Appartement Villa Duran

Appartement Villa Duran
8,8

20 tips over Appartement Villa Duran

Ester en Mick, 20-7-2015

Tripje met Osman naar een heel leuk watervalletje, zonder andere toeristen, heerlijk zwemmen in zeer helder water, daarna forelletje eten bij een rivier, heel leuk en niet duur.

Moonlighttour met Unal, lekker varen met een leuke boot, bezoek aan de modderbaden op een rustig tijdstip, zwemmen onder de sterren in een prachtig meer en een heerlijke BBQ aan boord.

Andere tripjes schijnen ook erg leuk te zijn en allemaal te boeken via Evren. Niet duur, vaak met erg lekker eten, rustig en gemoedelijk

Amanda, 11-7-2015
Tripjes boeken via Evren. Zijn broers Osman en Ünal zullen je met hun bus of boot overal naartoe brengen en mama Duran of Ruya zorgen voor een overheerlijke lunch of diner. Echt zeer zeker de moeite waard....Saklikent of de 12 eilanden toer, echt ontzettend mooi.
Karin Peterse, 10-7-2015
Wij hadden een muggenstekker mee uit NL, geen mug gezien en met ramen en deuren open geslapen! Restaurant Saki aan de rivier is top, Turks eten met sterren, Begin je vakantie met hammambezoek. Houdt je van ruïnes en cultuur: Kaunos aan de overkant van de rivier en Tlos (>1 uur rijden). Actie: wij hebben een 4 uur durende trekking gedaan door de bergen en een dag een mountainbike gehuurd, door de Saklikent kloof gelopen - MOOI! Ook leuk 12 eilanden tocht met boot en gewoon de markt.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Duran voor je op een rij gezet:

Loes en Jerry, 25-6-2015
Bezoek ook eens de "thee tuin" Kaunos Cay Bahcesi bij de rivier. Ongedwongen, relaxt genieten in een mooi aangelegd park lekker met een cay (thee). Daarnaast lekker eten en genieten bij restaurantje Kebabcim en afsluiten met een toetje bij buurman patisserie Cherry.
Noortje Thijssen, 27-5-2015
Wij hebben in onze vakantie veel trips ondernomen. In en rond Dalyan is veel mooie natuur en cultuur te zien, beperk je dan ook niet tot alleen strand en het zwembad. Ga er op uit met het busje of met de boot, bezoek bijvoorbeeld de kloof, de waterval, het ruinestadje Kaunos (in Dalyan zelf), de modderbaden of ga krabvissen of snorkelen. Villa Duran kan je hier voldoende over informeren, alle trips zijn voor een leuk prijsje te boeken.
Niek en José Jansen , 19-8-2014
De verschillende excursies bij Villa Duran zijn gewoon erg goed.

Eric, 12-8-2014
Alle door de familie Duran georganiseerde tripjes.
Andres, 30-7-2014
Probeer het dichtstbijzijnde restaurant eens. Vanuit het appartementencomplex rechtsaf en dan het eerste wat je tegen komt aan je rechterhand. Let niet op de entourage maar proef vooral het eten. Als je Turkish Food besteld wordt er een tafel vol met lekkernijen voor je klaargemaakt. Gecombineerd met hartelijkheid van de familie een aanrader!
diana jongejan, 19-10-2013
Boek de trips via de familie. Zij verzorgen de trips uitstekend!
Bertha, 5-10-2013
Wij waren buiten de schoolvakanties. Een pan meer zodat je wat gemakkelijker kan koken als je dat al zou willen. Er zijn verscheidene excursies te doen. De Fam. Duran organiseert zelf ook een aantal tevens een fijne gezellige barbecue met de gasten. Alles homemade

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Duran voor je op een rij gezet: