Bed and Breakfast Buddha Guesthouses

Met vrienden

Geweldige lokatie

Arna Murray
18-10-2016

Mooi uitzicht, heerlijk zwembad maar de gast vrijheid van Jose en Hans is top. Echt een lokatie om tot rust te komen . Datca heeft genoeg restaurantjes om gezellig uit eten te gaan en op zaterdag een markt waar je lekker goedkoop kan shoppen .

Uniek om te doen! Datca in twee werelden.

Anneke en Theo Strikkeling
16-10-2014

Absoluut aan te bevelen! Het verblijf in Buddha Guesthouse op het Turkse schiereiland Datca is uniek. De ligging is van exclusieve schoonheid. Comfort met een Aziatische glimlach geeft het gevoel van twee werelden. De eigenaren, een Nederlandse echtpaar, staan garant voor een plezierig verblijf. Het guesthouse ligt als hoogste op een heuvel, 360 graden uitzicht over zee en bergen. Uitstapjes naar de omringende Griekse eilanden zijn mogelijk, b.v. Rhodos en Kos. Prachtige zwembaaien zijn er volop. Ook een aanrader is een bezoek aan het wereldberoemde en historische Knidos. Het haventje van Datca kent een bruisend scala aan mogelijkheden op het gebied van terrasjes en culinair genot. Ook op wandel- als watersportgebied zijn er volop mogelijkheden.Het guesthouse heeft een heerlijk zwembad en waarborgt dat de gasten in een exclusieve sfeer kunnen genieten. Ontspannende rust zonder de aanwezigheid en massaliteit van het toerisme. Op deze wijze Datca absoluut doen! Anneke en Theo uit Arnhem

Uitzonderlijke locatie

Mirjam huisken
6-10-2014

De eigenaren zijn Nederlanders. Hans en Jose zijn ontzettend gastvrije mensen die het iedereen in hun prachtige appartement (waar maar maximaal 4 gasten kunnen verblijven)) helemaal naar de zin maken. Prachtig huis met een fantastisch gasten verblijf. Verbluffend mooi uitzicht op het wonderschone schiereiland van Datca. het zwembad, de wijngaard en de terrassen zijn uitzonderlijk mooi. een echte aanrader voor een super relaxte vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Buddha Guesthouses in Datça, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Buddha Guesthouses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.