Aparthotel Tulip Apart Hotel

Aparthotel Tulip Apart Hotel
9,7

20 tips over Aparthotel Tulip Apart Hotel

jghardeman, 21-8-2014
Isa de excursies laten regelen.
Sjaak, 19-8-2014
Als je met z'n tweeën komt, boek een tweekamerappartement. Je hebt genoeg ruimte om lekker te zitten de aparte slaapkamer is fijn. De eerste avond werden we wegens ruimtegebrek in een hotelkamer gezet en die functioneert alleen goed om in te slapen, om in te zitten is die veel te klein.
Ada, 28-7-2014
Vraag bij Isa vooral is naar tips voor leuke dagtrips!

We hebben een aantal aanbieders voor Tulip Apart Hotel voor je op een rij gezet:

verboon, 25-7-2014
Geld pinnen bij het postkantoor in de winkel straat heeft de goedkoopste wisselkoers.
Helen Kooistra, 22-7-2014
eten bij Gömert spotgoedkoop en heerlijk Turks ! Eten bij Pasha (naast de chinees) ook heerlijk Turks en goedkoop ! Om te doen : zeekayakken !
Verhagen, 18-7-2014
Isa is een roker . Hij zit verlegen om Samson shag en paracetamol.heeft u een vakantie geboekt mee a.u.b dit voor hem mee. Voor jonge Hollandse kaas houdt hij zich ook aanbevolen. De kosten worden uiteraard vergoed door isa.

Kim, 2-6-2014
Voor mensen die van wandelen houden is het leuk om met het bootje bij de rivier over te steken en de berg op te wandelen naar de stad Kaunos, een tripje wat je makkelijk zelf kunt ondernemen zonder er iets voor te hoeven boeken. Leuke bar/cafes in het centrum vind ik Dalyano en Tequila bar ( beiden op een hoek ). Een aanrader is om je haren te laten doen in een Turkse kapsalon, super service en niet duur.
Richard, 2-11-2013
Doe de leuke trips. Kijk wel even naar de verschillende aanbieders. De prijzen liggen nog wel veel uit elkaar.
GJ Bierhof, 21-8-2013
Voor wie uit eten wil, restaurant La Vie is een goede tip!
Van der Wijst, 24-5-2013
Neem de dolmus bus naar het schildpaddenstrand of de public boat naar het strand, dat is niet duur en je hebt de tijd aan jezelf. Supermarkt Bim is veel goedkoper dan Migros. Je doet Isa een heel groot plezier met senseo pads ;-)