Stap hier op de boot en ontdek het groene en beschermde natuurgebied. Je vaart naar de modder- en zwavelbaden, waar je (als we de lokale bevolking mogen geloven) 10 jaar jonger uit komt. En de tocht eindigt bij het Iztutu strand. Het schiereiland van de schildpadden. Wie spot ze als eerst?

345 reviews over Hotel Club Tuana

• 2019
    8Marianne & Ruud18-08-2019

Prima weekje vakantie gehad maar slecht geslapen!!

Gister terug van weekje Club Tuana en hebben het prima naar ons zin gehad. Wij vlogen om 07.00u en dus vroeg in warm (38gr.)Turkije. Werden na een rit van 45min. vanaf Dalaman Airport als eerste afgezet bij ons resort(club). Ontvangst weinig vriendelijk en geboekte "double (??)club room" was nog niet klaar. Na 1,5u werden we naar onze Club kamer gebracht. Nette kamer, prima schoon maar oubollig ingericht en echt aan update toe. De kamers hebben hardstenen vloer en combinatie met stoelen met een metalen frame zonder rubber/vilten pootjes is een ramp!! Het verschuiven geeft een afschuwelijk krijsend geluid!! Kamers zijn heeeel erg gehorig en als de buren 's nachts de stoelen verschoven schrok je je echt kapot en was je klaarwakker!! Tuin is top onderhouden, zwembad en strand ook prima (wel veel "handdoekje leggen") Restaurant eten prima!! Personeel "moe" en weinig vrolijk. Waren weinig NL'ers en 60% was Rus en dan weet je het wel !!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Idema16-06-2019

Wij zijn hier nu voor de 2de keer geweest. En wederom was het weer geweldig. Ondanks dat de Russen de overhand hebben, heb je daar behalve bij eten (voordringen) helemaal geen last van. Veelal zijn Met kinderen dus is het best goed te doen. Het eten is geweldig. Ik snap niet dat mensen durven te zeggen dat het eten onder de maat is of dat er niet genoeg variatie is. Het eten is uitstekend altijd vers. De kamers zijn wat gedateerd maar wel keurig schoon iedere dag weer. De tuinen, het zwembad personeel werkt keihard om het zo mooi eruit te laten zien. In een jaar tijd hebben zij heel veel aanpassingen gedaan wat looks betreft en het is er zeker op vooruit gegaan. Ik kan maar 1 minpunt opnoemen en dat is dat de WiFi slecht is. Daar mogen ze wel iets aan gaan doen. Maat dat weerhoud ons er niet van volgend jaar weer terug te komen. Bedankt club tuana. Gereisd met 4 volwassen 2 kids van 2 en 4 jaar oud.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2018
    8Marlies Westdorp van Damme01-11-2018

Prima verblijf goed eten en drinken, prima kamers goed strand met pier

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 4De Kerf28-09-2018

Mooie omgeving maar nooit meer vol Russen

Het is inderdaad een heel mooie omgeving en was het niet dat er zoveel Russen aanwezig waren, zouden we het hotel zeer zeker aanprijzen. Nu niet meer, het personeel deed gewoon wat ze moesten doen maar verder niets. Toen onze consulente niet kwam opdagen, vroegen we aan de receptie of we haar op de een of andere wijze konden bereiken maar geen gehoor ze deden alsof ze geen Engels spraken. De kamers zijn aan een grote update toe, maar wel proper dat wel. Het eten was goed maar steeds weer rijst of frieten daar was geen variatie in. Toen we een bezoek brachten naar Fethiye zelf vroegen de bewoners zelf hoe komt er geen Belgen meer te zien en inderdaad over een gans seizoen 55 Belgen is heel pover maar wel begrijpelijk als ze liever voorkeur geven aan Russen en omstrekende landen.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Kathelijne03-08-2018

Een aanrader

Erg mooi resort! Erg groen, heel schoon, goed onderhouden, prima kamers, elke dag schoonmaak & schone handdoeken en beddengoed, lekker & divers eten, aardig personeel, leuk animatieteam. Perfecte plek met (kleine) kinderen (zwembaden, zee, minidisco). Diverse plekken om te eten, diverse barretjes, overal bakken met flesjes koud water om de hele dag door te pakken.

Behalve de receptie, was het eigenlijk perfect. Receptie medewerkers zeer onvriendelijk & extreem kort van stof. Zowel bij ontvangst (niets uitgelegd) en bij vertrek (alleen een kort ‘ok’ toen ik aangaf uit te willen checken, verder helemaal niets).

Het resort ligt overigens wel erg afgelegen, dus eventjes door een dorpje lopen of over een boulevard is er niet bij. (Wij wisten dit van tevoren, dus voor ons geen probleem)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geboekt bij neckermann
  • 9Fam wolters02-07-2018

Héérlijke vakantie gehad.

Mooi groot resort met verschillende zwebaden, mooie tuin, en heerlijk eten.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Natas18-05-2018

Boeken !

Afgelegen hotel in prachtig groene rustige omgeving. Niet te groot en niet te klein. Personeel zeer vriendelijk, top animatie team. Glutenvrij eten geen probleem, verse groente, rijst, vlees of vis vd grill. Friet apart gebakken.Kleine g.v broodjes worden uit de diepvries gehaald. Heerlijke yoghurt. Bij de meeste gerechten staan ingrediënten kaartjes. Via de coeliakie site kaartje in turks meegenomen voor de chef kok. Min punt: zoals meerdere keren beschreven zeer gehorige kamers. En ik miste echt vers fruit, b.v aarbeien,banaan meloen. Verder een aan te raden hotel.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• Oude reviews

8Karolien05-08-2017

Fantastische club...

Super leuke club,veel animatie,mooie internationale shows, je kan er de ganse dag eten... Minpuntje niet veel Belgen...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Olav26-08-2016

Veel voor de kinderen te doen

Mooie omgeving.Ligt niet dicht bij de stad

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 3de vries en baars26-08-2016

erg achteruit gegaan het laatstre jaar 2015

kwam hier al 15 jaar was altijd prima nu de russen niet meer komen wat voor ons nederlanders erg prettig is maar voor de turken financieel erg slecht krijgen wij niet wat wij ervoor betaald hebben slechte service bedienend personeel resturant erg slecht ze mogen geen fooi meer aannemen dus ook gelijk geen service meer jammer ik kom er nooit meer door de behandeling van het personeel geen internet als er hogerr bezoek is zo gauw die weer vertrokken zijn is er weer internet voor de gasten in een woord slecht resort

Gereisd met vrienden in mei 2016

16 tips over Hotel Club Tuana

• jenny_dg, 26-05-2014

Op dinsdag kan je voor €2,- met de dolmus naar de markt in Fethiye zelf (half uurtje rijden), dit is erg eluk.

• Erik, 26-10-2013

Overal afdingen, werkt altijd.

• Patrick Embo, 23-10-2013

Als je een basiskamer geboekt hebt, bekijk het eens en vergelijk het dan met een betere kamer. Mits het betalen van een opleg vond ik het toch de moeite om de upgrade vast te leggen.

24 vragen over Hotel Club Tuana

• Sidney, 30-09-2018

April/mei

Is de temperatuur in de meivakantie al lekker en kan je dan al de zee in?

X, 15-02-2019

Het zwembad was heerlijk afgelopen mei vakantie en het was zulk lekker weer dat de zee ook goed te doen was

• van der woude, 18-03-2018

dolmus

gaat het busje direct naar oluduniz

• Leander, 15-02-2016

Temperatuur zwembadwater

Beste Tuana gangers, ik zie dat het hotel 2 zwembaden heeft. Wat is de temperatuur van deze zwembaden, wij zijn van plan in de mei vakantie te gaan met (kleine) kinderen en hopen dat het zwembad wel een goede temperatuur heeft. Ik hoor graag van jullie! En of van Tuana zelf!

Hotel Club Tuana info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • Eten en drinkenBrunch, Gastronomisch eten, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

Kras

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Russisch, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Hardlooppaden, Hiken
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal