Hotel Area

187 reviews over Hotel Area in het Nederlands

Fijne vakantie gehad.

Irma van der Hoeven
21-9-2018

Prachtige plek, hotel met fijn zwembad aan boulevard. Jammer dat de tuin niet wordt onderhouden, je ligt meer in de aarde en troep. Alle ligbedden zijn stuk, matrasjes erg vies en stuk. Moet nodig worden vervangen.

Oud simpel hotel

Willem
24-10-2017

We waren niet vriendelijk onthaalt in het hotel. Hadden een prachtig uitzicht over zee, echter heb je lang last van muziek en mensen die aan de bar zitten. Bedden waren erg hard en er waren geen extra kussen. Ook was er maar 1 klein laken. Regelmatig was er geen warm water. Het ontbijt en avond eten waren heel basis, kan je beter in de omgeving wat eten in 1 van de vele restaurantjes. Het is een prima hotel als je niet veel luxe verwacht, de ligging is prachtig en vanuit het hotel kan je makkelijk uitstapjes doen. Het zwembad is prachtig.

Vakantie verpest door agressie barman

Jocker
1-10-2017

We komen hier al 6 jaar en dit jaar hebben ze een nieuwe barman, ontzettend agressieve man die mijn dochter van 22 bedreigd en daarna mij en om geen enkele reden. In al die jaren daarvoor alleen maar genoten, leuke bar medewerkers en vriendelijk personeel. Na 5 heerlijke vakanties zijn we geneigd hier niet meer terug te komen door deze ontzettend agressieve barman. Ook een klacht bij de baas Emra helpt niets. Ik raad dit hotel helaas aan niemand meer aan!!

Tjingo

Thuiskomen en een warm onthaal

19-9-2017

Het was een basic, schoon hotel. Er werd alles aan gedaan om het naar de zin te maken. Voor mij was het de perfecte omgeving met het hotel op toplocatie.

Ik heb geen negatieve ervaringen over dit hotel.

Het was een fantastische vakantie, maar het barpersoneel was ronduit agressief.

We komen hier al jaren en dit hebben we nog nooit meegemaakt. Er werd ons op een hele onaangename manier duidelijk gemaakt dat "onze vrienden" niet meer welkom waren. Geen idee wat er gebeurt is, zelf waren we die avond niet bij het hotel. Beetje een smet op een heerlijke vakantie. Ramazan van de receptie is een topper. Altijd een vriendelijk woord en niets is teveel als je hem wat vraagt.

Het hotel is simpel, maar volstaat. De omgeving van Calis en Fethiye is perfect om helemaal tot rust te komen. Er is genoeg keuze op de boulevard om heerlijk te eten, en wat te drinken.

Calis is geweldig, nu het bar personeel van Area Hotel nog...

Wij komen terug in september!

heerlijk relaxen en alles op loop afstand!!

annette
12-6-2017

vriendelijke mensen, ontbijt was prima en ik had niets te klagen.

Het hotel ligt op een top lokatie

Wil Verberne
26-11-2016

Het hotel is oud maar schoon ,vriendelijk personeel.

Alleen het ontbijt is sober en ik zou zeker niet half pension boeken.

Maar Fethiye is erg leuk en het hotel ligt aan de boulevard direct aan zee.

Wij hebben een top vakantie gehad

De ligging is als een paradijs

Irma
22-9-2016

Wij kwamen voor de 14e keer in Area, geweldige plek, van hieruit leuk om bijv. zelfstandig het meer van Koyzgiz te bezoeken, een authentiek Turks dorpje, of zo'n 45 km landinwaarts naar Kirkmuar, een geweldig restaurant in de bergen, met heerlijk lamsvlees, zelfgemaakte broodjes, kaas, jam uit de boomgaard in de tuin enz. Zeer speciaal. Simpel uitziend restaurant, echt Turkse terrasbouw in de bergen,echt genieten.

In deze periode half aug/sept. heerlijke temperatuur. Het hotel is eenvoudig, prima bedden, een echt ZWEMbad.

Wij kijken uit naar de 15e keer!

Kleinschalig

S. Prinsen
16-9-2016

Kleinschalig hotel direct aan boulevard en strand. Vriendelijk personeel, vooral de heer die dagelijks de receptie bemande.

Weer 3 mooie weken bij area gehad

Greta
24-6-2016

Morgen weer naar huis om dan 27 september weer terug te komen voor 3 weken .we hebben nu 3 mooie weken gehad .

Was weer fijn terug te zijn is echt thuis komen .Ook nu weer mooie dingen gezien .

En wat is de boulevard naar Fethiye mooi geworden prachtig .

En de heerlijke rust hier dat is al een 10 waard je komt hier pas echt tot rust .

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Area in Fethiye (en Calis), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Area zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.