Appartement Villa Duran

Appartement info

Meer appartement info

171 reviews over Appartement Villa Duran

• 5Sandra23-09-2019

Voor mij geen tweede keer

Dalyan is echt een aanrader. Heerlijke relaxte sfeer in het dorp, mooie natuur en ontzettend vriendelijke mensen.

Voor mij geen tweede keer Villa Duran. De ligging van Villa Duran is perfect, kort stukje wandelen naar het dorp. Maar er waren meer nadelen dan voordelen. De ontvangst door de eigenaar was wat lomp, voelde me niet echt welkom. Het appartement is verouderd, maar daar is de prijs dan ook naar. Voldoende kastruimte voor kleding, maar geen ruimte om voor die kast te gaan staan. Vier kleine balkons, waar de hele dag zon op staat, een parasol zou welkom zijn.

Het toilet lekte, waardoor onze badkamer dagelijks blank stond. Gemeld bij de eigenaar, maar de beloofde reparatie bleef uit. Dan maar handdoeken op de grond. Douche was ofwel bloedheet of ijskoud, erg moeilijk te mengen.

Het zwembad is klein en diep, niet geschikt voor kinderen. Wel voldoende ligbedjes en schaduwplekken.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Wilma20-09-2019

Super!

Ik ben hier nu voor de achtste keer geweest. Van 5 t/m 19 september. We hebben in villa 4 gezeten gaf voor mij moeite met de trappen Ria heeft haar best gedaan om ons nog een ander appartement te geven helaas niet gelukt zat vol. We waren met een groep vrienden maar het klikte meteen met de rest van de mensen. We hebben genoten. DALYAN en Duran en Unal zijn boottochten super. Net in de bus terug kom ik er achter dat ik een tasje en jasje had laten liggen. Evrin op scooter achter de bus aan en ging ik met jas terug naar huis. Volgend jaar weer!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 7Gerda09-09-2019

Nooit meer

Een kortzichtige barman, een douche waar amper water uit komt, ook nog gevaarlijk,je moet mengen ,eerst de hete kraan aan,en dan 10 keer wat koud erbij,heel fijn als je zo moet douchen. heel erg gedateerd, als je weinig afneemt word dat niet gewaardeerd, er zitten klieken met mensen die elkaar al jaren kennen,waardoor ze net doen of je er niet bent,kortom nooit meer.

Alleen gereisd in augustus 2019

• 9Marieke04-09-2019

Topvakantie!

Wat een fijne plek om je vakantie door te brengen. Verwacht geen luxe, maar wel veel vriendelijkheid en behulpzaamheid (en katten, dat ook :-). De appartementen zijn gedateerd, maar worden uitstekend schoongehouden. Dalyan is erg leuk, veel restaurants en barretjes en winkeltjes (top voor de pubers) maar ook prachtig qua natuur (de boottocht naar het prachtige strand en een canyoning tocht in Toparlar zijn aanraders!) Wij hebben genoten!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Moniek03-07-2019

Nooit meer!!!

Wat een waardeloze, verouderde appartementen. Vrijwel alles kapot. Ik kom al jaren in Dalyan, maar hier boek ik nooit meer. Ik snap oprecht niet dat Corendon dit nog aanbied. Vraag me af of ze überhaupt ooit binnen een kijkje hebben genomen. Jammer dat ik hier geen foto`s kan plaatsen want dit kan echt niet. Zelfs je WC papier moet je zelf aanschaffen. Hahaha.. Ik blijf terugkomen in Dalyan, maar dit nooit meer!!

Alleen gereisd in april 2019

• 10johannes Beverwijk08-04-2019

grandioos

leuk dorp fijne accromodatie, gemoedelijk strand pamukkale leuke uitstapjes met Ozzy, jeepsafary vele leuke barretjes , lekker eten. maak snel vrienden. heel leuk met kinderen.!.

Gereisd met partner in juni 2017

• 2018
    9Nina Buesink31-10-2018

Fantastisch!!

Wij komen hier al vele jaren met de hele familie. Het is een super gezellig appartementen complex heel dichtbij het centrum van Dalyan.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8Jan en sylvia22-09-2018

Heerlijke vakantie gehad

Heerlijk idyllisch plaatsje is dalyan..appartemen is schoon lekker centraal gelegen..heeft wel wat renovatie nodig en in het laatste blokje heb je geen uitzicht dat vonden wij heel erg jammer..de bedden waren voor ons aan de kleine kant..1.90 x 1.40..niet erg prettig als je 1m87 lang bent ..beheerder evran en fam doen er alles aan om het naar je zin te maken..en je moet echt geen hekel aan katten hebben..al met al wel voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in september 2018

• 9Marga20-09-2018

geweldig

geweldig appartement schoon en goede bedden mooie ligging niet te ver van de haven vandaar met een boot naar het strand Je moet wel een beetje van katten houden die zijn er genoeg en soms brutaal

Gereisd met vrienden in september 2018

• 7Lisette de Jong14-09-2018

Prima

Wij zijn in augustus voor het eerst bij villa duran geweest. Ik ben tussen de 15 en 20 keer in dalyan geweest dus ik heb wel vergelijkingsmateriaal. Villa duran heeft een perfecte ligging, alles is op loopafstand winkels etc. De inrichting van de appartementen is oud en kan wel een opfrisbeurt gebruiken . Wel was het schoon en dat is het belangrijkste. Het zwembad is goed, schoon met ligstoelen eromheen. Het is best diep en er is geen kinderbadje dus voor een gezin met kleine kinderen minder geschikt. Om het zwembad zijn zitjes waar je overdag of savonds prima kan zitten. De eigenaar was niet altijd aanwezig dus als je iets drinken wou bestellen was dat niet altijd mogelijk. Ook was er een groep mensen aanwezig die elkaar grotendeels kennen. Op zich moet dat geen probleem zijn maar er waren dames bij die de hele dag ligstoelen bezet hielden met hun handdoek, of 3 ligkussens op hun bedje hadden, en vaste plekken claimen, belachelijk!

Gereisd met partner in augustus 2018

20 tips over Appartement Villa Duran

• diana jongejan, 19-10-2013

Boek de trips via de familie. Zij verzorgen de trips uitstekend!

• Annemiek, 03-10-2013

De cocktails van Evren Het lekkere eten van Ruya De boottripjes van Unal

• Frans, 15-09-2013

Wij zijn er 4 dagen met auto op uitgetrokken. Is uitstekend bevallen. Wegaanduiding en wegen zijn prima. Scooter zou ook kunnen, maar de afstanden zijn dan toch wel erg groot.

8 vragen over Appartement Villa Duran

• Laura Schouten, 04-04-2019

voor het eerst

Hallo, ik ga in juni voor het eerst met mijn vriend op vakantie. Naar Villa Duran, iemand nog tips voor ons?

• Bianca, 01-01-2016

3 kamer appartement

Wie heeft er al eens met 4 volwassenen en 1 puber in een 3 kamerappartement gelogeerd? Concrete vraag, was dit ruim genoeg en hoeveel badkamers/toiletten waren er. Lagen de 3 kamer appartementen gunstig gelegen? Ik hoor graag uw ervring

• Tinekes, 13-10-2015

schuine dak

Hallo, Voor juni wil ik graag een 2 pers. appartement voor 3 weken huren,maar wil toch niet op de zolderverdieping terecht komen. Weet iemand of zomaar kan of zijn dat de studio's?

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4