Hotel Zest for Life

Hotel Zest for Life
8,4

44 reviews over Hotel Zest for Life in het Nederlands

Zest for life is het paradijs op aarde!!

Glenn, 24-9-2017

De rust, de ruimte, de immense Plataan, het team en het programma zijn zeer de moeite waard om weer terug te gaan.

Week detoxen in prachtige natuur

Sahbi derksema, 5-5-2017

Een half uur van het vliegveld van Dalaman richting Dalyan, daarna met een boottocht over naar een klein boeren dorpje. Volledig authentiek. Midden tussen de bergen en aan een meer. De geuren zijn fantastisch van de bloesem als je al aankomt.

Het hotel is goed verzorgd en met liefde ingericht.

Het programma is duidelijk en redelijk vol, maar je mag het aanpassen naar eigen wens. Het is immers een week voor jezelf.

Goede Combinatie van behandelingen, sporten, wandelen, relaxen, tijd voor jezelf en begeleiding.

Ik ben als nieuw teruggekomen met energie en paar kilo lichter. Ik kom jaarlijks terug!! Aanrader !!

Een magische plek om nooit te vergeten!

Glenn, 30-10-2016

Naar "Zest for life" in het dorpje Sultaniye ga je om te detoxen. Op deze magische plek onder de 650 jarige Plataan kom je tot rust en wordt je je bewust wat voeding doet met je lichaam. Onder de bezielende leiding van Nancy en haar team was deze week een feestje.

Dat je aan het sapvasten bent vergeet je helemaal omdat je er zoveel energie voor terug krijgt.

Een heerlijk zwembad, Jacuzzie, veel sport onder begeleiding, prachtige wandelingen, de uitstapjes naar lokale markten, het strand, het meer, bezoek aan de Haman en niet te vergeten de modder en zwavelbaden maken dat de week om is voordat je het weet. Een echte aanrader!

Geweldig!

Isa, 25-10-2016

Ben inmiddels meerdere keren geweest en iedere keer geniet ik weer met volop..

Kwam binnen na een lastige tijd en wilde wat rust voor mezelf. Na een paar dagen merkte ik dat ik weer kon lachen, energie kreeg en mij zoveel beter voelde dan ervoor. Niet alleen lichamelijk maar zeker ook geestelijk!

Het hotel is in het voorjaar helemaal geschilderd en op mijn kamer een nieuwe douche en nieuw matras waardoor ik echt super heb geslapen.

Alle sapjes vind ik lekker (er zijn mensen die de groente sapjes iets minder vinden...) en ook de uitstapjes heb ik weer allemaal meegedaan! Fantastische wandelingen gemaakt in de omgeving die ik nog nergens zo mooi heb gezien als in Sultaniye.

Deze keer ook dagelijks een behandeling ingepland wat mijn ontgiften/detoxen zeker ten goede is gekomen!

Ik vond het weer een geweldige week!

Hemel op aarde

Rein van Koppenhagen, 14-6-2016

Één van de mooiste plekjes van Europa . Fantastische mooie natuur en bijzondere fijne mensen bij Zest! Aanrader voor mensen die willen " resetten"

Zalig en terug naar basic, naar mijn eigen basis

Monique van Woensel, 13-4-2016

Ik was er met mijn man en 2 dochters. De sfeer, tussen de sinaasappelboomgaarden, de grote plataan voor het hotel en je zit ook nog op loop afstand van water, zalig. Alleen al de bootreis, om je naar daar te vervoeren, waait alles uit je hoofd. Sport, Body en Mind meditatie, de modder en zwavelbaden, elke excursie die we deden, echt heerlijk. We zijn in 2014 naar een andere "sapjes vakantie" geweest en daar zaten we in een lux hotel tussen de etende mensen in en werden we bijna niet bezig gehouden, het enige wat we 's avonds konden doen was een wandeling tussen de restaurants en dat is niet leuk als je niet wilt eten. Deze vakantie en organisatie is een verademing te vergelijken met de vakantie in 2014.

Hier is op elk detail gelet. Het hotel is sober en er zit weinig druk op het water van de douches, maar er is beneden een goede douche om je haar te wassen en dat is al voldoende! 's Morgens wakker worden met de Kneipp begieting. Back toe basic, zoals ik al zei in alles. Wat is de essentie van het leven.... Leuke mensen die op dit soort vakantie afkomen. Dit jaar gaan ik met man, dochter en haar vriend, ik kijk er al naar vooruit. Oh ja, ik heb geen honger gevoel gehad in deze vakantie!

Maar echt nooit meer.

Sapje, 15-9-2014

Al meerdere "afslank"-reizen gedaan in Portugal, Spanje,Thailand etc maar deze nooit meer! Wat een aanfluiting. Zwembad ok maar om daar nu lekker te gaan liggen? Ziet er shabby uit met afgerafelde parasols. Kamers ieniemienie. Sapjes ok maar is ook niet heel erg moeilijk die te maken. Kan je zelf ook. Eigenaresse van deze alternatieve toko, denkt pretentieus te zijn, heeft het te hoog in haar bol. Geen aanrader dus.

Magisch!

Barbara , 30-10-2013

Zest for Live betekent voor mij:

- Een magische omgeving

- Liefdevolle aandacht en begeleiding

- Innerlijke rust

Super!

Els, 25-10-2013

Ik ben net terug van een heerlijk weekje zest for life en het was een fantastische beleving. Een leuk en afwisselend programma, prachtige wandelingen en heerlijke liefdevolle behandelingen. Het hotel is simpel maar netjes en gezellig. Het personeel doet alles om het je naar de zin te maken. in één woord geweldig!

Magisch plekje op aarde

Karin Folkersma, 23-10-2013

Op een prachtig plekje, in de overweldigende natuur van Turkije, kun je lijf en geest ontgiften met de zevendaagse sapkuur van Zest for Life, het was een beetje thuiskomen deze keer. Het team, met ieder persoon zijn/haar unieke talenten, staat voor je klaar en neemt je mee op prachtige wandeltochten en geeft je mooie behandelingen. De prijzen daarvan staan keurig vermeld in de factuur die je voor vertrek ontvangt. Het hotel is sober, maar de sfeer van de inrichting van de kamers past bij dit type vakantie. Al met al een fijne plek om te zijn. Er kan altijd overal iets aan te merken zijn of wellicht verbeterd worden, maar kijkend naar het doel van Zest en de sfeer die ze creëeren is deze plek zeer aan te raden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zest for Life in Dalyan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zest for Life zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zest for Life scoort een 8.4 uit 10 op basis van 44 reviews.