Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°17°
9,1

Wat vakantiegangers zeggen

Wil je all-inclusive vakantie vieren in Turkije, maar sla je de grote resorts liever over? Hotel Flora Garden Ephesus is een gemoedelijk hotel. Er heerst rust, maar tegelijkertijd vind je hier genoeg faciliteiten. En dat maakt dit hotel geschikt voor zowel gezinnen als stelletjes. Flora Garden Ephesus is bovendien een populaire vakantiebestemming onder Turken zelf.

Als rustzoeker zit je goed in Flora Garden Ephesus. Dit betekent niet dat er geen animatie is, maar Arianne schrijft: ‘Animatie is niet te veel aanwezig, dat vonden wij wel prettig.’ Zeker wanneer je hier vakantie viert buiten het hoogseizoen is het rustig. Er worden dan bijvoorbeeld geen avondshows georganiseerd. Caroline zegt dat het animatieteam erg vriendelijk is.

Ben je toe aan een ontspannen middag bij het zwembad? Dat komt wel goed in Flora Garden Ephesus. Het zwembad is fijn en op welk moment van de dag je hier ook bent, er is altijd een ligbed vrij. En dat vinden jullie toch wel een groot voordeel. Je kunt hier echt ontspannen, want heb je dorst of trek? Dan hoef je niet naar het restaurant te lopen. Bij het zwembad haal je je favoriete drankje bij de beachbar. Elke middag kun je hier ook lunchen. Je kunt hier dan terecht voor simpele gerechten zoals pizza en hamburgers. Arianne heeft nog een pluspunt: ‘Perfecte WiFi door hele hotel inclusief zwembad.’

In Hotel Flora Garden Ephesus is het eten prima. De keuze is af en toe wat beperkt, maar de kwaliteit is dik in orde. Een leuk extraatje is dat je hier twee à la carte restaurants vindt. Een diner in deze restaurants is inbegrepen bij je all-inclusive verblijf. Kies jij voor Grieks of Italiaans? Reviewer Monique heeft in ieder geval genoten: ‘Eten was heerlijk meestal met live muziek tijdens het diner.’

Vakantiegangers die verbleven in Flora Garden Ephesus omschrijven de kamers als erg modern. Je slaapt hier dan ook in een designkamer. En in de badkamer? Daar spoel je jezelf af onder een stortdouche. De airconditioning en bedden zijn allebei dik in orde. En op je kamer zet je zelf een kopje koffie of thee. Monique werd verrast met leuke extra’s op haar hotelkamer: ‘We waren de eerste gasten van dit seizoen, werden ontvangen met champagne. Tijdens de verjaardag van onze zoon stond er als verrassing een taart op de kamer.’

Omgeving

Hotel Flora Garden Ephesus ligt pal aan het strand. Je kunt hier plaatsnemen op een gratis ligbed en parasol, want het hotel heeft een privéstrand. Reviewer Dan zegt dat het strand goed wordt bijgehouden door het hotel en daarom schoon is. Ook Arianne vindt het strand hier mooi.

Flora Garden Ephesus ligt net buiten Kusadasi. Je bereikt het centrum gemakkelijk met de dolmus of de taxi. Kusadasi is een moderne stad die je gezien moet hebben. Wat je hier echt niet mag overslaan? Dat is de cruise- en jachthaven. Spot jij de meest dure jacht? In Kusadasi vind je ook een lange boulevard. Hier stop je bij de leukste winkeltjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Flora Garden Ephesus voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Flora Garden Ephesus in het Nederlands

Tophotel

Casper van Maanen
5-5-2019

Na 25 jaar en meer dan in 50 hotels in Turkije geweest te zijn, staat Flora Garden Ephesus van nu af aan in mijn persoonlijke top 3. Een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Grote moderne, maar toch sfeervolle kamers met goede bedden en een complete badkamer met stortdouche. Het eten is afwisselend, van prima kwaliteit en wordt genuttigd in een sfeervol restaurant. Eindelijk eens geen massale vreetschuur. De grote kracht van dit middelgrote hotel ligt in de vriendelijke professionele, maar vooral persoonlijke benadering van het personeel naar de gasten toe. De enige uitdaging van met name het bedienend personeel is hun gebrekkige talenkennis, hetgeen ongetwijfeld zal verbeteren. Geen Russen, wel wat Roemenen. Hebben daar echter geen last van gehad. Mooi strand en zwembaden. Weinig plat amusement, wel vaak leuke shows. De Engelse topgastvrouw Anne stond garant voor een fijn en zo probleemloos mogelijk verblijf in dit hotel. Top!

Gereisd Met partner in april 2019

Het hotel hebt alles wat je zoekt.Zon,Zee, Strand

Dan
11-11-2018

Hij staat als 5ster, maar 4 sterren is wat wij er voor geven. Wij hebben echt genoten van de zon, Zee, en vooral de rust. We zijn het resort niet afgeweest. Normaal zijn we op zoek om iets te ondernemen, maar daar hadden we nu de puf niet voor. Het hotel en personeel is aardig en staan voor je klaar als er iets aan de hand is. De bedden zijn erg hard en smalle 1persoons bedden. Eten is voor ons goed genoeg geweest. Thuis eet je ook niet allerlei soorten ontbijt, lunch, diner. 1- puntjes maar het was niet storend voor ons dat was dat de jonge mensen (heel)slecht Engels praten. Strand is schoon wordt iedere X schoongemaakt, helaas mogen ze nog bijna overal roken. Alleen niet in het dichte restaurant daar waren wij wel blij mee. Voor de rest hebben wij een fijne en een uitgeruste vakantie gehad met zn tweeen.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geen 5-sterren waard. Prima, maar eerder 4/4,5*

Arianne
22-7-2018

Positieve punten: nieuwe gedeelte (hogere gebouw) erg mooi en schoon. Mooie kamers, goede bedden, goede airco en perfecte WiFi door hele hotel incl zwembad en zelfs op het strand. Eten was prima, wel wat eenzijdig en fruit was niet even lekker (hoort in Turkije lekkerder te zijn). Watermeloen bijvoorbeeld was niet echt goede kwaliteit. Het restaurant is echter oud. Daar hadden we absoluut geen '5-sterren' gevoel, eerder 3*. Tafels, stoelen oncomfortabel, rommelig en chaotisch. Service in restaurant erg slecht. Je moest om alles vragen, glazen, bestek, servetten, echt alles. Jammer van zo'n hotel. Mensen bij receptie wel erg aardig en service gericht. Zwembad wel Ok maar kijk uit met kinderen. Rond zwembad veel gladde en ongelijke vloeren/randen. Toezicht bij glijbanen wel erg goed, ze doen echt hun best alles veilig te houden. Animatie is niet te veel aanwezig, dat vonden wij wel prettig. Strand/zee mooi! 80% Turkse toeristen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig

Mirjam
5-7-2018

Wat kleiner AI hotel. Mooie designkamers, moderne badkamer met stortdouche en voldoende druk op het water. Kamer met koelkast welke iedere dag aangevuld wordt. Koffie en thee faciliteiten op de kamer. Handdoekenservice. Gratis ligbedden en (houten) parasols op het strand. Het hotel grenst aan het strand. Wel ligt er een wandelpad en fietspad tussen het hotel en het strand. Hier staat bewaking zodat je gewoon zonder te kijken kunt 'oversteken'. Restaurant met buffetten voor het ontbijt, laat ontbijt, lunch en diner. Daarnaast is er bij het zwembad een beach restaurant. Hier kunt je in de middag ook lunchen (hamburgers, pizza's, salade enz. en kan men hier drinken halen voor bij het strand of bij het zwembad. Ook zijn er 2 a la carte restaurants. 1 Grieks en 1 Italiaanns. Hiervoor moet men reserveren. Bij AI inbegrepen. Ook is er een openlucht restaurant waar je moet betalen voor het diner.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2018

Fantastische ervaring

Caroline
13-5-2018

Kleinschalig hotel. Niet te vergelijken met grote resorts en dat vonden wij super fijn. Animatie team is reuze hartelijk. We waren er in mei waardoor de avond shows nog nauwelijks aan de orde waren. We vonden het eten erg goed. Wel jammer dat het a la carte restaurant geen menu had en alleen keuze uit 2 soorten vis. Als we dat hadden geweten dan hadden we dat overgeslagen. Zeer moderne design kamers. Prachtige entree.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit Meer

Collin van Dijke
13-9-2017

Afgelopen week zijn wij met 9 volwassene en een baby verbleven in hotel Flora Garden Bij aankomst in het hotel was inchecken een ramp, de jongen achter de receptie sprak geen Engels en moest geholpen worden door de jongen die de koffers weg bracht. tijdens het inchecken bleken ook niet alle kamers in orde te zijn waardoor er twee koppels tijdelijk in een andere kamer moesten verblijven, na het ontbijt 11 uur zouden we de sleutels van de uiteindelijke kamers in ontvangst mogen nemen. Dit werd uiteindelijk 16:00 uur. Het koppeltje met de baby moest de eerste 2 dagen de kinderwagen van de trap aftillen na tussenkomst van onze reisleiding konen deze een nieuwe kamer krijgen aan de overkant welke rolstoel/kinderwagen vriendelijk was.

De kamers zelf waren verder prima maar bij het schoonmaken lieten ze nogal wat steken vallen. prullenbakken werden niet geleegd of er werden geen schone badhanddoeken geplaatst. Bij het aanspreken van de medewerkers bleken deze weer geen Engels te spreken.

Het eten was koud en smakeloos, daarnaast hebben we dus meerdere malen kip/kalkoen gehad welke niet gaar was. ook hier bleken de medewerkers geen Engels te spreken waardoor de communicatie lastig werd.

Bij het ontbijt waren de kopjes en het bestek vaak op. Bij de lunch en het avondmaal waren de borden en het bestek vaak op, dit heeft mogelijk te maken met het aantal borden wat er dagelijks op de grond viel. Cocktails werden op gevoel gemengd waardoor deze een overheersende alcohol smaak hadden.

Op basis van de recensies hebben wij onze vakantie geboekt bij Flora garden maar wij bedrogen uit ons zien ze in ieder geval nooit meer terug

Gereisd Met vrienden in september 2017
Julide ÇİFÇİ, Guest Relatıon Sorumlusu, 11-10-2017

Dear Collin van Dijke,

Thank you for your lovely review.

The Flora Garden Ephesus is a rather special place loved by so many of our visitors. I very much hope to have the opportunity to welcome you back on a future visit and thank you again for taking the time to review us on Zoover.

Kind Regards,

Flora Garden Ephesus Hotel

Julide ÇİFÇİ

Guest RElation

[email protected]

Fantastisch! Tophotel van hoog niveau.

Eric en Judith
19-5-2017

Indrukwekkend is de vriendelijkheid,beleefdheid, haast bescheiden, van directie tot kamermeisje, niets is teveel. Evt.klachten worden direct verholpen. Aanbeveling is kamer Deluxe, er ontbreek je aan niets, fantastisch mooi, nieuw en ruim. Zijdezachte dekens met badjassen die klaar liggen, ruim balkon met mooi uitzicht. Restaurant heeft wel een update nodig, kwa interieur, maar dat gaat ook gebeuren. Kwaliteit eten is erg goed, genoeg keuze. Zo ook met drank, cocktails, ijs, gebak etc.heel de dag door. Dit is een nieuw en gedeeltelijk verbouwd hotel,van 1 jaar oud, waar ze er alles aan doen om 5 sterren waardig te zijn. Iedere foto van dit resort is waar, van kamers tot strand. Hier wordt een gast echt gewaardeerd en in de watten gelegd. Daar kunnen de hotels in Marmaris nog een puntje aan zuigen! Voor ons een TOP vakantie hier. En komen zeker terug. Big 5 star! Special regards to, Mehmet and management team.

Gereisd Met partner in mei 2017
Julide ÇİFÇİ, Guest Relatıon Sorumlusu, 29-5-2017

Dear Eric & Judith, Thank you for choosing us and staying in Flora Garden Ephesus Hotel for your holiday. We also would like to thank you for your great review posted on Zoover. We are so pleased to learn that you enjoyed your stay with us and spent a relaxing and beautiful holiday. We look forward to welcoming you again in Flora Garden Ephesus Hotel. Kind regards, Flora Garden Ephesus Hotel Management Team...

'Fantastisch Hotel'

Monique
19-5-2017

Prachtig modern hotel, mooi uitzicht, mooie luxe familiekamers met zeezicht en een ruim balkon, dagelijks handdoeken service en schoonmaak van de kamer. Eten was heerlijk meestal met live muziek tijdens het diner. Ligbedden bij zwembaden en strand zijn er genoeg. De lounge en het terras zijn gezellig. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam met name de mensen van de receptie. We waren de eerste gasten van dit seizoen werden ontvangen met champagne. Tijdens de verjaardag van onze zoon stond er als verassing een taart op de kamer. Ligt iets buiten Kusadasi maar goed bereikbaar met dolmus of taxi. Echt een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017
Julide ÇİFÇİ, Guest Relatıon Sorumlusu, 29-5-2017

Dear Monique, Thank you for choosing us and staying in Flora Garden Ephesus Hotel for your holiday. We also would like to thank you for your great review posted on Zoover. We are so pleased to learn that you enjoyed your stay with us and spent a relaxing and beautiful holiday. We look forward to welcoming you again in Flora Garden Ephesus Hotel. Kind regards, Flora Garden Ephesus Hotel Management Team...

Geweldig hotel, goede service, geweldig schoon.

Guus
22-3-2017

Prachtig gelegen aan het privéstrand, maar redelijk ver van het centrum van de stad.

Gereisd Met partner in september 2016
Julide ÇİFÇİ, Guest Relatıon Sorumlusu, 3-4-2017

Dear Guus,

Thank you for taking the time to write this review. It was a great pleasure to have you here as our guests.

We are really happy that you had a great time in our hotel and we do hope that you come to visit us again.

Thank you again for your lovely comments,

Warmest regards,

Flora Garden Ephesus Hotel Guest Relatıons, Julide ÇİFÇİ

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Duits, Engels, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Mexicaans, Steaks, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Hardlooppaden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Flora Garden Ephesus in Davutlar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Flora Garden Ephesus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.