Appartement Villa Poseidon

Appartement Villa Poseidon
9,6

7 tips over Appartement Villa Poseidon

Ingrid Spoelstra, 31-8-2014

Een ( privé) boottrip met Bulent ( de eigenaar) en Gul is zeker aan te raden.

De omgeving verkennen met de fiets geeft weer een ander beeld van de plaats en omgeving. Doen dus!!!!

Kelly, 17-8-2014
Er is van alles te doen in de buurt. Een echte aanrader is de canyon Saklikent, moonlight met zwavelbad en modderbad en nog veel meer! Alles is ook lekker goedkoop!
IMS, 3-8-2014
Als je in Dalyan bent moet je eigenlijk minimaal Kaunos zien. Aan het eind van de kade met alle boten (richting rotsgraven), is een steigertje met roeiboten. Hier werden wij voor 20 TL (heen en terug) met zijn 4-en overgevaren. Je kan de rotsgraven vanaf daar goed zien en in ong. 20 min. naar de antieke stad lopen. Mooie resten van Romeins badhuis en theater. Iztuzu beach met public boat. Andere kant van strand met auto of dolmus - naar schildpaddenopvang/-ziekenhuis, open van 10:00-18:00 uur.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Poseidon voor je op een rij gezet:

willie, 8-7-2014
Restaurant Kordon, erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Er lopen op dit moment 3 kittens rond. De obers zijn zeer aardig en kunnen je zelfs helpen met het vinden van een geschikte bootreis, bijvoorbeeld wil je op een drukke boot 50 pers., iets minder drukke boot 25 pers. of nog rustigere boot of priveboot. Omdat zij uit de buurt komen kunnen zij jou helpen op een ongedwongen manier een bij jou passend boottripje. Zeer lekker eten
Hadassa, 19-9-2013
Ga samen met de eigenaar Bulent een trip maken, dit is echt de moeite waard! Wij hebben met 2 andere gasten de 12 eilanden tour gedaan, een echte aanrader!
Florine van der Does, 26-10-2012
Als Bulent, de eigenaar, tijd heeft, ga dan met hem op een van de trips die hij aanbiedt. De boot + barbecue (en modderbadden + thermische poel) was fantastisch, maar ook de trip naar de waterval + forel eten is heel leuk en zeker ook de trip naar de schildpadden en eten bij zonsondergang op de berg was erg de moeite waard.

Antoinette, 15-10-2012
Boek je excursies direct via Kaunos Tours, dat is veel goedkoper! Via de resiorganisatie betaalden we € 10 p.p. meer voor een excursie, dan wanneer wij dit direct zouden hebben geboekt.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Poseidon voor je op een rij gezet: