Hotel Club Tuana

Anders

Een aanrader

Kathelijne
3-8-2018

Erg mooi resort! Erg groen, heel schoon, goed onderhouden, prima kamers, elke dag schoonmaak & schone handdoeken en beddengoed, lekker & divers eten, aardig personeel, leuk animatieteam. Perfecte plek met (kleine) kinderen (zwembaden, zee, minidisco). Diverse plekken om te eten, diverse barretjes, overal bakken met flesjes koud water om de hele dag door te pakken.

Behalve de receptie, was het eigenlijk perfect. Receptie medewerkers zeer onvriendelijk & extreem kort van stof. Zowel bij ontvangst (niets uitgelegd) en bij vertrek (alleen een kort ‘ok’ toen ik aangaf uit te willen checken, verder helemaal niets).

Het resort ligt overigens wel erg afgelegen, dus eventjes door een dorpje lopen of over een boulevard is er niet bij. (Wij wisten dit van tevoren, dus voor ons geen probleem)

Héérlijke vakantie gehad.

Fam wolters
2-7-2018

Mooi groot resort met verschillende zwebaden, mooie tuin, en heerlijk eten.

Boeken !

Natas
18-5-2018

Afgelegen hotel in prachtig groene rustige omgeving. Niet te groot en niet te klein. Personeel zeer vriendelijk, top animatie team. Glutenvrij eten geen probleem, verse groente, rijst, vlees of vis vd grill. Friet apart gebakken.Kleine g.v broodjes worden uit de diepvries gehaald. Heerlijke yoghurt. Bij de meeste gerechten staan ingrediënten kaartjes. Via de coeliakie site kaartje in turks meegenomen voor de chef kok.

Min punt: zoals meerdere keren beschreven zeer gehorige kamers. En ik miste echt vers fruit, b.v aarbeien,banaan meloen.

Verder een aan te raden hotel.

Fantastische club...

Karolien
5-8-2017

Super leuke club,veel animatie,mooie internationale shows, je kan er de ganse dag eten...

Minpuntje niet veel Belgen...

Veel voor de kinderen te doen

Olav
26-8-2016

Mooie omgeving.Ligt niet dicht bij de stad

erg achteruit gegaan het laatstre jaar 2015

de vries en baars
26-8-2016

kwam hier al 15 jaar was altijd prima

nu de russen niet meer komen

wat voor ons nederlanders erg prettig is

maar voor de turken financieel erg slecht

krijgen wij niet wat wij ervoor betaald hebben

slechte service

bedienend personeel resturant erg slecht

ze mogen geen fooi meer aannemen

dus ook gelijk geen service meer

jammer ik kom er nooit meer

door de behandeling van het personeel

geen internet als er hogerr bezoek is

zo gauw die weer vertrokken zijn is er weer internet voor de gasten

in een woord slecht resort

Fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar!

Raymond en Suzan
8-8-2016

Voor ons (gezin met 2 kinderen van 8 en bijna 3) is dit het eerste resort waar wij zeker nog een keer terug willen komen. Ten eerste was het animatieteam helemaal top, de kleinste van ons had nieuwe vrienden erbij. Zo betrokken allemaal, geweldig. Wij hebben geeneen keer gehad dat er iets op was bij het buffet, heerlijk eten en heel veel keus. We hadden een voordeelkamer geboekt, echter bij aankomst bleek het een familiekamer te zijn in het parkgedeelte (lekker rustige ligging met een zwembad erbij waar je heerlijk kon chillen en genieten van het avondzonnetje. De kamer was wel verouderd met harde bedden, maar 2 kleden onder de lakens gelegd en het was prima te doen. Elke dag werden er schone handdoeken neergelegd en de kamer werd schoongemaakt. Op dinsdagochtend naar de markt geweest met de dolmus, zeker ook een aanrader. Voor de rest niet van het resort gegaan ivm de hitte, dus lekker afkoeling gezocht in de zee en het zwembad. Onze zoon van 8 heeft zich prima vermaakt met alles wat je daar kon doen, ook al waren de glijbanen maar 2 uur open in de ochtend en in de middag. Je kunt met vanalles meedoen, waterpolo, darten, voetballen, beachvolleyballen, etc. Vervelen kun je daar niet. Al met al een prachtige vakantie gehad en geweldige mensen ontmoet. Zeker voor herhaling vatbaar!!!!!

Het is een mooi complex met laagbouw, gelegen in een prachtige tuin met oa palmbomen! De kamer was iets minder dan we gewend zijn, dat kwam voornamelijk doordat er wat dingen ontbraken (asbak, prullenbak) en kapot waren (nachtlamp stuk en plafondlamp stuk) en de gebouwen zijn erg gehorig. Neem oordopjes mee. Het strand en zwembad was dik in orde. Het animatie team was erg leuk en de avondshows top! Veel ingehuurde dansgroepen van hoog niveau! Eten gevarieerd en lekker! Iets minder keuze dan in vorige hotels, maar nog genoeg te kiezen en dat wat er was was van goede smaak en kwaliteit. In al die jaren dat ik in Turkije kom heb ik nog geen lekkere wijn gedronken, tot in dit hotel. Wijn zowaar van prima kwaliteit. Ook echte merken frisdrank. Al met al een hotel waar ik zeker nog wel eens terug wil komen!

Geweldig resort!

Ilona
29-5-2016

Dit hotel scoort op alle facetten goed; een mooi aangelegd hotel met laagbouw en veel bloemen. Het restaurant heeft elke dag een gevarieerd menu van voorafjes tot verse pizza, Turkse hapjes, salades, vers fruit tot de meer standaard items zoals vlees en vis en groenten. Bij het restaurant kan je binnen en buiten zitten. De kamers zijn ruim en schoon. Bij het zwembad en zee heerlijke bedjes met matjes en een gratis handdoekenservice. Wifi is gratis in de lobby. Het animatieteam is echt super vriendelijk en niet opdringerig (special thanks to Adem). De avondshow van de externe groepen zijn erg goed; Braziliaanse dans, acrobatiek en Turkse avond. Met de dolmus ben je in 30 min in Fethiye wat vooral leuk is aan het einde van de middag. Maar het belangrijkste is toch wel de schitterende omgeving, vanuit de zee kijk je naar bergen, bossen en in de verte andere baaitjes. Jammer dat de week voor ons zo snel voorbij is gegaan!

fantastisch resort

Hans
22-5-2016

als je slecht ter been ben niet in de bijgebouwen gaan zitten is erg ver lopen of wachten tot ze je komen halen met n golfkarretje

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Tuana in Fethiye (en Calis), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Tuana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.