Hotel Areastersterster

5.1Matig

Turkije, Egeïsche Zee, Fethiye (en Calis)

5.1Matig

• Aan zee
  • Jacuzzi
Tonen op kaart

191 reviews over Hotel Area

• 2019
    3Annoniem15-11-2019

Nooit meer

Echt een verwaarloosd hotel er zijn veel dingen stuk. Ontbijt niet echt veel bijzonders. De foto's op de site van de touroperator kloppen echt niet.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7Karin10-09-2019

Thuis

Het is een klein hotel. Verwacht geen tophotel. Begint te vervallen. Maar daarom betaal je ook niet veel. Ligt op een toplocatie. Veel restaurants op de boulevard. Het buffetontbijt is eenvoudig. Bij ons werd elke dag de kamer gedaan en om de dag schone lakens en schone handdoeken. Vriendelijk personeel. Jij vraagt en hun doen wat in hun macht ligt. We zijn er 4 keer geweest en het is een beetje thuiskomen. Mensen in de restaurants en winkels herkennen je. En als je in de zomervakantie daar bent dan tref je nederlanders in je hotel. Altijd gezellig. Het zwembad word elke dag schoongemaakt. Toch wel belangerijk

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2Yasemin Bingöl24-08-2019

Nooit meer!

Slechte wifi, de kamers zijn vreselijk! Bijna alles was kapot op de kamer en de kamers hebben een muffe geur..zelfs de handdoeken stonken.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Hillegonda02-07-2019

Hotel schreewt om renovatie en goed management!

We zijn hier 19 dagen geweest, prachtige vakantie gehad. Hotel staat op een toplocatie, maar is echt aan renovatie toe. Ook de tuin is een puinhoop, je ligt tussen de rommel (gebrek aan prullenbakken) is ook niemand die daar naar omkijkt. Ligbedjes en parasols zijn veelal stuk. (jammer dit kan zoveel beter) De kamer is klein maar ja wat ben je daar nou? Je leeft buiten. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is sober maar goed te doen. Gelijk aan boulevard met gezellige eettentjes en muziek. Strand is prima, ligbed en parasol tegen betaling. WIFI is slecht. Tip: bij de receptie heb je wel WIFI. We hebben genoten van de 12-eilandentocht, schildpaddenstrand en de kloof (Saklikent) Echt een aanrader. Hotel is gemoedelijk maar verwacht absoluut geen luxe, daar is de prijs ook naar.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    7Irma van der Hoeven21-09-2018

Fijne vakantie gehad.

Prachtige plek, hotel met fijn zwembad aan boulevard. Jammer dat de tuin niet wordt onderhouden, je ligt meer in de aarde en troep. Alle ligbedden zijn stuk, matrasjes erg vies en stuk. Moet nodig worden vervangen.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

7Willem24-10-2017

Oud simpel hotel

We waren niet vriendelijk onthaalt in het hotel. Hadden een prachtig uitzicht over zee, echter heb je lang last van muziek en mensen die aan de bar zitten. Bedden waren erg hard en er waren geen extra kussen. Ook was er maar 1 klein laken. Regelmatig was er geen warm water. Het ontbijt en avond eten waren heel basis, kan je beter in de omgeving wat eten in 1 van de vele restaurantjes. Het is een prima hotel als je niet veel luxe verwacht, de ligging is prachtig en vanuit het hotel kan je makkelijk uitstapjes doen. Het zwembad is prachtig.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 5Jocker01-10-2017

Vakantie verpest door agressie barman

We komen hier al 6 jaar en dit jaar hebben ze een nieuwe barman, ontzettend agressieve man die mijn dochter van 22 bedreigd en daarna mij en om geen enkele reden. In al die jaren daarvoor alleen maar genoten, leuke bar medewerkers en vriendelijk personeel. Na 5 heerlijke vakanties zijn we geneigd hier niet meer terug te komen door deze ontzettend agressieve barman. Ook een klacht bij de baas Emra helpt niets. Ik raad dit hotel helaas aan niemand meer aan!!

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Fantastisch19-09-2017

Thuiskomen en een warm onthaal

Het was een basic, schoon hotel. Er werd alles aan gedaan om het naar de zin te maken. Voor mij was het de perfecte omgeving met het hotel op toplocatie. Ik heb geen negatieve ervaringen over dit hotel.

Alleen gereisd in september 2017

• 7Daisy30-07-2017

Fantastiche vakantie, op het barpersoneel na.

Het was een fantastische vakantie, maar het barpersoneel was ronduit agressief. We komen hier al jaren en dit hebben we nog nooit meegemaakt. Er werd ons op een hele onaangename manier duidelijk gemaakt dat "onze vrienden" niet meer welkom waren. Geen idee wat er gebeurt is, zelf waren we die avond niet bij het hotel. Beetje een smet op een heerlijke vakantie. Ramazan van de receptie is een topper. Altijd een vriendelijk woord en niets is teveel als je hem wat vraagt. Het hotel is simpel, maar volstaat. De omgeving van Calis en Fethiye is perfect om helemaal tot rust te komen. Er is genoeg keuze op de boulevard om heerlijk te eten, en wat te drinken. Calis is geweldig, nu het bar personeel van Area Hotel nog... Wij komen terug in september!

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9annette12-06-2017

heerlijk relaxen en alles op loop afstand!!

vriendelijke mensen, ontbijt was prima en ik had niets te klagen.

Gereisd met partner in september 2016

15 tips over Hotel Area

• J de Wit, 16-08-2013

Je kan op de boulevard heel goed eten en niet te duur (aaanbeveling Restaurant serkul 2) heel lekker en vriendelijk personeel.

• rremkes, 11-09-2013

Loop naar het einde van de boulevard, voorbij Caretta Beach club, daar zijn de ligbedjes en parasol gratis (Wel even een drankje kopen). Boek geen trips bij je touroperator, er zijn genoeg kleine booking agenties aan de boulevard. Scheelt meer dan de helft! Voor ervaren duikers is Turkije teleurstellend, er is nauwelijks maritiem leven. Je kunt hier wel prima leren duiken: goed zicht en prettige watertemperatuur (shorty in de zomer is genoeg).

• Chantal, 05-07-2013

Pas op bij de bar, ze wouden me meer laten betalen voor een drankje dan dat het eigenlijk zou kosten. De boulevard kan je goed eten, maar als je bij het otel links af slaat en de weg uitloopt tot je links af kan slaan en over het bruggetje gaat kan je zeer goed eten en voor een goedkopere prijs.

6 vragen over Hotel Area

• linda, 28-04-2014

pinnen in omgeving en kamers klein?

Hallo,

wij gaan augustus naar dit hotel en hebben geboekt bij corendon, een 2 pers kamer met 2 extra bedden. Weet iemand of dit dan ook een kleine kamer is met klein balkon? Als ik de reactie's lees snap ik niet helemaal welke kamers er nu allemaal zijn. En er is geen koelkast op de kamer? Verder vroeg ik me af of je in de buurt van het hotel kunt pinnen? Hoop dat er iemand is die onze vragen kan beantwoorden, mvg linda

Jo-Ann, 01-06-2014

Dan heb je vast nog niet veel hotels gezien haha! Niet dat wij heel tevreden waren maar als we goede bedden hadden gehad was het een stuk beter geweest. Omboeken vind ik nogal ver gaan. Sommige mensen nemen met minder genoegen. Als je naar Turkije gaat weet je dat een drie sterren hotel eigenlijk een twee sterren is. Je kunt er dus niet veel van verwachten. Maar dat het absoluut aan renovatie toe is staat als een paal boven water! Toen wij in Calis waren, 21-05/31-05 was er genoeg te doen! Druk op de boulevard, barren waren druk bezocht, restaurants... Eén van de leuke dingen 's avonds was wel de bedoeinentent op het einde van de boulevard in de richting van Fethiye! Typisch Turks met kussens op de grond (schoenen uit natuurlijk) en lage tafeltjes. Paar keer dat we er waren was er live muziek!

dennis1974, 22-05-2014

Corendon bellen en omboeken!! Slechtste hotel waar ik ooit heb gezeten in Turkije! Je hebt inderdaad geen koelkast op de kamer en je hebt een mini balkon. Waarschijnlijk krijg je een voormalig appartement met een entresol. Verder is er in Calis weinig te beleven. Pinnen is geen probleem, maar ik zou iets anders boeken.....

Cattie1986, 01-06-2014

Hoi, Er zijn een aantal familiekamers. Die zul je wel krijgen want op een standaardkamer passen echt, never nooit, twee extra bedden! Dan heb je een soort slaapzoldertje wat vrij benauwd schijnt te zijn. Heb ik slechts gehoord, niet zelf ervaren. Geen koelkast op de kamer inderdaad. Je kunt volop pinnen. Hotel uitlopen aan boulevard zijde. Linksaf, doorlopen tot t-splitsing, linksaf en dan kom je langs twee pinautomaten. Als je nog wat verder doorloopt tot de rotonde dan staat er aan de linkerkant ook één van ING. Ik hoop dat jullie het naar je zin gaan hebben. Groet!

Shalina van der Well, 31-05-2014

Hallo, Ik ben van 13-5 tot 21-5-14 in Calis geweest. Vond het verrukkelijk. Niet in Area, maar wel daar 3 kamers bekeken. Leek mij prima voor''t geld. Mooi zwembad, gezellige tuin. Over het ontbijt kan ik niet oordelen. Lekker ''n fiets gehuurd, veel in zee gezwommen en boottrip gemaakt. Vermoedelijk terug in oktober! Goede sfeer daar!

• bakker, 31-01-2012

warmte

Is het te doen met kinderen van 5 en 9 jaar van begin augustus tot half augustus of is het dan te warm?

Sebastiaan Tetteroo, 04-06-2012

te warm, niet doen

• anita, 25-01-2012

familiekamer

weet iemand hoe de familie kamer eruit ziet ? kun je daar wel goed zelf met een huurauto rondrijden?

Sebastiaan Tetteroo, 04-06-2012

familie kamer heeft een etage meer met boven de slaapplek. Je hebt wel meer ruimte maar ons beviel deze kamer niet. Beneden leek het wel een gang met 2 stoelen en een tafel boven had je de slaapkamer en de badkamer. Ik denk dat het erg warm is in de zomer daar boven is nl onder het dak. Balkon bevind zich op de eerste etage maar is erg klein, op de tweede etage is alleen een klein raampje. Wij hadden ook een familie kamer geboekt, maar bij het zien van de kamer werd ik een beetje depri en wij hebben dan ook een andere kamer genomen ondanks dat wij voor de familie kamer betaald hadden

Hotel Area info

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats