Hotel Ceren

5 reviews over Hotel Ceren in het Nederlands

Erg prettig

Marc
16-12-2013

Hotel Ceren is een eenvoudig maar schoon hotel. Personeel doet erg hun best om het je naar je zin te maken. Eten is in buffet vorm, niet super uitgebreid, maar dat kan ook niet ivm het aantal kamers. Het eten is niet altijd even warm zoals in veel hotels het geval is, maar het is wel van goede kwaliteit en vers.

om nogmaals terug te keeren

M GEZEL
11-8-2010

Hallo. wij zijn in de mnd juli bij ceren hotel gweest ceren is een hotel waar zeker ook vakantie gangers van onder de 30 jaar komen. zoals eerder beschreven zouden er alleen maar oudere mensen komen maar integendeel

De ligging van het hotel, aan het strand is erg comfortabel ivm de wind is de warmte erg goed te doen ,het zwembad is klein maar altijd genoeg plaats ,anders naar het strand bij mimoza perfect ,de kamers zijn schoon en best redelijk vaak schone handoekken het personeel is zeker behulpzaan en vriendelijk ,wel staat de cd speler bij het zwembad en sávonds waar je gezellig in de tuin kan zitten , erg hard en vaak de zelfde cd rondom bij het zwembad en tuin kan het wat schooner al met al zouden wij het zeker niet nalaten om er nog een keer na toe te gaan VEEL VAKANTIE PLEZIER BIJ HOTEL CEREN

Wij waren 12 en 11 jaar geleden voor het eerst in dit hotel.

In 2009 besloten we terug te gaan en we hebben een uitstekende vakantie gehad. Eten is goed v.w.b. prijs/kwaliteit verhouding. De eigenaar is erg gesteld op netheid en voldoende rust voor de gasten. De meeste gasten zijn ook oudere mensen van rond de 40 a 50 jaar. Hotel ligt vlak langs de gezellige boulevard van Calis met veel restaurantjes, hotels en winkeltjes. Ook is er veel levendige muziek te vinden. Vanaf de stad Fethiye kan men prachtige trips maken met de boot of met de auto door het Taurusgebergte.

voor herhaling vatbaar

g.kuilman
25-10-2009

Hotel ligt aan een rustige boulevard, met een pendelboot vaar je in 20 min. naar Fetiye.Daar is het gezellig druk als je veel vertier wil. Het hotel ligt aan het strand.en na je duik in zee is er een buiten-douche bij het hotel[Heerlijk].Maar Calis heeft ook genoeg winkels en eet huisjes.

Het hotel is heel schoon en het eten is eenvoudig, maar ze hebben een goede kok, en het smaakt heerlijk.Het personeel is ook heel aardig.

Het is best voor herhaling vatbaar.

2007

Ik heb 3 x in hotel Ceren gelogeerd

Adriana van den Berg
16-1-2007

Ik heb 3 x in hotel Ceren gelogeerd.

Het ligt uitstekend aan het strand van Calis.

Meestal heeft de eigenaar een goede kok in dienst. Hij slooft zich erg uit voor de gasten, maar is niet goed voor zijn personeel.

Ik kende hem al omdat ik 7 jaar in Fethiye gewoond heb, en Turks spreek.

Het hotel ligt uitstekend. De kamers zijn goed en er is een goede verbinding per minibus naar Fethiye.

De toeristen zullen het er uitstekend naar hun zin hebben.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ceren in Fethiye (en Calis), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ceren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.