Appartement Villa Duran

159 reviews over Appartement Villa Duran in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad

Jan en sylvia
22-9-2018

Heerlijk idyllisch plaatsje is dalyan..appartemen is schoon lekker centraal gelegen..heeft wel wat renovatie nodig en in het laatste blokje heb je geen uitzicht dat vonden wij heel erg jammer..de bedden waren voor ons aan de kleine kant..1.90 x 1.40..niet erg prettig als je 1m87 lang bent ..beheerder evran en fam doen er alles aan om het naar je zin te maken..en je moet echt geen hekel aan katten hebben..al met al wel voor herhaling vatbaar

geweldig

Marga
20-9-2018

geweldig appartement schoon en goede bedden

mooie ligging niet te ver van de haven vandaar met een boot naar het strand

Je moet wel een beetje van katten houden die zijn er genoeg en soms brutaal

Prima

Lisette de Jong
14-9-2018

Wij zijn in augustus voor het eerst bij villa duran geweest. Ik ben tussen de 15 en 20 keer in dalyan geweest dus ik heb wel vergelijkingsmateriaal. Villa duran heeft een perfecte ligging, alles is op loopafstand winkels etc. De inrichting van de appartementen is oud en kan wel een opfrisbeurt gebruiken . Wel was het schoon en dat is het belangrijkste. Het zwembad is goed, schoon met ligstoelen eromheen. Het is best diep en er is geen kinderbadje dus voor een gezin met kleine kinderen minder geschikt. Om het zwembad zijn zitjes waar je overdag of savonds prima kan zitten. De eigenaar was niet altijd aanwezig dus als je iets drinken wou bestellen was dat niet altijd mogelijk. Ook was er een groep mensen aanwezig die elkaar grotendeels kennen. Op zich moet dat geen probleem zijn maar er waren dames bij die de hele dag ligstoelen bezet hielden met hun handdoek, of 3 ligkussens op hun bedje hadden, en vaste plekken claimen, belachelijk!

Vakanties.nl

Heerlijk genieten en ontspannen.

N Limpens
31-7-2018

Dit jaar voor de vijfde keer naar Villa Duran geweest. Telkens weer een prettig en heerlijk verblijf! Een leuk familie bedrijf waarbij ze allemaal altijd het beste voor je willen, vriendelijk zijn en je altijd helpen als je iets nodig hebt! Leuk voor jong en oud.

Geweldig en de moeite waard om weer terug te komen

aad en leni de kramer
16-7-2018

Niet geschikt voor hele kleine kinderen omdat er geen kinder baderen bij zijn.Maar voor ons hoeft het gegil van 7 kinderen in het bad de hele dag ook niet ondanks dat evren en de ouders hun kinderen hier ook wel op wijzen ..maarja we begrijpen ook dat het kinderen zijn en die gillen nou eenmaal altijd ...

Gastheer evren duran doet alles om de gasten te helpen met alles wat in zijn vermogen ligt.En de excursies zijn perfekt geregeld en ook het eten is geweldig dit word door Evren zijn moeder klaargemaakt en is ook gevarieerd.net zoals de boottrips van unal duran (evren zijn broer) zijn perfekt

Ruime kamers met 2 grote en 2 kleine balkonnetjes.

Wij zaten op de 3 de verdieping (prachtig uitzicht trouwens)en de derde trap naar boven is een killer omdat de treden wat hoger zijn ..dus kapot kom je boven ..onze leeftyd en conditie zullen hier ook wel in meespelen ik ben 60 en mijn vrouw 58 dus ja..voortaan nemen wij de midden verdieping

Heerlijk tot rust komen!

Jolanda Andrea
11-7-2018

Ik ben hier geweest met me vader en nadat ik er 3 dagen zat heb ik al gelijk geboekt voor september dit jaar maar dan met me man.

Dus dat zegt genoeg.

Wat een lieve familie is Duran. Ze doen er alles aan om je een geweldige vakantie te bezorgen. Ze hadden ons gewaarschuwd dat er een virus is daar.

Dat klopt.. Want als je 1x er ben geweest dan kom je opzeker terug.

Je loopt de straat uit en je zit gelijk in het centrum. Met bootje voor weinig lig je aan het strand.

En de trips die ze zelf organiseren zijn heel goedkoop en heel leuk om te doen.

Met me vader ga ik volgend jaar mei er weer heen, dus voor ons is villa Duran de perfecte vakantie om tot rust te komen.

Aanrader

M & B
8-6-2018

Heerlijk complex. Wij komen hier al jaren met veel plezier. Dichtbij het centrum.

Appartementen zijn niet super de luxe maar alles wat je nodig hebt zit er bij of kun je even vragen. Complex wordt gerund door een gezellige Turkse familie. In het voor- of naseizoen kun je hier heerlijk relaxen. In de omgeving is er genoeg te doen. Excursies, boottochtjes, strandbezoek of een auto huren.

Geweldig

Nicole
28-4-2018

Het blijft voor ons een paradijs : prachtig weer, mooie omgeving, Fijne mensen en heerlijk eten. Appartement simpel maar schoon en goede bedden.

Kleinschalig, Turkse Familie appartementencomplex

Emmy en Bert
20-1-2018

Kleinschalig complex, wat door een Turkse familie wordt gerund. Simpele bar met kleine kaart, maar alles is te bestellen. Ze springen zo op de scooter om het voor je te halen. Mama helpt vaak in de keuken. Alles is hier mogelijk. Complex ligt in een rustige buurt, ongeveer 10 minuten vanaf het centrum, lopend. Om de hoek ligt een grote bakkerij, waar je s; morgens een lekker broodje kan kopen (meestal nog warm). Je hebt geen last van de werkzaamheden. De schoonmaakster is een schat, ook rond het zwembad wordt iedere morgen met water schoongemaakt. De appartementen zijn simpel maar schoon. Ieder appartement heeft één of meerdere balkons. De wekelijkse BBQ is een hoogtepunt voor de familie, er wordt de hele dag eten voorbereid en bijna alle gasten boeken deze avond. Ook hier is weer aan te geven wat je zou willen eten. De familie houdt ook van katten, deze lopen er wel wat rond. Als je hier niet van houdt, dan zou ik geen appartement aanraden op de begaande grond, de katten brengen nog weleens een bezoek. Complex is niet geschikt voor kleine kinderen.

Fantastsich, volgend jaar weer!

Hier is Annemiek
18-11-2017

Kleinschalig, gezellig, fijne eigenaren die altijd voor je klaar staan, leuke gasten, nooit te druk, ziet er fantastisch uit, goed gelegen! Het was er zo leuk.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Duran in Dalyan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Duran zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.