Appartement Villa Arda

Kleine hotelsWeer vandaag14°3°
Appartement Villa Arda
8,3

113 reviews over Appartement Villa Arda in het Nederlands

Altijd leuk maar geen aaardige eigenaars

Mo,
8-5-2017

Sfeer was altijd gezellig maar is sinds wisseling eigenaars 200 % gezakt

Niet voor herhaling vatbaar.

Sandra
22-9-2016

Op het appartement was niets aan te merken. Basic zoals meestal in Turkij het geval is.

Één ding weet ik wel : ik ga nooit meer naar dit app. De eigenaar was van het begin af aan al heel onvriendelijk tegen ons, op het onbeschofte af. Hij kwam op dag 3 's avonds laat naar ons toe om te zeggen dat hij klachten over ons heeft gehad. Volgens hem hebben we 's nachts tussen 3:00 en 4:00 heel veel kabaal gemaakt....heel bijzonder omdat we die avond om 23:00 in bed lagen ??! en er sowieso nooit na 1:00 in liggen. Er was geen speld tussen te krijgen. Wel heel flauw dat de "klagers" zich niet zelf even gemeld hebben bij ons. Het is hier één grote kliek van Nederlanders die hier al jaren schijnen te komen. We hebben het wel heerlijk gehad hier in Dalyan en hebben lekker ons eigen plan getrokken. Weinig in het app geweest.

Heerlijke vakantie

Anthoniesse
2-8-2015

ruime 3 kamerapp. 2 etages met de slaapkamer en 2e badkamer boven. Wij vonden de trap naar boven wel gevaarlijk voor de kleintjes ( niet gelijke treden). 2 balkons waar van 1 die groot is aan de achterkant heerlijk om te ontbijten( net voor 6 personen). uitzicht op zwembad. Heel goed kinderbedje.

let wel op als je nat in je appartement gaat want de tegels zijn gelijk nat en uitglij gevaar ( opgelost met klein handdoekje bij de deur). Zeker is aan te raden om een iets turks te bestellen aan de bar, erg lekker!.

Ze hebben inderdaad veel (strenge) regels maar vinden dit wel logisch

aardige mensen en letten zeker op de kinders, vooral de kleinere.

Ook bij het zwembad veel natte en gladde tegels waardoor er veel kinderen zijn gevallen, ondanks dat ze bleven dweilen en droog maken.

Gastvrijheid als hoofddoel

Lannyproost
12-10-2014

De appartementen zijn ruim, brandschoon en van alle gemakken voorzien.

Dagelijks werd het appartement door de schoonmaak dame gecontroleerd en handdoeken en bedlakens werden regelmatig verschoond.

Qua afwerking is alles wat verouderd, maar dit heeft ook weer zijn charmes.

Het zwembad is schoon en geeft een prachtig plaatje tussen de bloeiende bougainvilles en heeft en peuter zwembadje. Het complex is kleinschalig en ligt 5 minuten lopen vanaf het centrum van Dalyan.

De eigenaars zijn hartelijke mensen die echt moeite doen om je vakantie tot een succes te maken.

Voor de lage prijs die we betaalden voor dit appartement kregen we meer dan waar voor ons geld.

De menukaart is klein maar de gerechten zijn smakelijk en met aandacht bereid.

Voor de tweede keer 2 weken in villa Arda geweest en wederom ontzettend genoten. Wij hadden een duplex appartement naast het zwembad. Heel ruim met 2 badkamers en 4 balkons! Locatie ligt op loopafstand van Dalyan. Gezellig plaatsje met genoeg winkeltjes en restaurantjes. Eten was overal lekker en betaalbaar. Strand bereikbaar per boot of bus. Het is een uniek plekje in Turkije.

Eigenaar Savas en zijn vrouw Zuhal doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Erg vriendelijk en zorgzaam! Prima zwembad en leuke sfeer. Wij herkennen ons dan ook helemaal niet in de soms negatieve beoordelingen.

Wij komen er zeker nog eens terug!

Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding

Boddeveld
15-4-2014

Villa Arda is een heel leuk complex. Appartementen zijn inderdaad verouderd, maar daar is de prijs ook naar. Alles is schoon en wat het niet doet, wordt gemaakt. En laten we eerlijk zijn, je gaat voor het mooie weer. Dus wat heb je in het appartement nodig......een goed bed en een douche. Wil je een complete goede inrichting, dan moet je een hotel boeken. Complex is goed verzorgd, ligt zeer centraal en het zwembad is top. Het uit eten gaan in Dalyan is spotgoedkoop, dus voor de prijs hoef je niet zelf te gaan koken. Dalyan is een heel gezellig dorp met alles er op en er aan. Winkels en restaurants zijn volop aanwezig. Het strand is schitterend en dat je er met een bootje (20 minuten) naar toe moet, lijkt onhandig, maar de bootreis door de natuur verveeld geen moment. Echt een paradijsje dit gebied.

Super plek voor een heerlijke vakantie !!!!!!!

Mieke de jong
27-10-2013

We zijn in juni en september geweest super We gaan zeker volgend jaar weer

Super gelegen met mooie uitzicht.Personeel zeer grappig en vriendelijk.Wifi de hele dag bij zwembad bij de bar, met muziek, waar ook gezellig wordt gekletst. Heerlijk uitgerust op dit goed onderhouden, gezellige complex. super leuk.

Zeker niet meer!

A3
22-10-2013

Waren in sept. in Villa Arda (5 x). Savas is een man die, als je niets bij hem besteld, behoorlijk chagrijnig kan doen. Op de vraag wanneer is de BBQ zei hij “No, no, I am not in the mood”. Kennelijk was het hem een zorg of zijn gasten wel of niet “in de mood” waren. En toen was daar ineens het bericht dat touroperator failliet was. Onze “gastheer” wilde niet wachten op een bankgarantie. Om 11.00 uur op 27 sept. moesten we ons verblijf betaald hebben anders werd ons de deur gewezen. Natuurlijk hij had het ook moeilijk maar om zo hard op te treden hadden we niet verwacht. Van diverse Turkse mensen kregen we te horen, als we op straat zouden komen te staan, kom maar bij ons slapen. Deze mensen boden wel gastvrijheid. Die ochtend om ongeveer 12.00 uur was het ineens voorbij. De bankgarantie was er en hij kwam zijn excuus aanbieden. In de rest van de vakantie was de sfeer behoorlijk verpest en hebben we niemand meer aan de, in het donker gehulde, bar gezien.

Narrige eigenaar

Harry Brouwer
21-10-2013

Waren in mei 2013 3 weken in Villa Arda. Heb tot nu toe maar gezwegen omdat ik bang was dat ik wij het misschien incidenteel slecht hadden getroffen met de houding van de eigenaar. Ons appartement aan de overkant van de weg had inderdaad een zeer pover ingerichte keuken en inderdaad ook een douche met een miezerig straaltje water. Maar de ligging van het appartement was goed. Wat betreft de eigenaar : veel eten en drinken aan het zwembad : dan is het je beste vriend. Wij kwamen in zijn ogen te weinig bij het zwembad, wij zijn rustzoekers en niet direct uit op vermaak in de vorm van polonaises e.d. Dat hebben we geweten! We waren lucht voor hem en bij het inleveren van de sleutels op de laatste dag kon er zelfs geen goede reis en een hand vanaf! Voor ons nooit weer Villa Arda!

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Arda in Dalyan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Arda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.