Appartement Villa Duran

8,7

151 reviews over Appartement Villa Duran in het Nederlands

Kleinschalig, Turkse Familie appartementencomplex

Emmy en Bert, 20-1-2018

Kleinschalig complex, wat door een Turkse familie wordt gerund. Simpele bar met kleine kaart, maar alles is te bestellen. Ze springen zo op de scooter om het voor je te halen. Mama helpt vaak in de keuken. Alles is hier mogelijk. Complex ligt in een rustige buurt, ongeveer 10 minuten vanaf het centrum, lopend. Om de hoek ligt een grote bakkerij, waar je s; morgens een lekker broodje kan kopen (meestal nog warm). Je hebt geen last van de werkzaamheden. De schoonmaakster is een schat, ook rond het zwembad wordt iedere morgen met water schoongemaakt. De appartementen zijn simpel maar schoon. Ieder appartement heeft één of meerdere balkons. De wekelijkse BBQ is een hoogtepunt voor de familie, er wordt de hele dag eten voorbereid en bijna alle gasten boeken deze avond. Ook hier is weer aan te geven wat je zou willen eten. De familie houdt ook van katten, deze lopen er wel wat rond. Als je hier niet van houdt, dan zou ik geen appartement aanraden op de begaande grond, de katten brengen nog weleens een bezoek. Complex is niet geschikt voor kleine kinderen.

Fantastsich, volgend jaar weer!

Hier is Annemiek, 18-11-2017

Kleinschalig, gezellig, fijne eigenaren die altijd voor je klaar staan, leuke gasten, nooit te druk, ziet er fantastisch uit, goed gelegen! Het was er zo leuk.

Blijvertje!

Bianca, 25-10-2017

Op aanraden van mijn moeder gezamenlijk op vakantie geweest in dit super gezellige appartementencomplex. Samen met mij 2 meiden van 14 en 5 jr. Beiden hadden het naar hun zin! Ontzettend gastvrije familie die dit runt! En idd eenmaal daar geweest wil je graag terug! Geweldige week gehad zeker ook door de fijne omgeving met alles wat het te bieden heeft! Blijvertje! Tot volgend jaar😍

Waanzinnig

Michel Timmerman, 6-8-2017

Heel leuk appartement. Strand is te bereiken via locale bus of per boot. Duurt ongeveer met bus 20 minuten en boot half uur. Super lieve familie die deze accommodatie runt.

Geweldig

Piet en Lonneke, 18-6-2017

Het complex is minder geschikt voor mensen met kleine kinderen die niet kunnen zwemmen. Het zwembad is ongeveer 1.60 diep en heeft geen kinderbad

Prima accomodatie maar onvriendelijke eigenaar

Conny, 16-11-2016

Wij hadden dit jaar voor Villa Duran gekozen omdat de prijs en de accomodatie zeer aantrekkelijk waren. Dit klopte ook. Mooi appartement, netjes en ruim. Fijn zwembad. De eigenaar was in eerste instantie erg vriendelijk en behulpzaam, maar dat veranderde toen wij niet naar de door hem georganiseerde bbq kwamen en zelf een tripje hadden geboekt (niet via hem dus) en hierover spraken met een bevriende gast. Toen begon hij erg onvriendelijk te worden tegen ons, en zelfs tegen onze dochter. Kennissen werden geweerd van het terrein, gasfles kon niet worden geruild ivm ingewikkelde aansluiting, het werd mijn man verboden om met andere gasten te praten over activiteiten die niet door Duran werden georganiseerd, aan mijn dochter werd gevraagd of ze ergens anders kon wachten op ons ipv bij het zwembad (???), enz enz. Heel ongemakkelijk voor ons en heel jammer. Hoewel de lokatie en de prijs/kwaliteit verhouding prima is, komen wij niet terug en dat heeft alles te maken met deze man (Evren)

Prima zo

Piet en Lonneke, 9-10-2016

De accommodatie is eenvoudig maar netjes. Prima bedden, netjes schoon gehouden. Heerlijke douche en dat heb ik in Turkije echt anders gezien. Het appartementencomplex wordt door de uiterst vriendelijk Evren beheerd. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel. Hij doet zijn uiterste best om het de klanten naar de zin te maken. Wij waren er dit jaar voor het eerst maar komen beslist terug. Het is volkomen normaal dat mensen die al vele jaren daar komen elkaar kennen en samen tijd doorbrengen. Ik zie dat er over kindvriendelijk wordt gesproken maar dat is het zwembad niet echt. Dat is gewoon 1.80 m diep en dat is voor kleine kinderen niet zo'n goed idee.

Super vakantie

Ramon, 27-9-2016

Wij hebben weer een super vakantie gehad. Zoals hieronder word vermeld bij een andere review. Dat is pure onzin. de eigenaar heeft nooit geen raar woord gezegd. Hij probeert juist altijd alles voor je te regelen. En dat het een "kliek" is. weer pure onzin. Ja wij kwamen nu ook voor de derde keer. Maar in een hele andere periode. Je maakt juist kennis met iedereen en iedereen is open en vrolijk.

Dan nu echt over de vakantie. Het was weer super. De accommodatie was prima. Niet luxe, maar wel aan alle eisen voldaan. En belangrijkste. Je kamer is brandschoon. Ook de excursies waren weer fantastisch. Super heerlijk eten. ook aan de bar kan je heerlijk een avondje nazitten. Hier maakt evren heerlijke cocktails voor je en zet hij lekker een muziekje aan.

Groetjes van 2 jongere stellen!

Niet voor herhaling vatbaar.

Sandra, 25-9-2016

Het appartement was netjes voor Turkse begrippen met voldoende ruimte.

De eigenaar was onvriendelijk, op het onbeschofte af.

Als je het niet erg vindt om tussen een groep, jaarlijks terugkerende, Nederlanders te zitten, echt een "kliek", dan is dit wellicht een goede bestemming.

Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Geweldige vakantie!

Jordy & Yvonne, 12-9-2016

Voor een super leuke vakantie, raden wij zeker Villa Duran aan! 3 super leuke broers die deze tent runnen. Met geweldige excursies en goede service. En natuurlijk Heerlijke cocktails, zoals splitijsje en dat is zeker een aanrader! De omgeving is fantastisch en het is erg leuk voor jong volwassen tot oud. (Niet aan te raden voor kleine kinderen).

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Duran voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Duran in Dalyan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Duran zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Duran scoort een 8.69 uit 10 op basis van 155 reviews.