Appartement Villa Poseidon

54 reviews over Appartement Villa Poseidon in het Nederlands

Fantastisch!

Elise
23-9-2017

Villa Poseidon is mijn tweede thuis. Het is daar geweldig. Heerlijk rustig, prachtige tuin en de eigenaar (Bülent) is een hartelijke en gezellige man die altijd voor je klaarstaat. Tip: ga een dagje op excursie met Bülent

Prachtig!

Suzan & Bob
24-7-2016

Zeer mooie locatie vlak bij het centrum van Dalyan. Prachtige tuin met een fijn zwembad. Eigenaar organiseert hele leuke trips en is zeer behulpzaam.

Aanrader!

Villa Poseidon : warm aanbeloven !

J & R
10-7-2016

Poseidon is ons ‘home away from home’. Wat voelen wij ons hier altijd thuis ! We proberen naast de ‘grote’ vakantie elk jaar 2 weken Poseidon te boeken. We zijn nu 14 dagen thuis, maar hebben nu alweer heimwee. Poseidon is voor ons Rust, Ruimte en Privacy. Ok, de huisjes zijn gedateerd (wel nieuwe bedden!), maar zelfs dat heeft charme. Je leeft buiten en dan waan je je midden in een Paradijs. Goddelijk gewoon ! Een prachtige tropische ontdektuin. Metershoge oleanders, palmbomen, beelden, bankjes, hangmatten, potten met exotische planten, konijnen en een schildpaddenpoel. De huizen staan verscholen in al dat groen en geven volop privacy. En midden in al dat groen ligt een heerlijk zwembad. Het zwembad is 1.80 diep, voor kleine kinderen denk ik niet zo geschikt. Aangezien er maar acht huizen staan, is het nooit druk. Toby de hond en de kat komen af en toe langs om je gezelschap te houden. Bülent laat je lekker met rust, maar als je hem nodig hebt is hij er ! Altijd even behulpzaam. Villa Poseidon : warm aanbeloven !

Heerlijke plek!

Elise
14-6-2016

Net terug van 2 heerlijke weken in villa Poseidon. Super tijd gehad in de ruime villa en de prachtige tuin met zwembad. De inrichting van de villa is basic maar met zeer confortabele nieuwe bedden.

Aanrader om met de eigenaar Bülent een (vaar) excursie te maken in de prachtige omgeving van Dalyan.

Wederom verbleven in een appartement op dit kleinschalige resort. Villa's in verouderde staat. Bedden in het huisje zijn verschrikkelijk.

Omgeving en het centrum zijn top. Gastvrijheid eveneens top.

Prijs kwaliteit is in verhouding.

Het zwembad kent 1 diepte, namelijk 1.80 m. Daarom niet geschikt voor kinderen.

Voor herhaling vatbaar

E
26-7-2015

Het is een ruim appartement.

De inrichting van het appartement laat te wensen over inclusief de keuken inrichting. De bedden zijn heel erg hard waar wij, zeker na 2 weken allemaal last van hadden (5 p) . Er zijn geen verduisterende gordijnen waardoor de kamers vanaf 6 uur s`morgens compleet verlicht zijn.

Het zwembad is groot en licht achter het appartement waardoor je er niet op uit kijkt. De balkons liggen in de schaduw en zijn ruim. De eigenaar is zeer vriendelijk en heeft leuke tripjes die zeer de moeite waard zijn dat hoor je ook van de andere gasten terug. Voor jongeren is er weinig te doen. Wel zijn er veel mogelijkheden voor excursies waar wij veel gebruik van hebben gemaakt De mooie tuin en het zwembad liggen in de zon en in de schaduw. Wij hebben dit appartement gekozen omdat er ruimte is voor een groot gezin, we hadden verder geen keus. Wij willen graag terug komen als de eigenaar zoals belooft betere bedden heeft.

Heerlijk

Cynthia
29-5-2015

Vanuit het vandaag regenachtige Dalyan schrijf ik deze review. We verblijven een week in Villa Poseidon en het is hier heerlijk. Grote villa met op de begane grond een ruime woonkamer en keuken en een toilet. 3 slaapkamers boven met ruime badkamer en nog een toilet. Verder een terras en 2 balkons. Dit alles omgeven door een weelderige tuin met allerlei soorten bomen en bloemen. Prima zwembad met voldoende ligbedden. De eigenaar ontvangt je hartelijk, laat kort de villa zien en laat je daarna je gang gaan. Hij spreekt goed Engels en is altijd in voor een praatje. Schoonmaak zou iets beter kunnen, maar is voldoende. We hebben 1x schone handdoeken gehad, is wat weinig. Toch zouden we hier zo weer terug komen. Centrum is op loopafstand. Yener's Place is onze favoriet, lekker eten en vriendelijke eigenaar en personeel. Dalyan is een prachtige en fijne omgeving om even heerlijk tot rust te komen.

Beautiful place Heerlijk !!

Ingrid Spoelstra
31-8-2014

In juni 2014 ben ik samen met een vriendin naar Dalyan geweest. Zij was hier vaker geweest. Het verblijf in Poseidon is zeker een aanrader, ik hoop hier zeker nog een keer terug te komen. Er is ruimte, rust, alles goed verzorgd en binnen loopafstand ben je in het centrum, waar voldoende te zien en te doen is.

Helemaal top!!!

Kelly
17-8-2014

We hebben een top tijd gehad in Villa Poseidon! We hebben het 3 weken heerlijk gehad! Met een paar minuten ben je in het centrum. Tuin is een heerlijke plek, waar je heerlijk in de schaduw kan liggen in een hangmat. Huisje is netjes wordt 2 keer in de week schoon gemaakt en je krijgt 2 keer per week schone handdoeken. Het is een hele rustige buurt en veilig. Je kan makkelijk tot midden in de nacht thuis komen.

Wij hadden app. A4, met 3 slaapkamers. Mooi ruim, schoon, in de 2 weken dat wij er waren is er 3x schoongemaakt - ook schone handdoeken en schoon beddengoed. Het is wel over zijn gloriedagen heen: zo was er bij ons een dichtgespijkerde afwasmachine. Ook was er erg weinig bestek e.d. Dat had echter als voordeel dat je afwas nooit erg groot werd. De ruimte, de prachtige groene tuin met veel bloeiende bloemen (en een schildpadje, een paar vogels en twee konijnen) en het fijne zwembad (1.80 m) compenseerden dat ruimschoots. Hond Toby kwam af en toe bij ons liggen, maar was absoluut niet opdringerig. Wij (met kind van 4 en kind van 10) vonden dat alleen maar gezellig. Er zaten horren voor alle slaapkamerramen, het wc- en het badkamerraam en een raam in de woonkamer en de keuken. Douchewater bleef de hele dag door goed op temperatuur. Als wij nog een keer teruggaan naar Dalyan komen we hier zeker terug. Parkeren met huurauto is geen probleem - er is ruimte genoeg.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Poseidon in Dalyan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Poseidon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Poseidon scoort een 8.63 uit 10 op basis van 54 reviews.