Hotel Zest for Life

Hotel Zest for Life
8,4

4 tips over Hotel Zest for Life

Madeleine, 21-10-2013
Ik sliep in een heerlijke 2 pers. kamer (50,-- extra per week). De kamer had een balkon met mooi uitzicht op een groene heuvel in de verte. Niets is fijner dan in de vroege ochtend (half 7) naar het meer te gaan en daar in alle stilte te genieten van de het heldere water en de adembenemende zonsopkomst. Iedere ochtend weer genieten.
Zen Sapje, 10-10-2013
Het enige positieve puntje was de prachtige omgeving en het modder/zwavel bad waar je zelf naar toe kon gaan voor 4TL.
Anjo Delville, 8-1-2013
Zest for Life in Turkije is een geweldige plek om in alle rust en stilte, ver weg van alle verleidingen, te sapvasten. Je verblijft in een basic hotel in een klein boeren dorpje aan een prachtig meer. Ze bieden een actief programma aan waarin je lekker vrij gelaten wordt om wel of niet aan deel te nemen. En de te boeken behandelingen zijn heerlijk om van te genieten! Een klasse apart die niet in 'sterren' is uit te drukken!

M, 11-9-2012

Zest for Life is een erg commerciele organisatie, dat valt wel tegen en verwacht je niet voor zo'n vakantie. (een kneip begieting is bijv. onder de koude tuinslang mogen staan)

Ik ken veel betere sap-kuuroorden en zou hier niet weer teruggaan, mede omdat het was zweverig is.