Appartement Villa Keçeci Apart

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag26°14°
Appartement Villa Keçeci Apart
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Keçeci Apart voor je op een rij gezet:

62 reviews over Appartement Villa Keçeci Apart in het Nederlands

Heel goede appartementen voor een zeer goede prijs

Ron van der Klei
1-7-2018

Komen hier met uitzondering van enkele jaren geregeld.

De appartement zijn brand schoon, de ligging is goed tov het centrum. bakkerij op 50 meter. Appartementen zowel 2 als 3 kamer zijn ruim. Bedden hard maar goed, niet doorgezakt. Als de zwembad bar niet bemand is kun je je eigen drankje achter de bar halen, wel even noteren op de kaart die je hebt ontvangen bij aankomst.

De prima airco,s kun je huren voor 5 euro per dag. Pasja de huishond is een lief beest, maar hij heeft wel zijn voorkeuren, hij is gek op hollandse kaas.

Als je van drukte, georganiseerde BBQ en vermaak houd ga dan naar het naastgelegen app. complex. Deze mensen bemoeien zich niet met de gasten, alleen als het nodig is, ze laten je vrij. Een 10 bestaat niet volgens mij er is altijd wel een verbetering mogelijk daarom een 9.

Heerlijk tot rust gekomen .

Fokko
1-10-2017

Wij komen hier zoals velen al jaren.

De rust en het niet opdringerige karakter van de eigenaar Yildirai en zoon Oğuz spreekt ons erg aan.

Het appartementen complex kent ruime en minder ruime appartementen en het hangt van het aantal personen af welke dat je krijgt.

Alle kamers zijn overigens ruim zat en super schoon.

In goed overleg kan er veel met deze fijne mensen geregeld worden (mits mogelijk) ze staan altijd voor je klaar om evt problemen op te lossen.

Zoek je feest en harde muziek zit je hier verkeerd zoek je rust en lekker hangen om het zwembad is dit je stekkie.

Onze dochter (13 jr) maakt meestal wel vriendinnetjes en als het wat rustig is treft ze wel meiden bij het naastgelegen complex.

Vanzelfsprekend hoor je de buren wel eens of is je bestek lade soms niet compleet.

Maar voor ons is het een second homecoming bij de Familie Keçeci.

Als het aan ons ligt hopen we hier nog veel te verblijven.

Bedankt Familie Keçeci.

De hond bijt niet

Vrienden van het hondje
17-9-2017

Wij komen al jaren in dit complex. Het hondje bijt NIET. Bij ons mag het hondje in het appartement, het is een rustig beestje. Als dit hondje bijt dan zal er aanleiding voor geweest zijn en was het zelfverdediging. Er komen hier ook mensen met kleine kinderen. Geluidsoverlast hebben wij slechts eenmaal ervaren dat was een NL familie die tot diep in de nacht zat te lallen op het balkon. Gelukkig hebben we hen hier nooit meer gezien. De schoonmaakster werkt hier al jaren en zij doet haar werk fantastisch. De appartementen zijn gunstig gelegen, rustig maar toch dicht bij het centrum. De familie is vriendelijk en rustig. Ze dringen zich niet op maar zijn wel behulpzaam.

Fijn, rustig apartement.

C schouten
18-7-2017

Voor de vijfde keer in dit fijne apartement gezeten. Centraal gelegen met een lekkere bakker om de hoek.Vriendelijke eigenaar die zich op de achtergrond houdt. Goede schoonmaak. Wij komen graag weer terug!

Veel geluidsoverlast. Te weinig ruimte rondom zwembad. Ongeïnteresseerde eigenaar/medewerkers en een bijtende hond. Wij komen al jaren in Dalyan. Er zijn betere appartementen te vinden voor dezelfde prijs. Jammer want de ligging is zeer goed. Het is geen ramp om hier te verblijven maar niet het aanbevelen waard.

Al vaak geweest

Dalyan Liefhebber
27-8-2016

Ik las zojuist een referentie waar men zegt:nooit meer!

Dat doet geen recht aan villa Keçeci.

De appartementen zijn zeer schoon.

Mijn familie en ik komen er al jaren.

De eigenaar en zijn zoon dringen zich niet op aan de gasten, dat vinden wij juist prettig.

De appartementen zijn rondom het zwembad gebouwd, als de bar niet 'bemand' is ben je zo in je appartement om iets te drinken te halen.

Als je geen vijf sterren prijs betaald kun je geen vijf sterren appartement verwachten, dat realiseren de 'nooit meer' mensen zich blijkbaar niet.

Zwerfkatten zijn nu eenmaal op veel plaatsen in Turkije.

Als voorgaande gasten de katten voerden dan komen de katten weer, zo werkt dat.

Nooit nee nooit meer

Joop Ronny Beerling
24-8-2016

Na vier dagen een ander hotel geboekt ,kamer met blinde muur katten in je kamer totaal sfeerloos met tl lamp.

Deuren die niet sluiten, klein zwembadje, totaal sfeerloos. Geluids overlast die van de achterkant zo je kamer in bulderde.Bar die open was als de eigenaar er zin in had. Wij kregen een campinggevoel. Toen we een andere kamer vroegen, zie de eigenaar, dat we niet moesten zeuren omdat wij een "goedkope reis" geboekt hadden en dat de touroperator altijd van die zeurmensen naar zijn hotel stuurde en wij niets voor de centen die wij voor onze reis betaalde konden verwachten. Wij konden dan de week erop uiteindelijk een andere kamer krijgen, maar vanaf dat moment praatte hij niet meer met ons, zei niet gedag en ontliep hij ons. Wij begrijpen niet hoe dit hotel aan een 8.4

op Zoover komt.

Joop Ronny

Leuk appartamenten complex

Rozenburg
14-8-2016

Villa kececi is zeker een heel leuk complex, jammer dat de eigenaar niet zo vriendelijk ien vrijgast is.

lekker rustig

Moon de Cocq van Delwijnen
6-10-2015

Dit is het eerste appartement waar je altijd warm water hebt. Om de dag schone lakens en handdoeken. Het was er erg rustig, w.s ook omdat we buiten de schoolvakanties zaten, maar we gingen veel naar het strand, dus maakt niet uit. Mooi zwembad, genoeg bedjes en ook parasols.De hond van het complex liep elke keer mee naar binnen, even spelen en een koekje.Mooi appartement, wij hadden een koel app. omdat we een afdak ( van de auto's) over het balkon hadden, heerlijk dus. We gaan er zeker weer naartoe.

Heerlijke vakantie gehad voor herhaling vatbaar

Familie Raymakers
25-9-2015

Rustige appartementen, werden elke 2 dagen uitstekend schoongemaakt

Personeel vriendelijk en behulpzaam als je ze nodig hadden

Komen zeker terug

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Keçeci Apart in Dalyan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Keçeci Apart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.