Davutlar

Reviews over Davutlar

elk jaar weer.

j daamen
    6-11-2018

dalvutlar heeft een van de mooiste stranden van kusadasi .een super breed zandstrand over een lengte van 23km. tussen de diverse hotels die aan dit strand liggen is een voet en fietspad wat onlangs totaal vernieuwd is. als je in een van deze hotels verblijft loop je zo t strand op waar heerlijke strand bedden staan . we komen al jaren in diverse hotels in kusadasi en omstreken maar hebben toch de voorkeur voor dalutlar en omstreken waar op de zondag een markt is voor de plaatselijke bevolking. als je van rust houd is de beste periode van half september tot eind oktober. wandelend genieten van de rust en verlaten stranden is n heerlijkheid die je in nederland haast niet meer vind met n tempratuur van 25 graden. met de buurtbus kan je ook n bezoek brengen aan t nationaal park waar je o een uitzicht heb op samos die daar nog geen km. van af ligt. al met al genoeg te zien en te genieten zonder dat je veel geld uit geeft aan dag tripjes.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het hotel, Flora Garden Ephesus was erg goed

Guus
    26-3-2017

DAvutlar is een soort buitenwijk van Kusadasi. Er zijn wel hotels, maar weinig bars en restaurants. Er gaat een Dolmus rechtstreeks naar Kusadasi, maar terug moet je goed opletten welke bus je neemt, anders moet je een of tweemaal overstappen en evenzoveel maal betalen. Kusadasi is een geweldige stad met een prachtige haven en een gezellige binnenstad.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

heel rustig omgeving

yasin
    27-6-2014

hotel en de directe omgeving is heerlijk rustig en voor de drukte stap je in de dolmus busje en binnen 15 min ben je in het drukke centrum van kusadasi. voor de eerste keer is het even puzzelen maar daarna geen enkel punt. Ook de terugweg is geen punt. Er staan namelijk 2 mannen bij de dolmus busjes/standplaats die aan de hand van je hotel polsbandje je automatisch de busje aanwijzen.

Gereisd Met partner in juni 2014

heerlijke plek

wim buijing
    20-4-2010

wij komen al jaren in davutlar en genieten ieder jaar weer zowel van het gezellige dorp en de markt als de omgeving,prachtig strand het is ontzetend mooi om de bergen in te rijden of te wandelen en dan van het geweldige uitzicht (over de gehele baai tot aan kusadasi )te genieten,het natuurpark (millipark ) niet tevergeten met zijn verschillende strandjes en zijn natuurbronnen.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Davutlar scoort een 8,7 uit 10, op basis van 10 reviews