Hotel Mysia

2 reviews over Hotel Mysia in het Nederlands

lekker aan zee

dick.hun
16-10-2011

Het hotel ligt behoorlijk ver van het centrum (3 km) dus moeilijk te lopen maar je kunt bij de hoofdweg een dolmus nemen. Het hotel heeft veel kamers met uitzicht op het zwembad met tuin en daarachter de zee. Het is rustig gelegen. Uitstekend adres voor een paar dagen.

Goed hotel

gilbert
9-8-2010

Waren hier 2 dagen op doorreis.Propere kamers,ontbijt en dinner waren lekker.

Buiten het hotel niets tezien,goed om van hieruit enkele uitstappen temaken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mysia in Dikili, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mysia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.