Sorteren

vakanties Fethiye (en Calis)

Reviews over Fethiye (en Calis)

Heerlijk!

Joke
    9-4-2018

Mooie streek, vriendelijke mensen, nog vrij rustige plek met lange zand| kiezelstranden en bergen in het achterland. Veel excursiemogelijkheden voor een schappelijke prijs.

Prachtig

Heinz Cibis
    20-12-2017

Fethiye/calis is gewoon geweldig als je van de cultuur en de natuur houd. Aan te bevelen is zeker een tocht met de kleinere boten in de haven van calis. Fethiye is een mooi plaatsje ,zeker ook de dinsdags markt.

fantasties

donkers
    30-9-2017

zelf op onderzoek geweest veel in de natuur en op niet touristiese plekjes geweest

Paradijs! Geweldige plek

Elisa
    14-3-2017

Alles is hier perfect! Ik ga zeker terug

fantastis mooi alles is mooi daar

joke brand
    21-2-2017

tja eigenlijk vond ik alles goed vooral fethiye is erg gezellig en heeft een prachtige uitzicht op zoveel eilanden daar in de omgeving de boulevard is heerlijk lang om te wandelen het eten is goed ja wat nog meer alleen vind ik het strand wat minder in calis en fethiye jje hoeft geen waterschoentjes aan maar wel beter voor de kleine kiezeltjes dat is het enige prima vertoeven ga in juni weer naar hotel area simpel schoon klein hotelletje met het mooiste uitzicht

Fethiye (en Calis) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 367 reviews